تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین فیلم های 2019 از نگاه تک تیپ

Best-Movies-Of-2019-Techtip

هر سال شاهد فیلم های سینمایی جدیدی هستیم که هر یک می تواند مخاطبانی را برای خود جذب کند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید قبل از انتشار ، نام و توضیحات فیلم مورد نظر خود را بدانید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. با این وجود هنوز نمی توان تصمیم گرفت که کدام فیلم بهترین است چرا که باید تک تک فیلم ها را بعد از انتشار مشاهده کرده و بررسی کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

 

لیستی از بهترین فیلم های 2019

 

ما قصد داریم برای شما عزیزان 20 تا از فیلم های 2019 را که عرضه خواهند شد از نگاه تک تیپ برای شما لیست کرده و توضیحات کوتاهی در رابطه با هر یک دهیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید.

 

1) Glass 2019

 

 

کارگردان : M. Night Shyamalan

بازیگران : Samuel L. Jackson, Bruce Willis

تاریخ اکران : ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ۱۳۹۷)

 

 

فیلم Glass  یک اثر ابرقهرمانی به کارگردانی ام نایت شیامالان و دنباله فیلم Split است و سومین فیلم دنیای Unbreakable به شمار می رود.  از بازیگران سرشناس این فیلم می توان به جیمز مک اووی – بروس ویلیس – سارا پلسون و ساموئل ال جکسون اشاره نمود. این فیلم در تاریخ JAN 2019 مصادف با دی 1397 اکران خواهد شد.

 

 

 

2) Alita: Battle Angel

 

 

کارگردان : Robert Rodriguez

بازیگران : Christoph Waltz, Jennifer Connelly

تاریخ اکران : ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۳۹۷)

 


پیشنهادی :

نقد فیلم Everybody Knows – همه می دانند با کارگردانی اصغر فرهادی


 

آلیتا: فرشته جنگ یک فیلم رو به اکران به کارگردانی رابرت رودریگز است که در FEB 2019 مصادف با بهمن 1379 اکران خواهد شد.  فیلمنامه فیلم اقتباسی از مانگای عملی-تخیلی آلیتا: فرشته جنگ نوشته یوکیتو کیشیرو نویسنده ژاپنی است.

 

 

 

3) The Lego Movie 2

 

 

کارگردان : Mike Mitchell, Trisha Gum

گویندگان : Chris Pratt, Elizabeth Banks, Channing Tatum

تاریخ اکران : ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۷)

 

 

فیلم لگو ۲ : بخش دوم یک پویانمایی سه‌بعدی کمدی و علمی-تخیلی در دست ساخت است که در ۸ فوریه 2019 مصادف با 19 بهمن 1397 از سوی برادران وارنر منتشر خواهد شد. این فیلم دنباله فیلم لگو محسوب می‌شود. از گویندگان سرشناس آن می توان به کریس پرتجیسون موموآ و مارگو رابی اشاره نمود.

 

 

 

4) Captain Marvel

 

 

کارگردان : Anna Boden, Ryan Fleck

بازیگران : Brie Larson, Samuel L. Jackson

تاریخ اکران : ۸ مارس (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)

 


پیشنهادی :

نقد فیلم Venom ونوم با کارگردانی Ruben Fleischer


 

کاپیتان مارول یک فیلم ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیت کاپیتان مارول از مارول کامیکس است. این فیلم به تهیه‌کنندگی مارول استودیوز ساخته و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود. این فیلم بیست و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. کاپیان مارول در تاریخ 17 اسفند 1397 اکران خواهد شد.

همچنین بخوانید  چگونه درایور های قدیمی ویندوز را شناسایی و بروزرسانی کنیم؟

 

 

 

5) Dumbo

 

 

کارگردان : Tim Burton

گویندگان : Eva Green, Colin Farrell, Michael Keaton, Danny DeVito

تاریخ اکران : ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۳۹۸)

 

 

دامبو یک فیلم فانتزی و لایو اکشن و ماجراجویی رو به اکران آمریکایی به نویسندگی ایرن کروگر و کارگردانی تیم برتون است. داستان فیلم عمدتاً برگرفته از پویانمایی به همین نام محصول سال ۱۹۴۱ از والت دیزنی و به قلم هلن ابرسون است. از بازیگران این فیلم می‌توان به کالین فارل، اوا گرین، مایکل کیتون و دنی دویتو اشاره کرد. دامبود در تاریخ 29 مارس 2019 مصادف با 9 فروردین 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

6) Hellboy

 

 

کارگردان : Neil Marshall

بازیگران : Milla Jovovich, David Harbour, Ian McShane

تاریخ اکران : 12 آوریل (22 فروردین ۱۳۹۷)

 

 

پسر جهنمی که در آغاز به نام پسر جهنمی : ظهور ملکه خون معرفی شد، یک فیلم در دست ساخت در ژانر ابرقهرمانی و فراطبیعی به کارگردانی نیل مارشال و نویسندگی مایک میگنولا است که قرار است از سوی دارک هورس انترتیمنت در ۱۱ آوریل 2019 مصادف با 22 فروردین 1397 منتشر شود. این فیلم، بازنگری‌ای بر سری قبلی فیلم پسر جهنمی است.

 

 

 

7) Avengers: End Game

 

 

کارگردان : Anthony Russo, Joe Russo

بازیگران : Robert Downey Jr., Chris Evans, Scarlett Johansson, Chris Hemsworth, Mark Ruffalo

تاریخ اکران : ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸)

 


پیشنهادی :

نقد و بررسی فیلم انیمیشن Coco با کارگردانی لی آنکریچ


 

انتقام‌جویان : آخر بازی یا انتقام‌جویان: پایان بازی، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی برادران روسو است که بر پایهٔ شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط مارول استودیوز تهیه شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌گردد. این فیلم در تاریخ 26 آوریل 2019 مصادف با 6 اردیبهشت 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

8) John Wick 3

 

 

 

کارگردان : Chad Stahelski

بازیگران : Keanu Reeves, Halle Berry, Jason Mantzoukas

تاریخ اکران : 17 می (27 اردیبهشت ۱۳۹۸)

 

جان ویک ۳ : پارابلوم یک فیلم اکشن مهیج و نئو-نوآر آمریکایی، به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی است. این اثر دنباله‌ای بر فیلم جان ویک ۲ در سال ۲۰۱۷ به‌شمار می‌رود. این فیلم در 16 مه 2019 مصادف با 27 اردیبهشت از سوی لاینزگیت در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

 

 

9) Spider Man: Far From Home

 

 

کارگردان : Jon Watts

بازیگران : Tom Holland, Jake Gyllenhaal, Michael Keaton

تاریخ اکران : ۵ جولای (۱۴ تیر ۱۳۹۸)

 

مرد عنکبوتی : دور از خانه یک فیلم رو به اکران ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی جان واتس و نویسندگی کریس مک‌کنا و اریک سامرز است که بر پایهٔ شخصیت خیالی مرد عنکبوتی از شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم در تاریخ JUL 2019 مصادف با تیر ماه 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

10) The Lion King

 

 

کارگردان : Jon Favreau

گویندگان : Donald Glover, Seth Rogen, Beyoncé

همچنین بخوانید  نقد انیمیشن داستان اسباب بازی 4 2019 (Toy Story 4)

تاریخ اکران : ۱۹ جولای (۲۸ تیر ۱۳۹۸)

 


پیشنهادی :

نقد و بررسی فیلم انیمیشن Coco با کارگردانی لی آنکریچ


 

شیرشاه یک فیلم لایو اکشن/پویانمایی در سبک موزیکال و حماسی به کارگردانی جان فاورو است که در ۱۹ ژوئیه 2019 مصادف با 28 تیر ماه 1398 منتشر خواهد شد. از بازیگران آن می‌توان به دونالد گلاور، جیمز ارل جونز و ست روگن اشاره کرد.این فیلم در واقع هشتمین فیلم لایو اکشن والت دیزنی و ششمین بازسازی فیلم های کلاسیک این کمپانی است.

 

 

 

11) IT 2019

 

 

کارگردان : Andrés Muschietti

بازیگران :  James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Skarsgård

تاریخ اکران : ۶ سپتامبر 2019 (۱۵ شهریور ۱۳۹۸)

 

آن : بخش دوم، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی اندی موشیاتی است. آن: بخش دوم، قسمت دوم از سه‌گانه ترسناک آن است و دنباله ای بر فیلم آن: بخش اول که در سال ۲۰۱۷ ساخته و اکران شد، محسوب می‌شود. این فیلم در تاریخ 6 سپتامبر 2019 مصادف با 15 شهریور ماه 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

12) Joker

 

 

کارگردان : Todd Phillips

بازیگران : Joaquin Phoenix, Robert De Niro

تاریخ اکران : ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

 

جوکر فیلمی جنایی براساس شخصیتی از کمپانی دی سی به همین نام می‌باشد که برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌است. این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی می‌شود و داستانش جدا از سری فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی خواهد بود جوکر در تاریخ 4 اکتبر 2019 مصادف با 12 مهرماه 1398 اکران خواهد شد.  خواکین فینیکس نقش جوکر را بر عهده دارد و همچنین رابرت دنیرو در فیلم ایفای نقش می کند.

 

 

 

13) Godzilla: King of The Monsters

 

 

کارگردان : Michael Dougherty

بازیگران :  Millie Bobby Brown, Vera Farmiga, Sally Hawkins

تاریخ اکران : ۳۱ مه 2019 (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)

 


پیشنهادی :

نقد فیلم Dunkirk – دانکرک


 

گودزیلا : سلطان هیولاها فیلمی به کارگردانی مایکل دووگرتی است که از سوی لجندری پیکچرز در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. دووگرتی به همراه زک شیلدز و مکس بورنستاین فیلمنامهٔ این فیلم را نوشته که دنباله‌ای بر فیلم گودزیلا بوده و سی و پنجمین فیلم از فرنچایز گودزیلا محسوب می‌شود. تاریخ دقیق اکران این فیلم 31 مه 2019 مصادف با 31 اردیبهشت ماه 1398 می باشد.

 

 

 

14) How to Train Your Dragon: The Hidden World

 

 

کارگردان : Dean DeBlois

گویندگان : Cate Blanchett, Kit Harington

تاریخ اکران : ۲۲ فوریه (۳ اسفند ۱۳۹۷)

 

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ یک فیلم در سبک فانتزی به کارگردانی دین دبلوا است. این فیلم که ادامه‌ای بر فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲ است، در فوریه 2019 مصادف با بهمن ماه 1397 از سوی یونیورسال استودیوز منتشر خواهد شد.

 

 

 

15) Fast & Furious: Hobbs & Shaw

 

 

کارگردان : David Leitch

بازیگران :  Idris Elba, Dwayne Johnson, Vanessa Kirby

تاریخ اکران : ۲۶ جولای 2019 (۴ مرداد ۱۳۹۸)

همچنین بخوانید  تاثیر حافظه رم در افزایش سرعت بازی کردن

 

Fast & Furious : Hobbs & Shaw فیلم اکشن به کارگردانی دیوید لیچ و نوشته شده کریس مورگان که در تاریخ 26 ژوئیه  2019 مصادف با 4 مرداد ماه 1398 اکران خواهد شد.  از بازیگران سرشناس فیلم می توان به دواین جانسون و جیسون استاتهام اشاره نمود.

 

 

 

16) Star Wars: Episode IX

 

 

کارگردان : J.J. Abrams

بازیگران : Daisy Ridley, Adam Driver, Oscar Isaac, Lupita Nyong’o

تاریخ اکران : ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ۱۳۹۸)

 


پیشنهادی :

نقد فیلم مادر – Mother


 

جنگ ستارگان: اپیزود نهم یک فیلم آمریکایی در سبک حماسی و اپرای فضایی، به کارگردانی جی. جی. آبرامز و نویسندگی آبرامز همراه کریس تریو است. این فیلم سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه دنباله، در کل قسمت نهم از سری اصلی جنگ ستارگان و از لحاظ داستانی پس از وقایع نیرو برمی‌خیزد و آخرین جدای است. تاریخ اکران این فیلم 19 دسامبر 2019 مصادف با 28 آذر ماه 1398 می باشد.

 

 

 

17) Men in Black: International

 

 

کارگردان : F. Gary Gray

بازیگران : Rebecca Ferguson, Chris Hemsworth, Tessa Thompson

تاریخ اکران : ۱۴ ژوئن 2019 (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)

 

مردان سیاه پوش یک فیلم علمی–تخیلی اکشن کمدی به کارگردانی اف. گری گری است که در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. از بازیگران آن می‌توان به کریس همسورث، تسا تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی، ریف اسپال، ربکا فرگوسن و اما تامپسون اشاره کرد. این فیلم قرار است در ۱۴ ژوئن 2019 مصادقه با 24 خرداد ماه 1398 توسط سونی پیکچرز به نمایش درآید.

 

 

 

18) Detective Pikachu

 

 

کارگردان : Rob Letterman

بازیگران :  Suki Waterhouse, Ryan Reynolds, Kathryn Newton

تاریخ اکران : ۱۰ مه 2019 (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸)

 

کاراگاه پیکاچو فیلمی به کارگردانی راب لتزمن و با گویندگی رایان رینولدز است. کمپانی برادران وارنر تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته اند.  کاراگاه پیکاچو در تاریخ مه 2019 مصادف با اردیبهشت ماه 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

19) Aladdin

 

 

کارگردان : Guy Ritchie

بازیگران : Will Smith, Naomi Scott

تاریخ اکران : ۲۴ می (۳ خرداد ۱۳۹۸)

 


پیشنهادی :

نقد فیلم بمب یک عاشقانه اثری از پیمان معادی


 

علاءالدین فیلمی در سبک رمانتیک، ماجراجویی، موزیکال و فانتزی به کارگردانی گای ریچی است که از سوی والت دیزنی در ۲۴ مه ۲۰۱۹ مصادف با 3 خرداد ماه 1398 منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

20) The New Mutants

 

 

کارگردان : Josh Boone

بازیگران : Anya Taylor-Joy, Maisie Williams, Antonio Banderas

تاریخ اکران : ۲ اوت 2019 (۱۱ مرداد ۱۳۹۸)

 

جهش‌یافته‌های جدید فیلمی رو به اکران در سبک ابرقهرمانی و ترسناک به کارگردانی جاش بون است که بر اساس یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود. این فیلم در تاریخ 2 اوت 2019 مصادف با 11 مرداد ماه 1398 اکران خواهد شد.

 

 

 

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Mohammad دی 26, 1397 :: 23:43

    سلام ، خیلی ممنون از مطالب خوبتون ، اینطور پُستایی بیشتر بزارین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *