تبلیغات

تبلیغات

موزیلا اپلیکیشن مدیریت پسورد را برای اندروید بصورت رایگان عرضه کرد

firefox-lockbox-password-manager

کمپانی موزیلا برای اولین بار اپلیکیشن مدیریت پسورد با نام Firefox Lockbox را برای اندروید عرضه کرد. البته پیش از این نسخه ی iOS برای کاربران اپلی در دسترس بوده و می توانند در صورت لزوم برنامه مدیریت رمز عبور را دانلود کرده و از آن استفاده کنند. حال اگر کاربر اندرویدی هستید و قصد دارید از این برنامه استفاده کنید می توانید هرچه سریع تر از برنامه ی Firefox Lockbox بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم به برنامه ی مدیریت رمز عبور کمپانی موزیلا که اخیرا برای اندروید انتشار شده است بپردازیم. با تِک تیپ همراه باشید.

 

چرا برنامه های مدیریت پسورد محبوب هستند

 

زمانی که اینترنت بطور جهانی به گوش همه شنیده شد و مردم از آن استفاده می کرند باعث شد تا هر فرد از پسورد های مختلفی در هر سایتی استفاده کند. این موضوع به گونه ای بود که تنها برای استفاده های اول خوب به نظر می رسید و زمانی که تعداد سایت ها کم می بود مورد استفاده قرار می گرفت ، به گونه ای به یاد داشتن پسورد در ذهن آسان تر می شد.

 

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و راه های آسان تر برای کرک کردن پسورد ها باعث شده است تا افراد از رمز عبور سخت تر استفاده کنند تا امنیت خود را تامین کنند.

 

شما با چند راه می توانید رمز عبور خود را به یاد داشته باشید  ، رمز های عبور را در ذهن خود داشته باشید ، بر روی برگه ای بنویسید و در نهایت از یک برنامه ی مدیریت پسورد استفاده کنید.

 

آموزش استفاده از برنامه ی Firefox Lockbox

 

اپلیکیشن مدیریت پسورد فایرفاکس کاملا ساده بوده و به راحتی قابل استفاده است ، همچنین نسخه ی دسکتاپ این اپلیکیشن در دسترس است که همگی باهم هماهنگ و سینک شده هستند. این بدان معناست که تمامی اطلاعات ذخیره شده در برنامه مانند یوزرنیم و پسورد در نسخه ی وب و موبایل قابل دسترسی هستند.

 

برای شروع ابتدا باید برنامه را نصب کرده و وارد اکانت فایرفاکس خود شوید ، پس از این تمامی پسورد های ذخیره شده در برنامه بصورت اتوماتیک در Lockbox ایمپورت می شود. پسورد های شما بصورت 256 بیتی رمزگذاری شده و فایرفاکس قابلیت دسترسی به آن ها را ندارد.

 

برای اینکه امنیت داخلی برنامه را حفظ کنید می توانید روی برنامه قفل بگذارید ، بصورتی که این قفل می تواند تشخیص چهره یا اثرانگشت باشد. همانطور که در بالا اشاره شد ، نسخه ی iOS از قبل انتشار شده بود که با توجه به اخبار منتشر شده توسط موزیلا نسخه ی آیفون بیش از 50000 هزار بار دانلود داشته است. شما هم اکنون می توانید در صورت لزوم نسخه ی مورد نظر این اپلیکیشن را دانلود کنید.

همچنین بخوانید  کارمندان اپل استور می توانند رایگان از اپل موزیک و آرکید استفاده کنند

 

[app_link title=”دانلود نسخه iOS” link=”https://itunes.apple.com/us/app/firefox-lockbox/id1314000270?mt=8″ store=”apple”]

[app_link title=”دانلود نسخه اندروید” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=mozilla.lockbox” store=”android”]

 

 

منبع :
MAKEUSEOF

تبلیغات

دیدگاه ها

  • علی جعفری فروردین 17, 1398 :: 20:23

    سپاس بابت معرفی این اپلیکیشن کاربردی

    • مهدی فروردین 17, 1398 :: 23:16

      خواهش میکنم دوست عزیز 🌹

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *