تبلیغات

تبلیغات

نرم افزار آنفالویاب اینستاگرام ، چه کسی در اینستاگرام من را آنفالو کرده است؟

Who-Unfollows-Me-Instagram

همه کاربران و همچنین اینفلوئنسر های اینستاگرام دوست دارند که لایک و فالوور بیشتری جذب کنند. اما جذاب تر از آن این است که ببینیم چه کسی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟ سوالی که پیش می آید این است که آیا می توان دید چه کسی ما را آنفالو کرده است؟ آیا برنامه ای به منظور آنفالویاب اینستاگرام وجود دارد؟

 

بطور کلی اینستاگرام راهی برای اینکه چه کسانی ما را آنفالو می کنند قرار نداده است ، این یعنی زمانی که تعداد فالوورهایتان کاهش یابد شما متوجه این نخواهید شد که چه کسی شما را آنفالو کرده است.

 

خوشبختانه تعدادی برنامه ساخته شده وجود دارد که توسط آن ها می توانید افرادی که شما را آنفالو کرده اند مشاهده کنید. این اپلیکیشن ها دارای سرویسی هستند که می توانند فعالیت های اینتستاگرامی حساب تان را مورد بررسی قرار دهند. پیش از اینکه شروع کنیم قصد داریم ابتدا به مشکلات برنامه های ساخته شده نیز بپردازیم.

 

مشکلات مربوط به نرم افزار های ساخته شده برای اینستاگرام

 

از آنجایی که این برنامه ها ساده ترین روش برای این است که ببینیم چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند ، شاید سود داشته باشند اما همراه با مشکلاتی خواهند داشت. API اینستاگرام به برنامه های غیررسمی اجازه انجام فعالیت های بیش از حد را نمی دهد.

 


پیشنهادی :

نرم افزار افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام ‎Instayar v1.0


 

برای مثال ، با تمامی این نوع برنامه ها ، شما تنها اطلاعات اجماعی را خواهید داشت که برنامه را دانلود کرده اید ، یعنی زمانی که برنامه را نصب می کنید و لوگین می کنید اطلاعات قبلی موجود نمی باشد و تنها از آن به بعد قابل مشاهده است. بطور کلی یعنی فالوور هایی که پیش از نصب کردن برنامه آنفالویاب از دست داده اید قابل مشاهده نیستند.

 

جالب است بدانید که این نوع برنامه ها هم از طرف اینستاگرام مورد تایید نیستند ، یعنی ممکن است حساب کاربری تان از لحاظ امنیتی زیر سوال رود. به همین منظور همیشه سعی کنید از برنامه هایی استفاده کنید که محبوبیت داشته و کاربران زیادی دارد.

 

علاوه بر این ، زمانی که اینستاگرام API خود را تغییر دهند این نوع برنامه های آنفالویاب باعث می شود تا فعالیت خود را از دست بدهند و با یک بروزرسانی دوباره با API جدید اینستاگرام شروع به فعالیت کنند. در گذشته همچنین با عوض شدن قوانین اینستاگرام باعث شد تا چند برنامه مربوطه غیرفعال شود که معروف ترین آن ها Unfollowgram ابزاری آنفالویاب بود.

همچنین بخوانید  چگونه حساب اسنپ چت خود را بازیابی کنیم

 

ما قصد داریم در این مقاله به برنامه هایی بپردازیم که حداقل ریسک امنیتی را دارند و مشکلی برای حساب کاربری تان ایجاد نمی کنند. بطور کلی برنامه هایی نظیر آنفالویاب و پیدا کردن کسانی که ما را آنفالو کرده اند بصورت زیر است :

 

Followmeter (اندروید و iOS) بهترین و ساده ترین برنامه آنفالویاب اینستاگرام

 

نرم افزار آنفالویاب اینستاگرام

 

طبق بررسی هایی که انجام دادم متوجه شدم که Followmeter بهترین در نوع خودش است و به راحتی افرادی که ما را آنفالو می کنند را نمایش می دهد. فرآیند ثبت عملیات بسیار ساده بوده و نیاز به انجام مراحل خاصی نیستید. ویژگی آنفالویاب در این برنامه بصورت کامل رایگان بوده و نیازی به پرداخت کردن ندارید. همانطور که در بالا گفته شد فعالیت و بررسی این برنامه زمانی شروع می شود که داخل برنامه لوگین کرده باشید و آنفالو کننده های قبلی به شما نمایش داده نخواهد شد.

 

داشبورد برنامه آنفالو کننده ها ، فالوور های جدید ، حساب های کاربری که شما دنبال کردید اما آن ها شما را دنبال نمی کنند و کسانی که شما را فالو کرده اند و شما فالو نکره اید را نمایش می دهد. برای مشاهده افرادی که ما را آنفالو کرده اند کافیست روی تب Unfollowers کلیک کنید.

 

لیست Unfollower یا آنفالو کننده ها اکانت های شخصی را نمایش می دهد ، فرقی نمی کند که ما آن ها را فالو کرده ایم یا نکرده ایم.

 

دانلود : Followmeter برای (اندروید و iOS) رایگان

 

Reports+ برنامه آنفالویاب برای اندروید و iOS

 

نرم افزار آنفالویاب اینستاگرام

 

عملکرد Reports+ نسبت به اپلیکیشن Followmeter کمی آهسته تر است. عملیات این برنامه زمانی شروع می شود که شما لوگین کرده باشید.

 

این برنامه همچنین دارای ویژگی ای است که اگر فردی را گم کرده باشید کاربردی است. با لوگین کردن می توانید با ابزار آنفالویاب که برنامه به ما ارائه می کند افرادی که مارا آنفالو کرده اند بهره مند شویم. همچنین می توانید باچندین اکانت وارد برنامه شوید و مورد بررسی قرار دهید.

 

دانلود : Reports+ برای اندروید | آیفون (رایگان)

 

دیگر برنامه ها برای شناسایی افرادی که آنفالو می کنند

 

جدای از برنامه هایی مانند Followmeter و Reports+ نمونه های دیگری وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برخی از آن ها بصورت زیر است :

 

همچنین بخوانید  تبدیل پاورپوینت به پی دی اف - آموزش ذخیره فایل های پاورپوینت به PDF

 

چگونه آنفالو کننده ها را آنفالو کنیم؟

 

نرم افزار آنفالویاب اینستاگرام

 

“Following back” یکی از اصطلاحات معروفی است که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام زیاده دیده شده و به گوشی می رسد. زمانی که فردی ما را آنفالو می کند ممکن است ما هم بخواهیم فرد مورد نظر را آنفالو کنیم. بنابراین زمانی که یک اعلان از Unfollow شدن دریافت کردید می توانید این اقدام را انجام دهید.

 

با استفاده از ابزار و وبسایت Cleaner for Instagram می توانید به راحتی بصورت دسته جمعی و تعداد بالا افراد را Unfollow کنید. بدین منظور مراحل زیر را انجام دهید :

 

1- با Cleaner for Instagram وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

2- در تب Following به مسیر Quick Select > Advanced Quick Select > Select non-followers بروید.

3- لیست افرادی که شما را فالو نکرده اند به نمایش داده خواهد شد ، اگر قصد دارید فردی را از انتخاب شده حذف کنید این امکان وجود دارد.

4- در نهایت Unfollow > Start Now را لمس کنید.

 

دانلود : Cleaner for Instagram برای اندروید و آیفون

منبع :
MAKEUSEOF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *