تبلیغات

تبلیغات

آموزش عوض کردن کشور یا منطقه در گوگل پلی اندروید

google-play-country

استفاده از فروشگاه گوگل پلی بسیار ساده است: آن را باز می کنید ، برنامه ای را که می خواهید دانلود کنید ، جستجو کنید و بعد روی نصب کلیک کنید تا روی گوشی شما نصب شود.

 

اما اگر به کشور دیگری بروید چه اتفاقی می افتد؟ برای اطلاعات صورتحساب به نسخه مناسب پلی استور نیاز دارید. برنامه گوگل پلی برنامه های مختلفی را برای مناطق مختلف ارائه می دهد که بعضی اوقات می توانند دسترسی به برخی از برنامه ها را مجاز یا مسدود کنند.

 

این که آیا اخیراً نقل مکان کرده اید یا می خواهید دسترسی به پلی استور یک منطقه دیگر (که دارای یک نتیجه بهتر است) داشته باشید ، در اینجا نحوه تغییر تنظیمات کشورتان در برنامه پلی استور را به شما آموزش می دهیم.

 

نحوه تغییر کشور در گوگل پلی

 

  • برنامه Play Store را در دستگاه اندروید خود باز کنید.
  • از فهرست سمت چپ Account را انتخاب کنید .

 

نحوه تغییر کشور در گوگل پلی

 

  • اگر به گزینه تغییر کشور دسترسی داشته باشید ، گزینه Country and profiles را در این فهرست مشاهده خواهید کرد.
  • روی دسته Country ضربه بزنید و کشور جدید خود را انتخاب کنید. از طریق دستورالعمل ها ادامه دهید تا در صورت لزوم روش پرداخت جدیدی را برای کشور فعلی خود اضافه کنید.

 

 

  • اعلان هشدار را مرور کنید و تغییرات را بپذیرید. پس از تعویض کشورها ، اکنون می توانید پلی استور را برای آن منطقه استفاده کنید. این تغییر ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.

 

این گزینه برای همه ظاهر نمی شود و فقط بر اساس تغییر آدرس IP شما به وجود می آید. این بدان معناست که شما نمی توانید پلی استور خود را به هر کشوری که دوست دارید تغییر دهید.

اگر از ویژگی Google Play Family Library استفاده می کنید ، گزینه تغییر منطقه پلی استور خود را نیز مشاهده نخواهید کرد.

 


پیشنهادی :

نحوه فعال کردن تم حالت تاریک اندروید 10


هشدارهای مربوط به تغییر کشور در پلی استور

 

وقتی مکان پلی استور خود را تغییر می دهید ، باید از چند نکته مهم آگاه باشید.

 

شما نمی توانید از روش پرداخت قدیمی خود استفاده کنید. شما باید از روش پرداخت کشور جدید خود استفاده کنید. پس از تعویض ، شما همچنین نمی توانید مانده حساب گوگل پلی خود را از کشور قدیمی خرج کنید. این شامل هر کارت هدیه ای است که شما اضافه کرده اید و همچنین اعتبار کسب شده از پاداش های Google Opinion.

 

علاوه بر این ، شما فقط می توانید یک بار در سال کشور پلی استور خود را تغییر دهید. می توانید بعد از این مدت زمان دوباره به همان فهرست مراجعه کنید تا به کشور قدیمی خود بازگردید.

همچنین بخوانید  فعال و غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

 

به خاطر همه اینها ، فقط درصورتی که می خواهید در کشوری دیگر حداقل برای یک سال اقامت داشته باشید ، توصیه می کنیم کشورها را در پلی استور تغییر دهید. در حالی که احتمالاً می توانید با استفاده از نرم افزار های تغییر ای پی این کار را انجام دهید (ارزش آن را ندارد).

 


بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *