تبلیغات

تبلیغات

نمایش دمای گرافیک در Task Manager ویندوز 10

Windows-10-Will-Show-GPU-Temperature

شرکت مایکروسافت در نظر دارد بخش Task Manager ویندوز 10 را برای گیمرها بهبود ببخشد. باتوجه به بیلد جدید 18963 سیستم عامل ویندوز 10، در بخش Task Manager افراد می توانند شاهد دما گرافیک باشند .

 

در واقع مایکروسافت می خواهد این ویژگی را به عنوان بروزرسان نیمه نخست سال 2020 ویندوز 10 دردسترس کاربران قرار دهد. این جدیدترین ویژگی برای پردازشگر گرافیکی خواهد بود و مایکروسافت هم قرار است در بروز رسانی آینده ویندوز 10 به Task Manager اضافه کند .

 

پیدا کردن دمای کارت گرافیک در ویندوز 10

 

این قابلیت اجازه خواهد داد تا ویندوز 10 در بخش Task Manager اطلاعات و آمارهای مربوط به استفاده از GPU را نمایش دهد که شامل عملکرد پردازنده اصلی و حافظه گرافیک می شود. اگر بیلد جدید ویندوز 10 را نصب کنید، شاهد بخش GPU Temperature در تب Performance بخش Task Manager خواهید بود. در واقع این قابلیت بدون هیچ برنامه شخص ثالثی آشکار خواهد شد.

 

پیدا کردن دمای کارت گرافیک در ویندوز 10

 

برخی نکته ها وجود دارد که باید درباره این قابلیت بداkید. این قابلیت تنها در صورت وجود گرافیک مستقل عمل می کند و همچنین باید درایور گرافیک شما نیز بروزرسانی شده باشد و با درایو WDDM 2.4 یا جدیدتر سازگاری پیدا کند. ما امیدواریم که مایکروسافت در آینده آمار بیشتری درباره قابلیت نمایش دما گرافیک موجود در بخش Task Manager ارائه دهد. دمای پردازنده نشان داده شده در Task Manager یک ویژگی شگفت انگیز خواهد بود .

 


بیشتر بدانید :

آموزش بهبود گرافیک بازی در ویندوز با تنظیمات Nvidia


 

از دیگر ویژگی موجود در این بیلد می توان به بروزرسانی Notepad از طریق فروشگاه ، امکان تغییر نام دسکتاپ مجازی در Task View ، صفحه ویژگی های بهبود یافته در تنظیمات ، یک نوار لغزنده با سرعت نشانگر ماوس در تنظیمات و تصویر حساب کاربر اشاره کرد. البته می توانید آنها را با مراجعه به بخش تنظیمات تغییر دهید .

همچنین بخوانید  بهترین استاندارد امنیت برای محافظت از WiFi کدام است ؟ WEP و WPA2 و WPA3

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *