تبلیغات

تبلیغات

احتمال عرضه نسخه ی قرمز رنگ آیفون XS و XS MAX در چین

China-Red-iPhoneXS-XR

پیش از این به معرفی گوشی آیفون XS و XS MAX اشاره کرده بودیم و گفته بودیم که این گوشی چه مشخصاتی همراه خود دارد. اما اینبار به نظر می رسد اپل قصد دارد تا رنگ جدیدی به گوشی های پر فروش خود اضافه کند.

با توجه به آخرین شایعات مربوط به اپل ، این کمپانی قصد دارد تا پایان این ماه نسخه ی قرمز رنگ 2 گوشی پرچم دار خود را در چین عرضه کند.

برخلاف گوشی های قبلی قرمز رنگ اپل ، اینبار قرار نیست با نام PRODUCT(RED) عرضه شود ، بطوریکه گوشی های آیفون 7 و آیفون 8 هم چنین نامی در چین برای خود نداشتند ، حتی با اینکه این گوشی ها با نام PRODUCT(RED) شناخته می شوند. برخلاف موارد بالا جالب است بدانید که نام این نسخه که برای آیفون XS و XS MAX در نظر گرفته شده است “China Red” می باشد. همانطور که انتظار می رود قیمت این نسخه یعنی آیفون XS و XS MAX قرمز رنگ نباید تفاوتی با رنگ های خاکستری ، نقره ای و طلایی داشته باشد.

آیفون قرمز رنگ China Red

دیگر مواردی که باید انتظار داشته باشیم این است که بعد از عرضه ی نسخه ی قرمز شاهد عرضه ی این رنگ در کشور ها و بازار های دیگر خواهیم بود. همانطور که گفته شد در حال حاضر گوشی های آیفون تن اس و تن اس مکس دارای رنگ های space grey ، gold و silver می باشد که بزودی در آخر این ماه نسخه ی قرمز رنگ آن ها به بازار عرضه خواهد شد. طبق تصمیم هایی که اپل گرفته ، قرار است نام این محصوص قرمز رنگ را “China Red” قرار دهد و فکری برای “PRODUCT (RED)” ندارد. دلیل انتخاب این نام بدون شک به دلیل عرضه ی این گوشی در بازار چین بوده.


حتما بخوانید : دوربین گوشی آیفون XS را دست کم گرفتید؟ این 3 قابلیت را ببینید!


سال پیش کمپانی اپل گوشی های آیفون 8 و 8 پلاس را در نسخه ی قرمز رنگ یعنی PRODUCT(RED) به بازار عرضه کرد که توانست طرفدارانی را به سمت خود جذب کند. یکی از نکاتی که باید بدانید این است که نسخه ی آیفون XR با رنگ قرمز در حال حاضر در بازار قرار دارد و عرضه شده است ، نام این نسخه مانند قبلی ها PRODUCT (RED) در نظر گرفته شده است. ایده ی اصلی عرضه نسخه ی قرمز رنگ برای مبارزه با بیماری ایدز در کل جهان بوده بطوریکه تمامی درآمد های این نسخه را برای این بیماری صرف خواهند کرد. گفته شده است در سال های قبل این نسخه قرمز رنگ توانسته 160$ میلیون دلار جمع آوری کند.

همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس : قیمت و مشخصات کامل

اینکه اپل بخواهد این محصول را ابتدا در چین عرضه کند ممکن است طرفدارانی را جذب نکند ، چرا که زمانی این محصول پر طرفدار خواهد شد که در کل جهان عرضه شو.

منبع :
MACRUMORS

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *