تبلیغات

تبلیغات

5 وبسایت برای آپلود و دانلود فایل های حجیم بصورت رایگان

File-Sharing-Website-For-Large-Files5

زمانی که قصد دارید فایل های حجیم را در بستر اینترنت آپلود کنید ، می توانید از این وبسایت ها و برنامه ها استفاده کنید. از آپلود هایی با زمان محدود گرفته تا فضای ابری (torrent-cloud) هر یک دارای ویژگی های خاص خود هستند.

 

همچنین برنامه های انتقال فایل برخی مواقع بهتر از سرویس های ابری مانند گوگل و وان درایو هستند. با استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن های اشتراک گذاری فایل می توانید پس از آپلود فایل حجیم خود یک لینک دانلود دریافت کنید که در صورت نیاز می توانید آن را به اشتراک بگذارید. حتی با استفاده از سرویس هایی برای آپلود فایل های حجم بالا دیگر نباید نگران دسترسی های مختلف به فایل را داشته باشید. اگر از برنامه های اشتراک گذاری فایل استفاده کنید می توانید به افرادی که در کنار شما یا رنج شما هستند سریع تر از حالت اینترنتی فایل های مورد نظر را ارسال کنید. معمولا این نوع ارسال و اشتراک گذاری فایل ها با تکنولوژی peer-to-peer انجام می شود که معروف ترین آن ها را می توان به زاپیا و شیرایت اشاره کرد.

 

در این مقاله قصد داریم تا به 5 تا از بهترین وبسایت های آپلود و دانلود برای فایل های حجم بالا بصورت رایگان بپردازیم. اگر از دسته افرادی هستید که بیشتر مواقع فایل های حجم بالا را در اینترنت آپلود می کنید ، این وبسایت ها می توانند به کمک تان آیند.

 

1- sharefast.me (ساخت لینک های موقت همراه با URL های آسان)

 

سایت آنلاین آپلود و دانلود فایل حجم بالا

 

همیشه اینکه یک فایلی را در فضای آنلاین آپلود می کنیم ترس این را هم دارد که فرد دیگری بتواند به آن دسترسی داشته باشد ، بطوریکه ممکن است به اشتباه لینک را به فردی که قصد نداریم با آن به اشتراک بگذاریم ارسال کنیم. از این رو وبسایت Sharefast.me توانسته با مشخص کردن زمان برای هر فایل از این نوع اتفاقات جلوگیری کند.

 

در این وبسایت گفته نشده است که بیشترین سایز ممکن برای آپلود و دانلود کردن چیست اما می توانید برای فایل های خود مشخص کنید که بعد از چه زمانی از بین بروند. بیشترین زمان ممکن 24 ساعت (1 روز) و کمترین حالت ممکن 10 دقیقه برای دانلود فایل است. پس از اینکه فایل زما مورد نظر خود را گذراند از سرور بصورت کامل پاک می شود ، این یعنی امنیت بیشتر نسبت به بقیه وبسایت های آپلود و دانلود.

 

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این وبسایت می تواند به ساده بودن لینک هایی که ساخته می شود اشاره کرد. تنها با چند کاراکتر کوتاه بوده که خواندن آن لینک باعث می شود ساده شود.

همچنین بخوانید  آموزش network — راهنمای منابع یادگیری و کسب درآمد از آن

 

2- Dropbox Transfer (اشتراک گذاری فایل های دراپ باکس)

 

Dropbox به شما اجازه می دهد تا فایل هایی با حجم زیاد و همچنین پوشه هایی که قصد دارید را به آپلود و دانلود کنیم. اما از این رو باید نگران این باشید که چه کسی می تواند به فایل های به اشتراک گذاشته دسترسی داشته باشد و فایل های آپلود شده تا چه زمانی در فضای ابری قرار می گیرند. ابزار Dropbox Transfer برای ارسال فایل بین دراپ باکس و ایمیل در نظر گرفته شده است.

 

با داشتن حساب کاربری معمولی در Dropbox Transfer می تواند تا 100 مگابایت فایل آپلود کنید. کاربران Plus می توانند تا 2GB فایل ارسال و دریافت کنند و همچنین کاربران Pro  می توانند تا 100 گیگابایت فایل آپلود و دانلود کنند.

 

فایل های Transfers شده بصورت اتوماتیک پس از 7 روز حذف می شوند تا از لحاظ امنیتی مشکلی پیش نیاید. شما می توانید در حافظه ای که در Dropbox دارید فایل های مورد نظر خود را اضافه کنید. همچنین Dropbox Transfer دارای ویژگی اعلان است که با هر بار اینکه فایل های شما توسط کاربری دانلود می شود به شما گفته می شود.

 

Dropbox Transfer در حال حاضر در نسخه بتا بوده و کم کم به تمامی اکانت های کاربران اضافه می شود.

 

3- Pixeldrain (تا 100 ترابایت قابلیت دانلود و آپلود فایل!)

 

سایت آنلاین آپلود و دانلود فایل حجم بالا

 

Pixeldrain به شما بیشترین فضایی که لازم دارید را ارائه می دهد. بطوریکه می توانید بصورت کاملا رایگان به اندازه 100 ترابایت فضای رایگان دریافت کنید! شما همچنین می توانید فایل هایی که در فضای اینترنتی آپلود کرده اید برای دیگران به اشتراک گذاشته تا بتوانند آن ها را دانلود کنند.

 

وبسایت آپلود و دانلود رایگان Pixeldrain به شما اجازه می دهد تا به اندازه 10 گیگابایت در هر بار آپلود فایل استفاده کنید. این تنها محدودیت برای آپلود فایل ها بصورت تکی است ، شما می توانید با ساخت List فایل های مورد نظر خود را آپلود کنید.

 

اینکه Pixeldrain چقدر فایل ها را نگه می دارد هم مهم است. از زمانی که فایل را آپلود می کنید تا 100 روز وقت دارید از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که هر بار لینک توسط کاربر مشاهده و دانلود می شود ، دوباره برای 100 روز دیگر تمدید می شود. بنابراین اگر یک فایل را به اشتباه آپلود کنید و فایل آپلود شده یکسره در حال دانلود کردن باشد هیچوقت پاک نخواهد شد!

همچنین بخوانید  خرید اکانت اسپاتیفای Spotify

 

Pixeldrain از دیگر وبسایت هایی است که می توانید بدو ثبتنام کردن فایل هایی که قصد دارید به راحتی آپلود کرده و با اشتراک گذاری بگذارید دیگر کاربران آن را دانلود کنند. البته شما می توانید در صورت نیاز یک حساب کاربری بسازید و روی فایل هایی که آپلود کرده اید مدیریت داشته باشید.

 

بهتر است بدانید که وبسایت Pixeldrain دارای ابزاری دیگری به نام Pastebin است که با استفاده از آن می توانید متن مورد نظر خود را در آن پیست کرده و لینک آن را به اشتراک بگذارید. زمانی که متن مورد نظر را در محیط مشخص شده قرار دهید می توانید آن را ذخیره کرده و لنیکش را به دیگران بدهید ، همچنین در صورتی که متن شما عمومی باشد می تواند توسط کاربران وبسایت قابل مشاهده باشد.

 

4- Dropcorn (اشتراک فایل تا 30 متری)

 

سایت آنلاین آپلود و دانلود فایل حجم بالا

 

Dropcorn ساده ترین راه برای این اشتراک گذاری فایل برای افرادی که در کنار شما هستند می باشد. با گوشی یا دسکتاپ وارد وبسایت شوید و فایل هایی که در نظر دارید را آپلود کنید ، حالا به اندازه 30 متر می توانید افرادی که در کنار شما قرار دارند برای دانلود فایل ها به این وبسایت مراجعه کنند. البته توجه داشته باشید که مرورگر باید به موقعیت مکانی تان دسترسی داشته باشد.

 

در حال حاضر می توانید فایل هایی از نوع عکس ، لینک ، ویدیو و .. به اشتراک بگذارید. برای آپلود فایل می توانید از سیستم خود کمک بگیرید و یا از سرویس های ابری مانند دراپ باکس ، جیمیل ، گوگل درایو ، Evernote ، باکس و یا وان درایو استفاده کنید. پس از اینکه فایل های مورد نظر را انتخاب کردید کافیست روی Drop کلیک کنید تا برای دانلود شدن آماده شوند.

 

فایل هایی که آپلود می کنید در 30 متری قابل استفاده است. فایل هایی که آپلود می کنید بعد از 1 دقیقه از بین خواهند رفت و افراد باید در همان 1 دقیقه فایل هایی که قصد دارند را دانلود کنند. همچنین می توانید خودتان اتاقی که برای دانلود فایل ساخته اید را از بین ببرید.

 

اگر هنگام آپلود یا ارسال فایل با مشکلی مواجه شدید و نتوانستید اتاق ساخته شده را پیدا کنید ، می توانید با استفاده از ساخت رنگ به پیدا کردن اتاق برای دیگران کمک کنید. با زدن Find by color می توانید رنگ مورد نظر را ساخته و به افراد دیگر بگویید با زدن رنگ های ساخته شده به اتاق تان دسترسی پیدا کنند.

همچنین بخوانید  آریامرز راهی برای پیدا کردن آسان خانه!

 

5- TeraShare (اشتراک فایل رایگان برای ویندوز ، مک ، لینوکس)

 

سایت آنلاین آپلود و دانلود فایل حجم بالا

 

TeraShare یکی از جدید ترین پروژه هایی است که برای ارسال فایل بصورت peer-to-peer (P2P) در بستر BitTorrent و ابری است که قابل استفاده است. با استفاده از این برنامه شما هیچ محدودیت حجمی برای آپلود و دانلود ندارید.

 

برای شروع کافیست برنامه TeraShare را دانلود کرده و نصب کنید. فایل هایی که مدنظرتان است را در برنامه اضافه کنید ، پس از آن یک لینک اختصاصی برای فایل های آپلود شده به شما داده می شود که می توانید لینک را با دوستان خود برای دانلود فایل ها به اشتراک بگذارید.

 

از آنجایی که این فرآیند بصورت P2P است ، دانلود و آپلود سریع انجام می شود. ویژگی hybrid technology توسط سروری های خود TeraShare تامین می شود.

 

دانلود TeraShare : ویندوز | لینوکس | مک (رایگان)

منبع :
MAKEUSEOF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *