تبلیغات

تبلیغات

7 تا از جدیدترین گوشی هایی که بی صبرانه منتظرشان هستیم

Seven-Best-Phones-We-cant-Wait

سامسونگ و اپل هر دو در سال 2018  ، کابرانش  از  تلفن های همراه رازی بوده اند . سونی در نهایت طراحی خود را تغییر داد و مارک های چینی مانند Xiaomi، OnePlus و Honor با  ” امنیت درون ” ، ” صفحه نمایش ” و  ” مکانیزم لغزنده برای برداشتن ” آزمایش کردند . سال 2019 هر چند به نظر می رسد ممکن است ، باعث پیشرفت چه کسی شود ؟

بهترین گوشی های سال 2019 :  Galaxy S10 , iPhone 11 , Pixel 4 , OnePlus 7 و Sony Xperia XZ4  با تک تیپ همراه باشید .

 

1) Samsung Galaxy S10

 

Samsung Galaxy S10
Samsung Galaxy S9

 

سال 2018  که برای گوشی های سامسونگ فراموش شده است ، سال 2019 مطمئنا شرکت کره ای با گل سرسبد بعدی خود یعنی Galaxy S10 ایجاد خواهد کرد . شایعات اولیه نشان می دهد که سامسونگ ده ساله شدن را جشن می گیرد .

 


پیشنهادی :

گلکسی اس 10 بصورت 5G و 6 دوربین همچنین صفحه نمایش بزرگ (6.7 اینچی) عرضه خواهد شد


 

تنها رقیب گوشی های سامسونگ در حال حاظر می تواند گوشی های  آیفون با تعدادی از دستگاه ها سامسونگ باشد .  Galaxy X ممکن است حتی از تکنولوژی صفحه نمایش قابل انعطاف که در ماه دسامبر عرضه شده است استفاده کند .

به نظر می رسد یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش با حمایت شرکت  Qualcomm   فن آوری سنسور اثر انگشت روی  صفحه نمایش را  تراشه بعدی Snapdragon 855  پشتیبانی کند .

 

2) Sony Xperia XZ4 

 

Sony Xperia XZ4 
Sony Xperia XZ3

 

ما در گذشته از گوشی های سونی ناراضی بوده ایم، با این حال Xperia XZ3 به سمت بهتر و تغییر طراحی تلاش کرد و یک طراحی بی نظیر را به نمایش گذاشت،  با Xperia XZ4، به نظر می رسد که  مانند برخی از سری XZ Premium و Z5 Premium ، از دوربین های دوگانه و  صفحه نمایش 4K و … بهره ببرد .

صفحه نمایش 4K ابتدا در گوشی Z5 Premium  رونمایی شد ، اما به نظر می رسد سامسونگ و اپل به سونی نمی رسند.

Xperia XZ4 نیز برخلاف Sumsong Galaxy S10 احتمالا یکی از اولین گوشی هایی است که از چیپست Snapdragon 855 شرکت Qualcomm استفاده می کنند.

 

3) OnePlus 7

 

OnePlus عاشق تبلیغات و سازنده عالی OnePlus 6T  است  که در نیمه اول سال 2019 یک دستگاه  OnePlus 5G را در انگلستان عرضه خواهد کرد و سود حاصل از فروش OnePlus 7 حتما کاهش می یابد ، و این برای یک پرچمدار نا امید کنند است .

با اعلام این موضوع احساس می شود که این امر می تواند باعث عقب ماندگی شود ، به خصوص اگر 5G را در دوران حکومت خود بهترین باشد  و ممکن است که بدون شک قیمت قطعات تلفن خود را افزایش دهد مانند قطعاتی که نیاز به توجه بیشتری دارند  به ویژه دوربین .

همچنین بخوانید  راهنمای دقیق خرید ملک در آنکارا در سال 2022

 

به نظر میرسد که شما دو نوع OnePlus 7 را مشاهده خواهید کرد یکی OnePlus 5G و دیگری OnePlus 7 است.

 


مطالب مرتبط :

آیا سرعت وای فای تان کاهش پیدا کرده است؟ 7 روش جهت حل مشکل افت سرعت اینترنت


 

 

4) Motorola G7

 

موتورولا در سال های گذشته گوشی های هوشمند فوق العاده و پرچم دار خود را عرضه نکرده است ، هرچند گوشی هایی با نام پرچم دار استثنایی را عرضه کرده است.

سری G بهترین گوشی های موتورلا  است که دائما تحسین منتقدان را جلب کرده و باعث افزایش فروش شده است  .

شایعات اولیه نشان می دهد که موتورولا G7 احتمالا از طراحی ناچ استفاده می کند و امیدواریم در قیمت پایین و دوربین چشمگیر عرضه شود . بزرگترین چالش موتورلا این است که افزایش محبوبیت و کیفیت نسبت به مارک های چینی ، تلفن های ارزان با سخت افزاری قوی و بروز  تولید می کند .

 

 

5) Huawei P30 & Huawei P30 Pro

 

Huawei P30 & Huawei P30 Pro
Huawei Mate 20 Pro

 

پیشرفت عظیم هوآوی در زمینه افزایش کیفیت محصولاتش در سال 2018 غیرقابل پیش بینی بوده است . Huawei P20 Pro و Huawei Mate 20 Pro دو تلفن از سال است که با دوربین های فوق العاده و ویژگی هایی که شما را شگفت زده می کند ، عرضه شد .

به عنوان مثال ، Mate 20 Pro می تواند به صورت بی سیم سایر گوشی هایی که از فناوری شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می کند را شارژ کند و جریان اصلی این دستگاه دارای شارژ 40 وات می باشد که ظرفیت خود باتری 4200 میلی آمپری است که در کمتر از یک ساعت شارژ میشود

با داشتن این ویژگی ها در حال حاضر، چشم انداز آینده حتی هیجان انگیز تر می شود. سری P30 بدون شک پردازنده نسل کریین 980 را با سرعت 7 نانومتری تولید می کند .

 

 

 

6) New iPhone 2019

 

با اینکه گوشی های آیفون XS و آیفون XS MAX و آیفون XR هنوز جدید هستند و به تازگی عرضه بازار شده اند ، چشم ها به سمت گوشی جدید اپل رفته و منتظر آن هستیم که قرار است در سال 2019 چه چیزی را را برای کاربرانش عرضه کند.

 


پیشنهادی :

آیفون تن آر ، آیفون تن اس و آیفون تن اس مکس معرفی شد ، نگاهی به سه گوشی جدید اپل


 

ممکن است تکنولوژی 5G نیز در این گوشی در نظر گرفته شود ، شایعات نشان داده است که قرار است تا 2020 این موضوع به طول بی انجامد. بنابراین ما وقت کافی برای اینکه ببینیم چه ویژگی هایه به آیفون اضافه می شود را داریم.

همچنین بخوانید  ایسوس از سری گوشی ROG Phone 5s با پردازنده قوی رونمایی کرد

یکی از پیش بینی ترین و راحت ترین حدس ها در رابطه با نسخه ی جدید را می توان به طراحی مجدد و بزرگتر این گگوشی اشاره کرد. همچنین پیشرفت های چشمگیر در عملکرد و دوربین دستگاه نیز انتظار می رود. سیستم عامل iOS 12 نیز می توانید یگی دیگر از حدس ها باشد که با طراحی مجدد همراه خواهد بود و همچنین ما انتظار داریم که سال 2018 اپل در نهایت تصمیم بگیرد که در چعبه های گوشی خود شارژ سریع را اضافه کند.


مطالب مرتبط :

معرفی مودم 5G در گوشی های هوشمند توسط شرکت کوالکام


 

 

7) Google Pixel 3 Lite

 

Pixel 3 Lite مانند خواهر یا برادر Pixel 3 و Pixel 3 XL  می ماند . گفته شده است که همان دوربین عالی را به کار برده اند اما با بدن پلاستیکی ، پردازنده جدیدتر و بدون جک هدفون .

این که آیا این دستگاه واقعا واقعی است غیر قابل تصور باقی می ماند اگر پیکسل 3 لایت با دوربین بی نظیر و با یک برچسب قیمت مناسب عرضه شود ، بی  شک یکی از بهترین گوشی های  سال 2019 می تواند باشد .

 

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *