تبلیغات

تبلیغات

آموزش آپدیت کردن آپید به ipad OS13

ipad-OS-13.1

iPadOS رسماً با سیستم عامل مجدد طراحی شده برای دارندگان تمام تبلت های اپل (جدا از برخی مدل های قدیمی). اپل برای اولین بار از سیستم عامل جدید (جدا شده از iOS) ساخته شده برای بهره بری از صفحه نمایش های بزرگتر آیپد خبر داد ، در ماه ژوئن در WWDC 2019 ، اگرچه ما تا 24 سپتامبر منتظر ماندیم تا آن را به ثبت برساند. خوشبختانه ، می توانید همین حالا نسخه اول iPadOS را در تبلت اپل خود به راحتی دانلود کنید.

 

برخلاف نسخه های بتا (که دانلود آن بسیار دشوار بود) فقط باید مانند نسخه های قبلی iOS به روزرسانی کنید. متأسفانه ، آیپد های قدیمی نمی توانند به iPadOS ارتقا دهند – به طور خاص ، iPad Air ، iPad Mini 2 و iPad Mini 3 می توانند دریافت کنند .

 

نحوه آپدیت کردن آیپد از تنظیمات

 

قبل از نصب نسخه جدید iPadOS از آیپد خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر می خواهید نسخه iPadOS را دانلود کنید ، توصیه می کنیم ابتدا از آیپد خود بک آپ تهیه کنید. به این ترتیب  می توانید تنظیمات ، برنامه ها و داده های خود را بازیابی کنید اگر در روند روزرسانی آیپد مشکلی رخ دهد .

 

برای بک آپ گرفتن از آیپد ، مقاله ما در مورد چگونگی تهیه نسخه پشتیبان از iPad را بررسی کنید.

 

از تنظیمات آیپد خود آپدیت کنید

 

از تنظیمات آیپد خود آپدیت کنید

خوشبختانه به روزرسانی iPadOS آسان است . برای به روزرسانی باید به وای فای وصل شوید .

 

به تنظیمات دستگاه بروید سپس بخش General  و گزینه Software Update بروید. دکمه را بزنید تا فرآیند بروز رسانی در iPadOS آغاز شود و این روند را شروع می کنید .

 

با توجه به اینکه این اولین نسخه از iPadOS است ، ممکن است این روند کمی طول بکشد ، بنابراین انتظار داشته باشید روند به روزرسانی کامل مدتی طول بکشد. آیپد شما نیاز به دانلود کامل بروزرسانی ، آماده سازی دستگاه و سپس نصب به روزرسانی دارد .

 

اگر به روزرسانی اتوماتیک فعال باشد ، به روز رسانی باید به صورت اتوماتیک ، پروتکل اپل نصب شود .

این چیزی است که امروز باید از iPadOS جدید در تبلت های اپل خود استفاده کنید ، اگرچه نسخه های اولیه ممکن است تکراری باشند اما صبور باشید . ما حدود سه ماه است که iPadOS را آزمایش می کنیم ، تم مشکی و قابلیت های جدید باعث بهبود رابط کاربری شده اند و واقعا ارزش نصب نسخه جدید را دارد.

همچنین بخوانید  تلگرام چیست ؟ همه چیزی در مورد پیام رسان محبوب (تلگرام) کاربران امروزی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *