تبلیغات

تبلیغات

حل مشکل نصب نرم افزار در کالی با اضافه کردن ریپوزیتوری

kali-repository

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران بعد از نصب سیستم عامل کالی بر میخورند ، مشکل نصب نرم افزار در کالی لینوکس می باشد ، که به خاطر استفاده نکردن از سورس لیست ها و ریپوزیتوری های غیر رسمی در فایل sources.list سیستم با است. مقاله زیر با هدف مشخص کردن اینکه چه ریپوزیتوری باید در sources.list وجود داشته باشد، آماده شده است. با تک تیپ همراه باشید .

 

اگر ریپوزیتوری اضافی به فایل sources.list وارد کنید سیستم عامل کالی باعث رخ دادن ارور BREAK INSTALL KALI LINUX خواهد شد.

 

رفع مشکل نصب نرم افزار در کالی با وارد کردن ریپوزیتوری منظم

 

در حالت استاندارد ، برنامه های در حال اجرا در کالی لینوکس را متوقف کنید ، و مسیر زیر را دنبال کنید .

 

  • etc > apt > sources.list

 

فایل sources.list را پیدا کنید و اجرا کنید ، سپس تمام محتوای داخل این فایل را پاک کنید و کد زیر را وارد کنید و ذخیره کنید .

 

deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib

 


بیشتر بدانید :

آموزش مخفی کردن فایل درون عکس با سیستم عامل کالی لینوکس


 

رفع مشکل نصب نشدن نرم افزار در کالی با وارد کردن منبع ریپوزیتوری

 

شما همچنین باید ریپوزیتوری های زیر را هم اضافه کنید:

 

deb-src http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib

ریپوزیتوری kali-dev

 

اخطار: به دلیل اینکه kali-dev به صورت عمومی در تمام نسخه های کالی در دسترس همه است، این توزیع نباید توسط کاربران نهایی مورد استفاده قرار گیرد زیرا به طور مرتب دچار مشکل می شود.

 

این ریپوزیتوری در واقع توزیع تست دبیان با تمام بسته های خاص کالی (فقط در ریپوزیتوری kali-dev دردسترس است) نیروی تزریقی است. بسته های کالی اهمیت بسته های دبیان را برعهده می گیرند. بعضی وقتها هنگام تست تغییرات، برخی بسته های Kali باید به روز شوند و این فورا اتفاق نمی افتد. در طول این زمان، kali-dev احتمالا موفقیت آمیز نیست. این ریپوزیتوری جایی است که توسعه دهندگان Kali، بسته های به روز شده را هل می دهند و اصل استفاده شده برای ساخت kali-rolling است.

 


پیشنهادی :


 

ریپوزیتوری kali-rolling

 

بر خلاف kali-dev، انتظار می رود کیفیت kali-rolling بهتر باشد زیرا توسط ابزاری مدیریت می شود که قابلیت نصب تمام محتویات بسته را تضمین می کند. این ابزار بسته های به روز شده از kali-dev را جدا می کند و تنها زمانی که اعتبار آنها برای نصب تایید شده باشد، آنها را در kali-rolling  کپی می کند.

همچنین بخوانید  با ویژگی سرویس همگام سازی گوگل بیشتر آشنا شوید

 

توجه داشته باشید که این چک ها شامل هیچ عملکرد تستی نمی شود. این ممکن است هنوز به علت مشکلات دیگری که وابستگی بسته را پوشش نمی دهد، دارای نرم افزار شکسته باشد. Kali Rolling ریپوزیتوری اصلی است که اکثر کاربران باید از آن استفاده کنند. آنها همچنین می توانند هر مشکلی را که با بسته های خاص Kali در bugs.kali.org دارند گزارش دهند. مطمئن شوید که نسخه “kali-dev” را در “Product version” انتخاب کردید.

 

انتظار می رود که کاربران Kali Rolling در sources.list نوشته های زیر را وارد کنید:

 

deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *