تبلیغات

تبلیغات

نحوه پنهان کردن یا حذف بازی های استیم از کتابخانه

steam

در شبکه Steam شما می توانید بازی ها را خریداری یا هدیه گرفته شده را در کتابخانه دریافت کنید . این بازی ها شامل عناوین رایگانی که پیشتر دریافت کرده اید نیز می شود. به هر حال برای پاک یا حذف بازی های استیم ، با تک تیپ همراه باشید .

 

چه تفاوتی بین بازی حذف شده یا پنهان شده وجود دارد

 

پنهان کردن یک امر قابل برگشت است. هنگامی که بازی را از کتابخانه پنهان می کنید، در حقیقت از دیدگاه شما حذف می شود. شما می توانید با چند کلیک بازی را مشاهده کرده یا آن که یک عنوان را برای آینده پنهان کنید. یکی از ویژگی های جالب این است که حتی بازی پنهان شده نیز قابل اجراست. این روش تنها کمک می کند تا کتابخانه استیم خود را تا حدودی پاکسازی کنید.

 


پیشنهادی :

اجرای بازی های استیم بر روی iOS ممکن شد


 

اما با حذف بازی های استیم  برای همیشه از دست می دهید. در حقیقت شما با حذف یک بازی از کتابخانه استیم دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. پیشتر برای حذف بازی نیاز بود با پشتیبانی استیم تماس برقرار کنید اما در حال حاضر حذف کردن با طی نمودن چند مرحله انجام می گیرد. این نکته حائز اهمیت است که بازی حذف شده را باید باری دیگر خریداری کنید.

 

نحوه مخفی کردن بازی های استیم از کتابخانه

 

برای مخفی کردن بازی از کتابخانه استیم کافی است آن را در کتابخانه پیدا کرده و روی آن کلیک راست کنید، سپس روی Set Categories کلیک نمایید.

 

پنهان کردن بازی های استیم

 

در مرحله بعد روی گزینه Hide this game in my library کلیک کرده و سپس OK را کلیک می کنید.

 

پنهان کردن بازی های استیم

 

پیدا کردن بازی حذف شده در Steam

 

برای آن که بتوانید یک بازی پنهان شده را پیدا کنید ، باید گزینه category box در قسمت سمت راست کادر جستجو که در کتابخانه Steam وجود دارد، راست کلیک کرده و گزینه Hidden را انتخاب کنید.

 

پیدا کردن بازی حذف شده در Steam

 

برای آشکار شدن یک بازی پنهان شده کافیست روی آن کلیک راست کرده و گزینه Remove From Hidden را انتخاب کنید.

 

پیدا کردن بازی حذف شده در Steam

 

نحوه حذف بازی از اکانت استیم

 

شما باید پیش از حذف بازی های استیم  در کتابخانه آن را از کامپیوتر خود حذف کنید . زیرا اگر بازی مستقیما از کتابخانه حذف شود ، به طور کامل حذف نمی شود و نیاز است تا از روی حافظه داخلی کامپیوتر آن را حذف کنید.

همچنین بخوانید  ویژگی آرشیو برنامه‌ها در ویندوز 10 | چگونه می‌توان برنامه‌های بایگانی را فعال یا غیرفعال کرد؟

 


پیشنهادی :

آموزش کامل بازیابی رمز عبور استیم (Steam)


 

روی بازی موردنظر خود کلیک کنید . اگر این بازی اخیرا اجرا شده باشد، در بالای لیست ظاهر می شود، اما در غیر این صورت باید از طریق کادر جستجو آن را پیدا کنید.

برای حذف بازی های استیم کافیست روی گزینه I want to permanently remove this game from my account کلیک کنید.

 

نحوه حذف بازی های استیم از روی اکانت

 

البته با مراجعه به استیم اطلاعات بیشتری بدست خواهید آورد. اگر بازی موردنظر بخشی از باندل شما محسوب شود ، Steam تنها یک بازی را حذف خواهد کرد.

 

با کلیک روی OK بازی کاملا از Steam حذف خواهد شد. برای بازی مجدد کافیست باری دیگر آن را از استیم خریداری کنید.

قطعا باید با این راهنمایی به سادگی بتوانید بازی را از شبکه استیم حذف یا پنهان کنید. این دو روش از جمله کارهایی بوده که بازیکنان انجام می دهند. در صورت هر گونه مشکل با تیم پشتیبانی تک تیپ در تماس باشید .

 

بیشتر بدانید :

منبع :
HowToGeek

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *