تبلیغات

تبلیغات

چرا هتل داد یزد انتخاب گردشگران خارجی است؟

hotel-dad-yazd1

یزد عروس کویر، با تاریخی سه هزار ساله آرام به انتظار گردشگرانی است که با اشتیاق دیدن اولین شهر خشتی جهان، پا در میان خیابان‌های پر از تاریخش گذاشته و در بین بادگیرها، عظمت دومین شهر زنده جهان را ستایش می‌کنند. یزد شهر باد و خاک تجلی هنر معماری ایرانی را در چهره‌اش به تصویر می‌کشد و بیننده را با خود در لابه‌لای برگ‌های تاریخ و هنر همراه می‌کند. هتل های یزد نیز گوشه‌ای از تاریخ این شهر هستند و هتل داد یزد با قدمتی نزدیک به صد سال (از 1307 تاکنون) در کنار بافت قدیمی شهر و در کنار مجموعه امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان به انتظار عاشقان فرهنگ و هنر از سراسر دنیا نشسته است .

 

هتل داد یزد تابلویی زیبا از در آمیختن امکانات پیشرفته و معماری سنتی ایرانی است. این هتل در سه طبقه پیوند کاهگل و آجر را جشن گرفته و در 90 واحد اقامتی‌اش مدرنیته را در کنار حضور چشم نواز سنت به گردشگران هدیه می‌کند. این هتل پنج ستاره با دریافت 4 ستاره از مشتریان گاه سخت‌گیر سایت تریپ ادوایزر، خود را به عنوان هتلی بسیار خوب در سطح جهان ثابت کرده است و این چهار ستاره تنها یکی از دلایلی است که گردشگران خارجی را به سمت این هتل می‌کشاند.

 

تاثیر موقعیت قرارگیری هتل داد یزد

 

هتل داد یزد، شکوه اقامت در کویر را یادآور می‌شود و با قرارگیری در بافت تاریخی شهر یزد، نقطه شروعی بسیار خوب برای ورق زدن صفحات تاریخی این شهر محسوب می‌شود و فاصله کمی تا مجموعه امیر چخماق و آتشکده یزد دارد و با ماشین کمتر از 5 دقیقه زمان لازم است تا گردشگران خارجی خود را به این بناهای تاریخی برسانند.

 

انتخاب هتل داد یزد توسط گردشگران خارجی

 

از نظر ارتباط با وسایل نقلیه عمومی نیز هتل داد یزد دارای موقعیتی بسیار خوب است، فاصله این هتل تا راه آهن کمتر از 5 کیلومتر است و تا ایستگاه اتوبوس بین شهری و فرودگاه چیزی حدود پانزده دقبقه فاصله دارد.  

 

فاصله اماکن فرهنگی و تاریخی تا هتل داد یزد

 

فاصله هتل داد تا اماکن فرهنگی و تاریخی یزد زیاد نیست و به خصوص با در نظر گرفتن نزدیک بودن این هتل به مرکز شهر و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی این مکان‌های دیدنی در دسترس خواهند بود. هتل داد با آتشکده زرتشتیان یزد 2.3 کیلومتر فاصله دارد که می‌توان آن را ظرف 5 دقیقه با ماشین پیمود و چنانچه به هر علتی قصد پیاده روی کردید این مسیر را در مدت زمان 29 دقیقه طی خواهید کرد. فاصله این هتل تاریخی با مسجد امیر چخماق 1.1 کیلومتر است که پیمودن این مسیر با ماشین 3 دقیقه و به صورت پیاده 14 دقیقه طول می‌کشد.

همچنین بخوانید  پارمیس پیش برنده اهداف برتر در امور مالی و حسابداری

 

چنانچه قصد رفتن به آب انبار شش بادگیری یزد را داشتید طول این مسیر 1.5 کیلومتر است و شما به 4 دقیقه زمان با ماشین و 18 دقیقه زمان به صورت پیاده‌روی نیاز دارید تا به آن برسید. فاصله این هتل زیبا و سنتی تا مسجد جامع کبیر یزد 800 متر است و شما با 3 دقیقه ماشین‌سواری و 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این مکان تاریخی برسید. این هتل زیبا تا حمام خان یزد (گرمخانه نور) تنها 850 متر فاصله دارد که می‌توان ظرف 2 دقیقه با ماشین و 10 دقیقه به صورت پیاده به آن رسید.

 

انتخاب هتل داد یزد توسط گردشگران خارجی

 

هتل داد یزد از مدرسه ضیائیه یزد ( زندان اسکندر) 1.5 کیلومتر فاصله دارد و این یعنی با ماشین ظرف 4 دقیقه و در حالت پیاده‌روی ظرف 18 دقیقه می‌توان به این مکان ناریخی رسید. اگر قصد دیدن نارین قلعه یزد (نارنج قلعه) را کردید باید بدانید که این قلعه تاریخی با هتل داد 51.7 کیلومتر فاصله دارد و 45 دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا به این قلعه زیبا برسید. این هتل تا باغ دولت آباد یزد نیز  2.2 کیلومتر فاصله دارد و 7 دقیقه با ماشین و 25 دقیقه پیاده زمان لازم است تا به آن برسید.

 

فاصله هتل تا بقعه دوازده امام یزد 1.7 کیلومتر است و اگر قصد ماشین سواری دارید 4 دقیقه و چنانچه قصد پیاده‌روی دارید 21 دقیقه زمان فاصله شما تا این بقعه خواهد بود. هتل داد یزد تا نمایشگاه بین المللی یزد 9.6 کیلومتر فاصله دارد و 14 دقیقه زمان نیاز دارید تا با ماشین به آن برسید. این هتل منحصر به فرد تا موزه آب یزد تنها 400 متر فاصله دارد و نیاز به 1 دقیقه ماشین سواری و یا 5 دقیقه پیاده‌روی برای دیدن آن خواهید داشت.

 

انتخاب هتل داد یزد توسط گردشگران خارجی

 

دلایل دیگر انتخاب هتل داد یزد توسط گردشگران خارجی

 

علاوه بر موقعیت جغرافیایی عالی این هتل که زیر یک ساعت می‌توانید خود را به هر بنای مهمی که در شهر یزد قرار دارد برسانید، معماری فوق‌العاده و زیبای خاص بصری هتل، اوجی از هنر ایرانی را به تصویر می‌کشد. سرویس دهی بسیار خوب هتل و مراکز تفریحی خوب آن مثل استخر، ماساژ و غیره کیفیت اقامتی خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. همچنین تمیزی اتاق‌ها و ادب و مهمان‌نوازی پرسنل آنقدر خوب است که گردشگران را در این هتل برخواسته از داستان‌های هزار و یک شب نگاه داشته و خاطرات بسیار خوبی را در ذهن آن‌ها حک می‌کند.

 

انتخاب هتل داد یزد توسط گردشگران خارجی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *