تبلیغات

تبلیغات

سونی اکسپریا 1 با دوربین سه گانه معرفی شد

Sonya-Xperia-One

Xperia 1

 

سونی بر این باور است که مرزهای طراحی گوشی را تغییر دهد و ممکن است در این سال نیمی از تلفن های وارد شده به بازار از صفحه نمایش نسبت ابعاد 21:9 استفاده کنند که نوآوری بزرگی است. این شرکت تصمیم گرفته است تا نام تجاری خود را برای ساده تر به درک Xperia 1 تغییر دهد .  در مورد هزینه های آن ، قیمت در بریتانیا 849 پوند تعیین می شود که حدود 1110 دلار تا 1550 دلار آمریکا است.

 

اکثر مدیران فیلم قصد دارند محتوای خود را در نسبت ابعاد 21:9 مشاهده کنند ، بنابراین برای تماشای ویدیو و بازی کردن طراحی شده است . ساخته شده توسط سونی است. سونی گواهی می کند که یکی از مناسب ترین اندازه صفحه نمایش در هر گوشی هوشمند است . به همین خاطر بهترین نمایشگر، دوربین و سیستم صوتی را در گوشی جدید سونی Xperia 1  معرفی کرد . با صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچ  ، سیستم دوربین سه گانه و 3 بعدی سونی , با آخرین فن آوری پیشرفته از صفحه نمایش سونی ساخته و عرضه شده است .

 

اما همچین گوشی  بلندی برای چه افرادی مناسب است ؟ با تک تیپ برای بررسی این موضوع همراه باشید .

 

 

صفحه نمایش اکسپریا 1

 

صفحه نمایش اکسپریا 1

رزولوشن صفحه نمایش 4K  است که در  سونی Xperia XZ Premium دیدیم ، اما در Xperia 1 ارتقاء های بزرگ نسبت ابعاد 21:9 جدید و تکنولوژی صفحه نمایش OLED است  این اولین بار است که یک صفحه نمایش 4K OLED در گوشی دیده می شود.

 

Xperia 1 همراه با یک صفحه نمایش 6.5 اینچ و این در حالی که بر روی کاغذ ممکن است بزرگ باشد ، ولی در واقعیت گوشی به دلیل نسبت تصویر ، به بزرگ نیست . این شرکت نسبت ابعاد 21:9 را برای شما به ارمغان آورده است تا شما یک نمایش گسترده تر برای تماشای فیلم ها و زمانی که شما به عکس ها نگاه می کنید داشته باشید . واقعیت در اینجا این است که اکثر فیلم ها در ابعاد 21:9 ساخته شده است و منطقی است که در همان نسبت تصویر در گوشی خود تماشا کنید .

 

یک صفحه نمایش برای چند کار ساخته شده است

 

صفحه نمایش 6.5 اینچ 21:9 CinemaWide به شما امکان می دهد تا کارهای بیشتری هم زمان با گوشی خود انجام دهید . نمایش گسترده تر برنامه ها و ویژگی Multi tasking را بهبود می بخشد ، طوری که راحت تر با برنامه های همزمان در حال اجر کار کنید .

 

 

دوربین xperia 1

 

همچنین بخوانید  فایل اسکپلورر ویندوز 10 در حال دسترسی به فایل های لینوکس

دوربین xperia 1

 

Xperia 1 همچنان از فناوری دوربین سه بعدی استفاده می کند ، دارای دوربین سه گانه با سنسور 12 مگاپیکسلی ، Xperia 1 دارای سه لنز با دیافراگم روشن و میدان دید گسترده تر برای گرفتن عکس های زیبا در صحنه های مختلف و شرایط کم نور ،  لنز معمولی 26mm و لنز 52mm با زوم اپتیکال 2x.

 

گرفتن عکس های در حالت سریع با تمرکز دقیق

 

BIONZ X فناوری موتور پردازش تصویر بر گرفته از تکنولوژی دوربین حرفه ای سونی Alpha برای فوکوس اتوماتیک دقیق ، عکس ها را در تمرکز  نگه می دارد ، حتی در صحنه های سریع . با کاهش نویز  و نویز چشم AF (فوکوس اتوماتیک) و 10FPS AF / AE (فوکوس اتوماتیک و نوردهی خودکار) ، تمرکز دقت برای عکس هایی با عمق تصویر تار و عکس گرفتن با سرعت بالا به شما می دهد . این تجربه حرفه ای سونی که در گوشی های هوشمند افزوده شده است .

 

تکنولوژی کاهش نویز RAW  دوربین های آلفا سونی ، قبل از اینکه در فرمت JPEG کد گذاری شود ، نویز های عکس را کاهش می دهد ، و تصویر نهایی را بهبود می بخشد و واضح تر نمایش می دهد . چشم ها مهمترین ویژگی های یک چهره هستند ، به همین دلیل  فن آوری AF چشم به شما کمک می کند تا با تمرکز کردن چشم ها هنگام عکس گرفتن ، تصویر عالی ثبت کنید .

 

هم چنین با حداکثر 10FPS AF / AE (فوکوس اتوماتیک و نوردهی خودکار) ، هنگامی که سوژه در حال حرکت است ، می توانید عکس دقیق و بدون نویز  پشت سر هم ثبت کنید. با کنترل کامل سرعت دستی شاتر و ISO ، علاوه بر نوردهی تا 30 ثانیه، می توانید کنترل بیشتری بر عکس های خود داشته باشید مثل اینکه دوربین حرفه ای دارید.

 

ضبط فیلم های 4K HDR

 

Xperia 1 می تواند در حالت 4K HDR فیلم های با کیفیت ضبط کند – فیلم هایی با محدوده  کنتراست ، با رنگ واقعی ، حتی در صحنه های با نور کم . اکسپریا 1 دارای یک سیستم تثبیت کننده هیبرید منحصر به فرد است به طوریکه همزمان تثبیت کننده تصویر نوری و الکترونیکی فعال است . این فناوری باعث می شود که شما  در حال حرکت فیلم هایی بدون نویز و لرزش ضبط کنید .

 

صدا

 

 

با فناوری Dolby Atmos® تجربه یک صدای استریو داشته باشید

 

شما می توانید با فناوری Dolby Atmos  تجربه صوتی شگفت انگیز صدای چند بعدی که در اطراف شما جریان دارد ، بشنوید .Dolby Atmos به طور حرفه ای برای تماشی فیلم طراحی شده است و یک تجربه شگفت انگیز صوتی با صدای چند بعدی ای که در سراسر و اطراف شما برای تجربه فیلم های جذاب به کار می رود ، ایجاد می کند. با استفاده از بلندگوهای استریوی داخلی، همه موسیقی هایتان را با صدای بلند و شفاف گوش کنید .

همچنین بخوانید  از تلفن هوشمند Honor X20 5G با پردازنده دیمنسیتی 900 رونمایی شد

 

 

طراحی

 

 

ابعاد Xperia 1 بسیار دراز تر از سایر گوشی هایی که در بازار دیده اید است . در ابعاد 167 در  72 در 8.2 میلی متر است ، از فناوری Corning Gorilla Glass 6 برای محافظت از پنل شیشه ای در پشت گوشی  و در بالای صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد تا تکنولوژی دوربین های جلویی مهم را محافظت کند.

 

طراحی بدون درز ، قاب فلزی و شیشه ای در عقب و جلو که تبدیل به یک گوشی هوشمند براق و شیک به نظر می رسد . Xperia 1 در چهار رنگ سیاه، خاکستری، سفید و بنفش عرضه می شود .  جک هدفون 3.5 میلی متری از دستگاه حذف شده است ، اما همچنان استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب محفوظ است ، اثر انگشت در Xperia 1 همانند گوشی های قبلی سونی در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است .

 

 

باتری

 

باتری درون Xperia 1 با حافظه 3330 میلی امپر ساعت است که برای این گوشی به این اندازه مناسب است . ولی با توجه به اینکه دارای نمایشگر با کیفیت 4K را در اختیار شما قرار می دهد ، ممکن است عمر باتری به طور قابل توجه کم شود . علاوه بر این ، فناوری Smart Stamina پیش بینی می کند که چه مدت باتری را حفظ خواهد کرد و مصرف انرژی شما را بهبود می دهد تا شما به مدت طولانی تر از گوشی استفاده کنید .

 

کمک به باتری شما برای مدت طولانی سالم است

 

فن آوری های شارژ سونی باتری شما را سالم نگه می دارد . قابلیت مراقبت از باتری گوشی ، جلوگیری از بیش از حد شارژ شدن دستگاه ، در حالی که گوشی به شارژر متصل است و استراحت می کند ، نظارت می کند تا مطمئن شود که باتری هنگام شارژ شدن کار نکند .

 

مشخصات گوشی xperia
اندازه و رزولوشن صفحه نمایش OLED 6.5″ 3840×1644
تراکم پیکسل 643 ppi
ابعاد (اینچ) 167 در 72 در 8.2 ( طول ، عرض ، ضخامت )
ابعاد (میلی متر) 6.57 در 2.83 در 0.32 ( طول ، عرض ، ضخامت )
وزن (گرم) 172گرم
سیستم عامل اندروید 9
دوربین Wide: 12 MP, f/1.6, 26mm, 1/2.6″, 1.4µm, OIS
Ultrawide: 12 MP, f/2.4, 16mm, 1/3.4″, 1.0µm
Telephoto: 12 MP, f/2.4, 52mm, 1/3.4″, 1.0µm, predictive OIS
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
فیلمبرداری 4K HDR
پردازنده Qualcomm Snapdragon 855
حافظه داخلی 128GB و 64GB
رم 6GB
سنسور شتاب سنج ، ژیروسکپ ، قطب نما ، فشارسنج
باتری 3330 میلی امپر ساعت
سنسور اثرانگشت دارد
کانکتور USB-C نسخه 3.1
جک هدفون ندارد
قابلیت های ویژه اسکن 3 بعدی و پردازش تصویر ، فناوری Dolby Atmos® ، ضد آب و IP68 ،  ، شارژ سریع 3.1
همچنین بخوانید  با نسخه جدید کالی لینوکس ، محیطی مثل ویندوز داشته باشید

 

منبع :
SONYMOBILE

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *