تبلیغات

تبلیغات

5 ویژگی که گلکسی اس 11 را نسبت به گلکسی اس 10 برتر خواهد کرد

SamsungGalaxyS10main-1920×1280-1920×1280-min

شرکت سامسونگ اگرچه گلکسی اس 10 را تحسین می کند اما می خواهد نسل بعدی پرچمدار خود را که همان گلکسی  S11 خواهد بود ، با ویژگی های بهتری همراه سازد . سامسونگ در سال 2019 چندین مدل گلکسی اس 10 راهی بازار کرد تا باتوجه به نظر هر فرد، مدلی عرضه کرده باشد.

 

5 برتری گلکسی اس 11 نسبت به گلکسی اس 10

 

در نسل جدید گلکسی اس که هم اکنون برای خرید دردسترس هستند ما شاهد تحولی نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی اس 9 هستیم. کره ای ها سعی کردند پیشرفت هایی را در محصول جدید خود حاصل کنند تا رضایت مخاطب جلب شود.

 

به هر حال در این مطلب قصد داریم به 5 موردی که گلکسی اس 11 را نسبت به ویژگی های گلکسی اس 10 برتر خواهد کرد، اشاره کنیم.

 

1- عمر باتری بیشتر برای نسخه اگزینوس گلکسی اس 11

 

شرکت سامسونگ برای بازار انگلستان، کانادا و اروپا نسخه اگزینوس گلکسی اس 10 را عرضه کرد. نسخه ای که با پردازنده اگزینوس 9820 همراست، چیپی که عملکرد بالایی داشته و به عنوان پردازنده پرچمدار کره ای ها شناخته می شود. اما در مناطقی چون ایالات متحده و چین، سامسونگ نسخه ای با پردازنده اسنپدراگون 855 را عرضه می کند.

این دو پردازنده چندان اختلافی در عملکرد ندارند اما در بحث باتری کمی متفاوت از یکدیگر هستند. متاسفانه نسخه اگزینوس عمر باتری کمتری نسبت به نسخه اسنپدراگون دارد. بنابراین انتظار داریم شرکت سامسونگ برای گلکسی اس 11 پردازنده اگزینوس بهینه ساخته تا عمر باتری بیشتری رقم زند.

با این حساب احتمال بهبود عمر باتری در نسخه اگزینوس گلکسی اس 11 باید بالا باشد ، همچنین میتوانید نکاتی برای افزایش طول عمر باتری را بخوانید .

 

2- فناوری شارژ سریعتر برای گلکسی اس 11

 

یکی دیگر از مواردی که برای خریداران گوشی هوشمند پرچمدار اهمیت دارد، قابلیت شارژ سریع است. در حال حاضر یکی از سریعترین گوشی های هوشمند سامسونگ در بحث شارژ گلکسی A80 است. این اسمارتفون سرعت شارژ 25 واتی دارد که آن را نسبت به دیگر محصولات سامسونگ متفاوت می سازد. همچنین گلکسی اس 10 نسخه 5G نیز با این نوع فناوری همراست و به نوعی دو مدل گلکسی اس 10 نسخه 5G و گلکسی A80 هر دو مدل چنین هستند. راه

 

گذشته از آن گوشی هوشمند هوآوی پی 30 پرو نیز قدرت شارژ بالایی دارد ، برای بهبود عملکرد باتری راه های افزایش ماندگاری شارژ باتری گوشی‌هوشمند  را مطالعه کنید . به هر حال انتظار داریم گلکسی اس 11 با سرعت شارژ بالایی همراه بوده و در نوع خود یک گزینه سریعتر در بحث شارژ خواهد بود. ما می دانیم سامسونگ روی چیپی مشغول کار است که فناوری شارژ سریع 100 واتی را رقم می زند. این نوع شارژ گلکسی اس 11 را در زمینه شارژ بسیار سریع و منحصربفرد خواهد کرد.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن دیپ فیک Zao آلوده به ویروس و جاسوسی

 

3- بهبود نرم افزاری و عملکرد Bixby توسط سامسونگ در گلگسی اس 11

 

اگرچه رابط کاربری جدید OneUI در سیستم عامل اندروید 9.0 تجربه کاربری خوبی به دنبال دارد، اما نیاز است تا کره ای ها بازطراحی بهتری روی بخش نرم افزاری خود داشته باشند. یک حالت تاریک در کنار ناوبری مبتنی بر حرکتی هم برای نرم افزار خود در نظر گیرند. همچنین طراحی انیمیشنی را هم باید حذف کنند و ساختار بهتری به رابط کاربری ببخشند.

 

بهبود نرم افزاری و عملکرد Bixby توسط سامسونگ در گلگسی اس 11

 

همچنین انتظار داریم بیکسبی نیز عملکرد بهتری با بروزرسانی که روی آن انجام می گیرد، پیدا کند. گلگسی اس 11 گوشی هوشمند برجسته ای بوده و اگر چنین ویژگی نرم افزاری داشته باشد، قطعا می تواند تجربه کاربری خوبی فراهم آورد.

با این حساب می توان انتظار بهبود در بخش نرم افزاری گلکسی اس 11 را داشت.

 

4-صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه در Galaxy S11

 

شرکت سامسونگ در سال جاری برای سری گلکسی اس 10 نمایشگر اینفینیتی O و با پشتیبانی از فناوری  HDR10+ در نظر گرفته است که یکی از بهترین نوع نمایشگر صفحه نمایش در میان گوشی های هوشمند است. این طراحی صفحه نمایش موجب شده تا حاشیه به حداقل رسیده و جایگاه دوربین سلفی نیز مناسب باشد.

 

سامسونگ اعلام کرده استفاده از طراحی اینفینیتی O کمک می کند تا حاشیه به حداقل رسیده و دوربین نیز جایگاه مناسب خود را پیدا کند. این طراحی در مقایسه با سبک طراحی نمایشگر iPhone XS بسیار بهتر است.

 

شرکت کره ای برای آن که طراحی نمایشگر را در گلکسی اس 11 نسبت به گلکسی اس 10 بهبود ببخشد، قصد دارد حاشیه را به کمترین شکل ممکن برساند که این یعنی با صفحه نمایش کاملا بی حاشیه رو به رو خواهیم شد. در حال حاضر وان پلاس 7 پرو چنین ویژگی دارد و به نمایشگر 6.7 اینچی با نرخ تجدید 90 هرتزی مجهز شده است. بنابراین تجربه کاربری نه تنها لذت بخش می شود، بلکه دوربین نیز به صورت پاپ آپ در روی اسمارتفون جای گرفته است.

 

صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه وان پلاس ۷

OnePlus 7 Pro

ما همچنین انتظار داریم سامسونگ پنل نمایشگر 4K را که سونی در اکسپریا 1 به کار گرفت، در گلکسی اس 11 مورد استفاده قرار گیرد. با این حساب تجربه کاربری بهتر از نسل فعلی یعنی گلگسی اس 10 خواهد شد و زاویه دید نیز گسترش پیدا می کند که این خود مزیتی برای استفاده از هدست VR خواهد بود. در مجموع انتظارات برای نمایشگر گلکسی اس 11 بسیار بوده و ما می خواهیم شاهد پنلی باشیم که کم حاشیه است.

همچنین بخوانید  بررسی مشخصات سرفیس پرو ایکس - Surface Pro X

 

5-گلکسی اس 11 باید با دوربینی مشابه هوآوی و گوگل همراه شود

 

یکی دیگر از مواردی که می خواهیم در Galaxy S11 مشاهده کنیم، دوربین بهبودیافته است. گلگسی اس 10 دارای سه سنسور اصلی بوده که هر یک از سنسورها می توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. سنسوری می تواند فوکوس خودکار داشته باشد، سنسور دیگر نیز زاویه دید گسترده دارد و دیگر سنسورها نیز عملکرد خاص خود را انجام می دهند.

 

دوربین اصلی گلکسی اس تن که از نوع 12 مگاپیکسلی است نمی تواند کیفیت تصویری مشابه پیکسل 3 گوگل داشته باشد. حتی این کیفیت به عملکرد دوربین پی 30 پرو هوآوی هم نخواهد رسید. پیکسل 3 گوگل دارای عملکرد خوبی در تصویربرداری بوده و می تواند جزئیات را به خوبی نمایش دهد و در نوع خود جالب توجه است.

 

در حال حاضر شایعات بسیاری درباره گلکسی اس 11 وجود ندارد اما امید می رود که سامسونگ به استفاده از سنسور قدرتمندتری نسبت به نسل پیشین بپردازد. سنسوری که قادر است در مقایسه با رقبا یک تلفن هوشمند برجسته به شمار رود.

 

با این تفاسیر باید 5 مورد فوق را از احتمالات گوشی هوشمند نسل بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 11 دانست.

 

 

ممنون میشیم نظرتون رو درباره گلکسی S11 و گلکسی S10 کامنت بزارید 

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *