معرفی قابلیت بی نظیر Side Sense در اکسپریا XZ3

    تا قبل از معرفی دقیق اکسپریا ایکس زد 3 تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرد که باعث ناامیدی طرفداران سونی شده بود چون فکر میکردند که تفاوتی با نسل قبلی اکسپریا ایکس زد 2 ندارد ، اما بعد از معرفی اکسپریا ایکس زد 3 شاهد قابلیتی جذاب به نام Side sense شدیم با تک تیپ همراه باشید .

     

    side sense چیست !

     

    side sense را میتوان به بدنه حساس به لمس تشبیح کرد ، که به لطف قابیت side sense با دو بار ضربه به فریم عمودی دستگاه ( از بالا تا پایین قسمت چپ و راست بدنه ) منوی سفارشی از برنامه ها و میانبر موجود در دستگاه برروی صفحه نمایش برای شما به نمایش در می آید .

     


    حتما ببینید :

     مقایسه عملکرد ضد آب پرچمداران سال 2018


    با استفاده از هوش مصنوعی برنامه هایی که شما با استفاده از ضربه به فریم عمودی دستگاه میخواهید انتخاب کنید، نمایش داده میشود . این فرایند انتخاب برنامه با استفاده از چند عامل ، موقعیت مکانی کاربر ، موقعیت زمانی و میزان استفاده کاربر از برنامه انتخاب میشود ، مثلا هنگام صبح یا هنگام ورزش به شما برنامه هایی نظیر موسیقی پیشنهاد میشود ، در محل کار به شما برنامه هایی نظیر مرورگر ، پیام ، ایمیل و … ،موقع خواب برنامه هایی مثل تنظیم ساعت هشدار ، تقویم … هنگام تعطیلات دوربین ، موسیقی و … ، البته برنامه های پرکاربرد دیگر هم پیشنهاد میشود .

     

    Side Sense XZ3

     

    ویژگی جذاب دیگر قابلیت Side sense پشتیبانی از حالت کشیدن انگشت برروی فریم عمودی دستگاه می باشد .
    با لمس و کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین امکان برگشت و خارج شدن از برنامه را برای شما فراهم می کند ، برای شما ویدئویی از ویژگی Side Sense فراهم کردیم تا بیشتر با این ویژگی آشنا شوید .

     

    همچنین بخوانید  شیائومی از لپ تاپ های Mi NoteBook Pro و ultra رونمایی کرد

    تبلیغات

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *