تبلیغات

تبلیغات

سایت پیوندها از دسترس خارج شد!

Peyvandha-Suspended-TechTip2

طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که سایت پیوندها ؛ سایتی که بعد از مراجعه کابران به وبسایت های مسدود شده (فیلترشده) با آن روبرو می شدند ، حالا خود سایت پیوندها اینبار از دسترس خارج شده است.

سایت پیوندها از دسترس خارج شد

پیوندها که یک وبسایت برای جلوگیری از دسترسی کاربران به وبسایت های مسدود شده است ایجاد شده است. زمانی که شما وارد وبسایت مسدود شده شوید خواهید دید به به پیوندها انتقال داده خواهید شد. این وبسایت که زیر نظر وزارت ارشاد است حالا طبق یک اعلامیه مشخص شده است به دلیل پرداخت بدهی “5 ساله” به شرکت هاست ایران (هاستینگ) موجب مسدود شدن و از دست خارج شدن پیوندها شده است.

از دسترس خارج شدن سایت پیوندها

نکته ی قابل توجهی که می شود نام برد این است پس از فیلتر شدن تلگرام و .. ربته ی الکسا وبسایت پیوندها افت شدیدی داشته است. این بدان معناست که افراد پس از مسدود سازی تلگرام در هر لحظه از نرم فزار های تغییر آیپی استفاده می کنند و کمتر با وبسایت پیوندها روبرو می شوند.

بدهی 300 میلیون تومانی وبسایت پیوندها به شرکت هاست ایران

فرشاد اسماعیلیان ، نایب رییس هیئت مدیره هاست‌ایران در گفت‌وگو با شنبه‌پرس با اشاره به سخت شدن شرایط اقتصادی برای شرکت‌های خصوصی، عمل نکردن شرکت‌ها و نهادهای دولتی به تعهدات مالی‌شان را کمرشکن عنوان کرد و گفت: «بدهی وزارت ارشاد بابت سایت پیوندها حدود 300 میلیون تومان است که به‌هیچ‌وجه عدد قابل‌توجهی برای یک وزارتخانه دولتی محسوب نمی‌شود. اما علیرغم پیگیری‌های ۵ ساله ما، کسی حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیست و ما تنها راه جلوگیری از ضرروزیان بیشتر شرکت‌مان را ادامه ندادن همکاری با وزارت ارشاد در رابطه با سایت پیوندها دیدیم.»

هاست ایران از سال 1386 سرویس می داد که امروز یعنی 28 مرداد سال 1397 وبسایت پیوندها را از دسترس خارج کرد!

همچنین بخوانید  هر آنچه از پروژه اسکارلت ایکس باکس 2 و پلی استیشن 5 می دانیم
منبع :
WIKIPEDIA

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *