تبلیغات

تبلیغات

ویندوز دیفندر (Windows Defender) به سیستم عامل مک می آید

Microsoft-Defender-on-Mac-OS

مایکروسافت قرار است ویندوز دیفندر که آنتی ویروس پیشفرض ویندوز 10 است را به سیستم عامل مک بیاورد. جالب است بدانید اینبار نام این آنتی ویروس برای سیستم عامل مک Microsoft Defender در نظر گرفته شده است. در حال حاضر ویندوز دیفندر برای کسب و کارها در سیستم عامل مک قابل دسترسی بوده و گمان زده می شود که در آینده برای افراد معمولی هم قابل دسترس باشد.

 


پیشنهادی : آموزش اعتماد سازی فایل ها در ویندوز دیفندر


 

از آنجایی که سیستم عامل مک دارای امنیت بیشتری نسبت به ویندوز دارد اما هنوز هم خطراتی آن را تهدید کرده که باعث می شود به آنتی ویروس نیازمند شود. اینجاست که Microsoft Defender به کمک سیستم عامل مک می آید.

 

آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر از نوع ATP است!

 

Microsoft Defender ATP که عبارت ATP خلاصه شده ی (Advanced Threat Protection) به معنای سیستم محافظت پیشرفته در برابر تروجان است. این سیستم دارای قابلیت امنیت کامل در برابر ویروس ها است که می تواند در هر لحظه ای اقدام به اسکن کردن فایل های سیستم کند. این تکنولوژی و ایده باعث شده است تا افرادی که سمت مدیریت در بخش IT دارند زندگی آسان تری داشته باشند.

 


بخوانید : آموزش کامل کار با Windows Defender در ویندوز 10


 

با توجه به اعلامیه های داده شده در رابطه با آنتی ویروس مایکروسافت گفته شده است که نسخه ی مک و ویندوز تقریبا یکسان هستند. نسخه ی Microsoft Defender ATP در حال حاضر برای بخش های کسب و کار کمی در دسترس بوده و شرکت ها می توانند آن را در هر دو سیستم عامل ویندوز و مک تهیه کنند. در حال حاضر این نسخه از آنتی ویروس برای macOS Mojave ، macOS High Sierra و macOS Sierra در دسترس بوده و قابل تهیه است.

 

لینوکس به زودی!

 

اگر دقت کرده باشید می بینید که در تصویر اصلی این مقاله شاهد سیستم عامل و لپ تاپ لینوکس هستیم! بنابراین باید منتظر حضور آنتی ویروس محبوب windows defender در لینوکس نیز باشیم!

 

 

همچنین بخوانید  شارژ بی سیم چگونه کار می کند ؟
منبع :
MAKEUSEOF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *