تبلیغات

تبلیغات

رده بالاترین نسخه شیائومی Mi 9 Transparent Edition اواخر مارس عرضه می شود

Xiaomi-Mi-9-Transparent-EditionN

شرکت شیائومی پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 ، تصمیم گرفت از محصولات جدید پرچمدار خود همچون سری Mi 9 رونمایی کند. خانواده ای که در مجموع سه مدل Mi 9، Mi 9SE و Mi 9 Transparent Edition معرفی شد.

 

هر یک از این مدل ها طراحی یکسان دارند اما شرکت چینی سعی کرده تا با به کارگیری ویژگی های متفاوت، سه مدل متنوع را در اختیار طرفداران و علاقمند قرار دهد. در میان مدل های مختلف این سری، Mi 9 Transparent Edition را باید منحصربفردترین نیز دانست. زیرا شرکت شیائومی از پنل شفافی در عقب آن بهره گرفت تا اجزای سخت افزاری داخلی این گوشی هوشمند پرچمدار نمایان باشد. البته در سال های گذشته نیز شرکت شیائومی نسخه Edition برای سری Mi توسعه داد که همانند Mi 9 Transparent Edition از پنل پشتی شفاف بهره می بردند.

 

یکی از ویژگی های جالب این پرچمدار پشتیبانی شارژ سریع 40 واتی بوده که اجازه می دهد اسمارتفون در مدت زمان کوتاهی به شارژ کامل دست یابد. این در حالی است که Mi 9 تنها از شارژ سریع 20 واتی قابلیت پشتیبانی دارد. همچنین دوربین های عقب Mi 9 Transparent Edition بهینه تر از Mi 9 هستند و افراد می توانند تجربه کاربری خوبی را احساس کنند. در باقی مشخصات این نسخه مشابه نسخه اصلی یعنی Mi 9 طراحی شده است.

 


پیشنهادی : شیائومی ردمی نوت 7 با 48 مگاپیکسل دوربین معرفی شد


 

از جمله باید به صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 2340*1080 پیکسلی با پوشش شیشه گوریلاگلس 6، پنل های باریک و کم ضخامت، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و غیره اشاره کرد. البته در بحث وضوح تصویر نیز این محصول شیائومی دست کمی از دیگر رقبا نداشته و باید آن را محصولی برجسته دانست. در بحث حافظه رم و ذخیره سازی، Mi 9 از حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است. اما Mi 9 Transparent Edition مدلی با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به شمار می رود.

 

گوشی شیائومی

 

این یعنی نسخه Mi 9 Transparent Edition یک سر و گردن بالاتر از نسخه معمولی Mi 9 می باشد. در سایر مشخصات باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری اختصاصی شیائومی، باتری 3300 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع، پورت USB-C ، دوربین اصلی سه گانه 40/16/12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد. همانطور که گفته شد، Mi 9 Transparent Edition در برخی جهات اختلاف هایی با مدل اصلی دارد و به نوعی یک مدل ادیشنی یا خاص محسوب می شود. از این رو عجیب نیست ویژگی های منحصربفردی روی آن مشاهده کنیم و کمپانی شیائومی نیز هر سال یک نسخه ویژه تدارک می بیند. به تازگی این شرکت تایید کرد Mi 9 Transparent Edition در اواخر مارس سال جاری دردسترس مشتریان قرار می گیرد.

همچنین بخوانید  سونی اطلاعاتی از کنسول پلی استیشن 5 انتشار داد

 

برای کسب جزئیات تکمیلی نیز می توانید به وب سایت شرکت چینی مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورد. شیائومی قصد داشته در اواخر سال جاری نیز یک گوشی هوشمند خاص با Mi Mix 4 عرضه دارد. هر سال این شرکت دو سری پرچمدار را معرفی و عرضه می کند. یکی از آنها اوایل سال و دیگری در نیمه دوم به فروش می رسد.

 

 

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 9 Transparent Edition
اندازه و رزولوشن صفحه نمایش 6.39 اینچ ، AMOLED
تراکم پیکسل 403PPI
دوربین 48 مگاپیکسل ، 12 مگاپیکسل ، 16 مگاپیکسل
دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
پردازنده Octa core (2.84 GHz, Single Core + 2.42 GHz, Tri core + 1.8 GHz, Quad core)
حافظه داخلی 256GB
رم 6GB
باتری 3,300 mAH
کانکتور USB-C
قابلیت های ویژه شارژ سریع نسخه 4 ، پورت USB-C
منبع :
91MOBILES

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *