تبلیغات

تبلیغات

برخی از اکانت های تلگرام خود به خود حذف شده اند

Telegram-Accounts-Removed-Wrongly

بنظر می رسد تلگرام که یک شبکه ی اجتماعی محبوب در دنیا است دچار مشکل بزرگی شده است! از طریق اکانت های توییتر تلگرام و سازنده آن توییت هایی مشاهده شده است که نشان دهنده حذف شدن اکانت های برخی از کاربران شده است. اگر شما هم یکی از دسته از این افراد هستید و توجه حذف شدن اکانت خود شده اید باید بگوییم که اصلا نگران نباشید بلکه این مشکل برای کاربران دیگر نیز اتفاق افتاده است.

 


پیشنهادی : آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون استفاده از ربات


 

همانطور که اعلام شد امروز 70000 هزار کاربران حساب کاربری تلگرام شان حذف شده است و نمی توانند ثبتنام کنند. این موضوع ممکن است برای کاربران این شبکه ی اجتماعی وکسانی که اکانت شان حذف نشده است خبر خوبی نباشد و بیشتر جنبه ی منفی داشته باشد. همانطور که قبل ها به یاد داشتید تلگرام بیشتر مواقع امکان دسترسی نداشت و برای چند ساعت به دلیل مشکلاتی که سرور هایش داشت غیرقابل وصل شدن و دسترسی بود.

 

حذف شدن خود به خود اکانت های تلگرام

 

امروز هم شاهد حذف شدن خود به خود 70 هزار کاربر تلگرام هستید که دلیل آن مشخص نشده است. به هر حال هر شبکه ی اجتماعی دارای مشکلاتی است که کاربران با آن روبرو می شوند. مهم این است که سازنده ی برنامه بتواند چنین مشکلاتی را حل کرده و کاربرانش را نگهدارد.

 

خبر خوش ؛ اکانت شما برمی گردد!

 

خب ، نگران نباشید! اگر شما از دسته افرادی هستید که اکانت تان حذف شده است باید صبر کنید تا به زودی حسابتان برگردانده شود! این خبر خوش توسط حساب توییتر تلگرام نوشته شده است و گفته است در حال بررسی مشکل هستند. اگر تا این لحظه اکانت جدیدی ساختید داده های شما پس از بررسی و حل مشکل بصورت خودکار برخواهید گشت و همه ی اطلاعات شما سرجای خود خواهد بود.

 

شما باید صبر کنید تا خبر قطعی توسط اکانت رسمی توییتر تلگرام منتشر شود. پس از آن می توانید دوباره با تمامی اطلاعاتی که داشتید وارد حساب تلگرامی خود شوید.

 

حذف شدن خود به خود اکانت های تلگرام

 

موسس تلگرام پاول دروف هم نیز از برخی کاربران بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی کرده و گفته است کمتر از 1 ساعت دیگر این مشکل حل خواهد شد.

 

تلگرام از کاربرانش عذرخواهی می کند

 

بوجود آمدن چنین مشکلاتی امروزه در بستر اینترنت عجیب نیست ، اما اینکه زمان بوجود آمدن چنین اشتباهی ، توسعه دهندگان آن را قبول کنند و از کاربران خود عذرخواهی کنند نشان دهنده ی فرهنگ بالای آن هاست! در ادامه برخی از پیام های اکانت رسمی توییتر تلگرام را مشاهده کنید :

همچنین بخوانید  آموزش فعال کردن تم مشکی واتساپ در اندروید و آیفون (حالت تاریک)

 

عذرخواهی تلگرام

 

عذرخواهی تلگرام

 

عذرخواهی تلگرام

منبع :
TWITTER

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Mohammad اسفند 26, 1397 :: 17:13

    پشتیبانی تلگرام واقعا خوبه چه زود اطلاع رسانی میکنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *