تبلیغات

تبلیغات

آموزش استفاده از گوگل مپ به صورت آفلاین

use-your-Google-Maps-offline

گوگل مپ یکی از مطمئن ترین سرویس های موجود برای تعیین مسیر است ، اما بدون عیب و نقص نیست. احتمالاً یکی از بزرگترین موضوعات این است که با اتصال داده ای محکم بهتر کار می کند ، چیزی که همیشه نمی توانیم داشته باشیم. خوشبختانه ، امکان استفاده از Google Maps به صورت آفلاین وجود دارد ، اما این ویژگی عالی ، بدون اقدامات پیشگیرانه بی فایده است.

 

آماده اید که آن سفر جاده‌ای را انجام دهید و یا خودتان را به پیاده‌روی وحشیانه ببرید؟ دقت کنید که این آموزش در مورد نحوه استفاده از نقشه گوگل به صورت آفلاین است تا بتوانید بدون استفاده از اینترنت با نقشه گوگل کار کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

 

نحوه کار گوگل مپ به صورت آفلاین

 

قبل از اینکه بتوانید از حالت آفلاین Google Maps استفاده کنید ، باید منطقه مورد علاقه خود را دانلود کنید. منظور ما این است که کارها باید به صورت پیشگیرانه انجام شود. قبل از ترک برای داشتن یک اتصال قوی و ایمن ، باید نقشه منطقه ذانلود شده باشد.

 

نحوه کار حالت گوگل مپ به صورت آفلاین

 

خوشبختانه ، مناطقی که می توانید دانلود کنید بسیار زیاد است. می توانم همه مناطق San Diego ، Tijuana و منطقه LA را با یک بار دانلود ذخیره کنید. در چنین مواردی نیاز به دانلود مقدار زیادی از اطلاعات است ، بنابراین آماده باشید تا فضای ذخیره سازی زیادی را برای نقشه های خود قربانی کنید. بسته به مساحت این موارد می تواند 1.5 گیگابایت فضا بگیرد. اگر دستگاهی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD دارید می توانید داده ها را به کارت SD منتقل کنید. به سادگی بروید به Menu > Offline Areas > Settings > Storage Preferences و دستگاه را به کارت SD تغییر دهید.

 

همچنین مهم است توجه داشته باشید که این نقشه های آفلاین پس از گذشت حدود 15 روز منقضی می شوند ، مگر اینکه به اتصال داده ای متصل شوید. جهان، روزانه بسیار تغییر می کند. نقشه ها پویا هستند و نیاز به به روز رسانی دارند. Google می خواهد شما حتی در حالت آفلاین بودن ، نسخه جدیدی از نقشه های خود داشته باشید ، که دلیل آن محدودیت زمانی است.

 


بیشتر بدانید :

آموزش دیدن مسیریابی نقشه گوگل بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی آیفون


 

اگر می خواهید نقشه های خود را به طور نامحدود آفلاین نگه دارید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات نقشه های آفلاین رفته و به روزرسانی های خودکار را فعال کنید. که اطمینان حاصل خواهد کرد که نقشه های آفلاین شما هنگام انقضا دائماً به روز می شوند. حتی می توانید انتخاب کنید که بروزرسانی هنگام استفاده از وای فای ، انجام شود و اطمینان حاصل کنید که حجم گرانب های تلفن همراه شما به هدر نمی رود.

همچنین بخوانید  آموزش برداشتن و اضافه کردن رم کامپیوتر و لپ تاپ ( افزایش رم سیستم)

 

هنگامی که آفلاین هستید ، برنامه نقشه های Google چیزی برای ارائه ندارد. اطلاعاتی مانند مسیرهای دوچرخه ، مسیرهای پیاده روی ، جزئیات ترافیک راهنمای کوچه و همه موارد خوبی که گوگل مپ را برجسته می کند وجود نخواهد داشت. تقریباً هر چیز دیگری که باید مطابق آنچه انتظار می رفت عمل کند. می توانید به دنبال آدرس باشید ، مشاغل بیابید و به راحتی در آنها جستجو کنید.

 

آموزش دانلود نقشه ی آفلاین در گوگل مپ در اندروید و iOS

 

بدون داستان های بیشتر ، بگذارید ببینیم این ویژگی در اندروید و iOS چگونه فعال میشود ، مراحل زیر را دنبال کنید .

 

نکته : آموزش زیر در تلفن های اندرویدی تهیه شده که می توانید از این آموزش در دستگاه های آیفون و آیپد برای فعال کردن نسخه آفلاین گوگل مپ اقدام کنید .

 

  • برنامه گوگل مپ را باز کنید.
  • روی دکمه منوی سه خط افقی ضربه بزنید.
  • گزینه Offline maps را انتخاب کنید.
  • Google اغلب پیشنهاداتی را ارائه می دهد. اگر منطقه مورد نظر شما در نقشه های پیشنهادی نیست ، نقشه مد نظرتان را انتخاب کنید.
  • منطقه ای را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.
  • حالا می توانید نقشه بزرگ و کوچک کنید و منطقه دانلودی را بزرگتر یا کوچکتر کنید.
  • پس از انتخاب ، روی دکمه دانلود در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

 

نحوه ذخیره نقشه های آفلاین

 

پس از دانلود نقشه های خود ، می توانید گشت و گذار کرده و مسیرهایی را پیدا کنید مانند زمان آنلاینی. فقط به یاد داشته باشید همانظور که قبلاً ذکر کردیم همه ویژگی ها در آن نخواهند بود.

 


پیشنهادی :

آموزش غیرفعال کردن اعلان های گوگل مپ در اندروید و iOS


 

جایگزین ها؟

 

یک سفر سریع به صورت آفلاین انجام دهید ، اما نیازی به ذخیره کل نقشه ندارید . مسیریابی فقط با تنظیم مسیر خود در هنگام اتصال ، به صورت آفلاین کار می کند . نقشه ها به طور خودکار اطلاعات مورد نیاز خود را برای رسیدن به مقصد شما دانلود می کنند . این کاملاً مستقل از مناطق نقشه دانلود شده دستی شما است . پس از پیکربندی مسیر شما ، نقشه ها حداقل تا زمان رسیدن به مقصد شما یا تا زمانی که نقشه ها روی دستگاه شما خاموش نشوند ، داده ها را نگه می دارند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *