تبلیغات

تبلیغات

وان پلاس 7 بزودی معرفی می شود

One-Plus-Seven

شرکت وان پلاس یکی از برندهای شناخته شده چینی محسوب شده که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با ویژگی های کاربردی معرفی و عرضه می کند .

 

برای سال 2019 نیز برنامه بزرگی در سر داشته و قصد دارد به معرفی چند پرچمدار کاربردی با مشخصه های بزرگ بپردازد. در حالی که تا رونمایی وان پلاس 7 چند روزی باقی مانده به تازگی این تاریخ رونمایی مشخص شد.

 

به تازگی Pete Lau مدیرعامل وان پلاس در توییتی مشخص کرد طی سه شنبه این هفته نسل جدید وان پلاس معرفی می شود. اسمارتفونی که تاکنون شایعات و تصاویر متعددی پیرامون آن منتشر شده و نمی توان به هر گزارش و شایعه ای اکتفا کرد.

 

Pete Lau در توییتر خود نوشته است :

 

  • “در سه شنبه هفته بعد منتظر برگزار رویداد رونمایی از محصول جدید باشید .”

 

بی شک این محصول چیزی نیست جز وان پلاس 7 که پیش بینی شده در سه مدل مختلف با ویژگی های قابل توجه رونمایی می شود . این اسمارتفون سه مدل متنوع بود که باید به وان پلاس 7 ، 7 پرو و 7 نسخه 5جی اشاره کرد . این طور پیداست شرکت ها در تلاش هستند هر سال تعداد گوشی های هوشمند پرچمدار خود را بیش از قبل سازند . وان پلاس نیز یکی از همین شرکت ها محسوب شده که برنامه بزرگی در سر می پروراند و به دنبال محصول قابل توجهی است.

 


پیشنهادی :

5 ویژگی مثبت و منفی سامسونگ گلکسی اس 10


 

دقیقا این موضوع تایید نشده که گوشی هوشمند آینده کمپانی در چند مدل معرفی می شود . زیرا تنها شایعات بودند که به این اسمارتفون جدید دامن زده و هیچ اطلاعات دقیق و کامل در اختیار نگذاشتند .

 

وان پلاس در MWC 2019 نمونه اولیه تلفن هوشمند 5G خود را به نمایش گذاشت. در این بین معرفی یک مدل 5G توسط این برند چینی عجیب نیست زیرا چند ماه از آن رویداد گذشته و وقتش رسیده تا شاهد معرفی باشیم .

 

تا به حال نیز تصاویر رندر شده و اطلاعات غیررسمی متعددی پیرامون وان پلاس 7 به بیرون درز کرد اما نمی توان این موارد را تایی شده پنداشت. آخرین گزارش ها نشان می دهند ، نسخه استاندارد One+ 7 از نمایشگر ناچ و طراحی شبیه به وان پلاس 6 تی بهره می برد. اما در نسخه پرو ماجرا متفاوت بوده زیرا قرار است دوربین سلفی پاپ آپ به کار گرفته شده و صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه در نظر گرفته شود .

همچنین بخوانید  اپل در حال توسعه CarKay در iOS14 به جای کِی لس ماشین های BMW است

 

گوشی جدید وان پلاس 7

 

نسخه 5G نیز گویی شبیه به گلکسی اس 10 نسخه 5G است. مدلی که در حقیقت همان گلکسی اس 10 پلاس با پشتیبانی شبکه نسل پنجم است. احتمالا وان پلاس 7 نسخه 5G هم همان نسخه پرو با چنین قابلیتی خواهد بود . شایان ذکر است سامسونگ مدل 5G را با تاخیر به بازار عرضه می دارد اما وان پلاس ممکن است هم زمان با سایر نسخه ها ، این دیوایس را روانه بازار کند .

 

به هر حال جزئیات محدود است و منبع موثقی هم موجود نیست تا اطلاعاتی بوسیله آن منتشر شود. پیش بینی شده شرکت وان پلاس اطلاعات تکمیلی را در رویداد اواخر آوریل افشا سازد و به شایعات پایان دهد .

 

منبع :
TRUSTEDREVIEWS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *