تبلیغات

تبلیغات

افزونه Password Checkup شما را از هک رمز عبور توسط هکرها حفظ می کند

Password-Checker-Plugin-Hacker

شرکت گوگل همیشه برای مرورگر کروم افزونه های کاربردی ارائه می کند تا کاربران تجربه بهتری در کار با این مرورگر کارآمد داشته باشند . یکی از افزونه بسیار مهم و کاربردی اخیر این شرکت پیشتر توسط گوگل راه اندازی شد. این افزونه Password Checkup نام داشته و دقیقا همانند نام خود به بررسی رمزهای عبور شما می پردازد . به نوعی این افزونه اجازه نمی دهد هکرها پسوورد شما را هک کرده و به اطلاعات محرمانه دست پیدا کنند ، برای استفاده از این افزونه با تک تیپ همراه باشید .

 

افزونه Password Checkup برای محافظت از هک شدن رمزهای عبور

افزونه Password Checkup برای محافظت از هک شدن رمزهای عبور

 

دنیای مجازی یا بهتر بگوییم وب جای ترسناکی است. در عین اینکه شما بوسیله آن به برنامه های مختلفی دست پیدا می کنید و اطلاعاتی هم جمع آوری می نمایید، اما گاهی به جا ترسناک تبدیل می شود. بد افرازها، ایمیل های مخرب و در نهایت هکرها این مکان را به جایی ترسناک و غیرقابل اعتماد تبدیل کردند. اگر به اطلاعات  و برخی از این موارد توجهی نداشته باشید، ممکن است هکرها را برای سرقت آنها کمک کنید.

 

گوگل برای امنیت بیشتر افزونه Password Checkup را دردسترس قرار داده تا امنیت رمز عبور را افزایش دهد و مانع از دسترسی هکرها به این موضوع مهم در کاربری اینترنتی شود.

 


پیشنهادی :

 ضعیف ترین پسورد های سال 2018


 

باتوجه به وبلاگ امنیتی شرکت گوگل، به کمک Password Checkup می توان گذرواژه و نام کاربری را در پایگاه داده بررسی کرد و مانع از هک شدن آن شد. در طول سال ها میلیاردها پسوورد مورد تهاجم قرار می گیرد و در نهایت هک می شود، از این رو مهم است چنین افزونه هایی باشند و کمک شایانی کنند.

 

این افزونه می تواند به بررسی بیش از 4 میلیارد گذرواژه ناامن در گوگل بپردازد و افراد را از خطر هک دور دارد. اگر می خواهید به چنین چیزی دست پیدا کنید، باید آن را روی مرورگر گوگل کروم خود نصب کنید. همچنین برای برخورداری از قابلیت تنها می توانید در مرورگر کروم شاهد آن باشید و شامل دیگر مرورگرها نمی شود. بنابراین مهم است تا افزونه Password Checkup را روی مرورگر محبوبی چون گوگل کروم داشت . این افزونه بررسی می کند که آیا نام کاربری و گذرواژه شما همچنان امن است یا خیر.

 

ساندرا پیچای مدیرعامل فعلی گوگل پیشتر درباره این افزونه اظهار داشت:

“امروز ما دو بروزرسانی جدید ارائه می دهیم که در حفظ امنیت اطلاعات شما نقش موثری دارند. یکی از آنها Password Checkup است و به عنوان افزونه گوگل کروم موجب محافظت حساب کاربری شما می شود و ویژگی جدید Cross Account Protection را دربرمی گیرد.”

همچنین بخوانید  سرور مجازی: گامی فراتر در میزبانی وب

 

چگونه از Password Checkup گوگل استفاده کنیم

 

برای دانلود افزونه Password Checkup از طریق لینک زیر به فروشگاه گوگل کروم هدایت خواهید شد و افزونه را دانلود کنید .

 

 link download : Password Checkup

 

شرکت گوگل با Password Checkup کمک می کند تا کاربران با مرورگر کروم بتوانند به موفقیتی دست یابند. براساس داده های بدست آمده، Password Checkup نقش موثری ایفا کرده و می تواند در افشا اطلاعاتی از قبیل رمز عبور بسیار مفید واقع می شود.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • frzad تیر 29, 1398 :: 23:30

    فقط خیلی ممنون هستم .

    • رسول تیر 30, 1398 :: 09:20

      سلام دوست عزیز
      ممنون از شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *