تبلیغات

تبلیغات

چگونه زبان برنامه ها را در آیفون یا آیپد تغییر دهیم

Change-the-Language-App-on-Your-iPhone

در نسخه iOS 13  آیفون یا آیپد شما می تواند چند زبانه باشد. اکنون می توانید بدون تغییر زبان سیستم اصلی خود ، زبان یک برنامه را تغییر دهید . هر برنامه می تواند تنظیمات زبان جداگانه خود را داشته باشد.

 

تغییر زبان برنامه ها در آیفون و آیپد

 

ابتدا مطمئن شوید که آیفون یا آیپد شما چندین زبان نصب شده داشته باشد. برای این کار به Settings > General > Language & Region بروید. روی “Other Languages” ضربه بزنید و زبانی را که می خواهید استفاده کنید ، اضافه کنید.

 

همچنین در اینجا می توانید زبان کلی سیستم  iPhone یا iPad خود را تنظیم کنید. اما لازم نیست زبان جدید انتخاب کنید فقط  کافی است آن را به این لیست اضافه کنید.

 

تغییر زبان برنامه ها در آیفون و آیپد

 

در مرحله بعد به صفحه اصلی تنظیمات بروید و به پایین بروید تا زمانی که لیست الفبایی برنامه های نصب شده را مشاهده کنید. روی برنامه مورد نظر برای تغییر تنظیمات زبان ضربه بزنید.

 

 

گزینه “Language” را در زیر زبان ترجیحی مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و زبانی را که می خواهید برای آن برنامه استفاده کنید انتخاب کنید. برای تغییر زبان به صورت جداگانه برای برنامه های اضافی ، این روند را تکرار کنید.

 

همه برنامه ها چند زبان مختلف را ارائه نمی دهند. اگر یک برنامه زبانهای اضافی ارائه نمی دهد ، شما به هیچ وجه گزینه Language را در صفحه تنظیمات آن مشاهده نخواهید کرد.

 

تغییر زبان برنامه ها در آیفون و آیپد

 

اگر گزینه Language را در صفحه تنظیمات هر برنامه مشاهده نمی کنید ، احتمالاً چند زبان روی دستگاه خود نصب نکرده اید.

به Settings > General > Language & Region بروید و اطمینان حاصل کنید که بیش از یک زبان در این لیست دارید. اگر این کار را نکنید گزینه Language برای هر برنامه ظاهر نمی شود.

 

تغییر زبان برنامه ها در آیفون و آیپد

 


بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  چگونه در ویندوز 10 اکانت فرزندمون را کنترل کنیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *