تبلیغات

تبلیغات

آموزش بزرگ یا کوچک کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز

Desktop-Icons-Extra-Large-or-Extra-Small

ویندوز به شما امکان انتخاب نمادهای دسکتاپ بزرگ ، متوسط یا کوچک را می دهد.اما آیا می دانید گزینه های دیگری با اندازه های متفاوت در دسترس هستند؟می توانید اندازه آیکون های دسکتاپ خود را با یک میانبر سریع که شامل چرخش موس شماست ، تنظیم کنید.

 

اندازه های استاندارد نماد دسکتاپ در منوی پس زمینه ویندوز در دسترس هستند ؛ با کلیک راست بر روی دسکتاپ ، قسمت view و یکی از گزینه های  Large icons ، Medium icons ، Small icons را انتخاب کنید.

 

بزرگ یا کوچک کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز

 

برای گزینه اندازه های بیشتر ، مکان نما را روی دسکتاپ قرار دهید ، کلید Ctrl را روی صفحه کلید خود نگه دارید و چرخ موس را به بالا یا پایین بچرخانید. وقتی اندازه مورد نظر خود را پیدا کردید ، چرخش موس را متوقف کرده و کلید Ctrl را رها کنید.

 


بیشتر بدانید :

آموزش افزایش دقت اشاره گر موس در ویندوز


 

بزرگ یا کوچک کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز

 

این میانبر به شما امکان انتخاب طیف وسیع تری از اندازه آیکون های دسکتاپ را نسبت به منوی پس زمینه رایج دسکتاپ می دهد . ما طیفی از 28 اندازه را حساب کردیم ، از خیلی کوچک تا بسیار بزرگ شگفت آور . میانبر چرخش موس کنترل بسیاری در تغییر اندازه نمادهای شما ، کوچک یا بزرگ کردن آنها ، بسیار بیشتر از آنچه در غیر این صورت ممکن بود کنترل کنید، را می دهد .

 

بزرگ یا کوچک کردن آیکون های دسکتاپ ویندوز

 

این ترفند در File Explorer یا Windows Explorer نیز عمل می کند. با نگه داشتن Ctrl و چرخاندن چرخ موس ، می توانید به سرعت اندازه نمادهای پرونده و پوشه را تغییر دهید.

همچنین بخوانید  آموزش مخفی کردن عکس های آیفون/آیپد در iOS 12

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *