تبلیغات

تبلیغات

آموزش حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن

Remove_Followers_IG_TechTip

اگر شما یک حساب کاربری Private یا خصوصی داشته باشید به راحتی می توانید اقدام به حذف فالوور اینستاگرام خود بکنید. اما حالا اینستاگرام این ویژگی را برای اکانت های عمومی یا Public هم نهایی کرده است که در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی قابل دسترس است.

به نکات قابل توجهی که می شود اشاره کرد این است که با این ویژگی شما زمانی که اقدام به حذف فالوور اینستاگرام خود می کنید فرد دیگر نیازی به بلاک کردن فرد نیست ، همچنین به غیر از اینکه برای حذف فالوور نیازی به بلاک کردن نیست ، زمانی که اقدام به حذف فالوور کنید ، فرد مورد نظر متوجه نخواهد شد که شما فرد را از لیست فالوور های خود حذف کرده اید ، یعنی اینستاگرام به فرد مورد نظر اطلاعیه ای نمی دهد.

آموزش حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن

برای حذف فالوور اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید :

1- ابتدا اول از همه جدیدترین نسخه ی اینستاگرام را دریافت کرده و نصب کنید.

[app_link title=”دانلود برای اندروید” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&referrer=utm_source%3Dinstagramweb%26utm_campaign%3DsignupPage%26ig_mid%3DW1rc0AALAAEZk-r0DJPaiJ0C4wcP%26utm_medium%3Dbadge” store=”android”]

[app_link title=”دانلود برای iOS” link=”https://itunes.apple.com/app/instagram/id389801252?pt=428156&ct=igweb.signupPage.badge&mt=8&ig_mid=W1rc0AALAAEZk-r0DJPaiJ0C4wcP” store=”apple”]

[app_link title=”دانلود برای مایکروسافت” link=”https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/instagram/9nblggh5l9xt” store=”windows”]

2- بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید از نوار پایینی آیکون آدمک را پروفایل خود را لمس کنید.

آموزش حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن | تک تیپ

3- حالا در قسمت بالا ، Followers (در نسخه فارسی “دنبال کنندگان“) را لمس کنید.

آموزش حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن | تک تیپ

4- حالا برای اینکه فالوور مورد نظر را بدون بلاک کردن حذف کنید ، 3 نقطه کناری را لمس کنید و Remove را بزنید.

حذف فالوور اینستاگرام

با این کار بعد از اینکه اقدام به حذف فالوور خود کردید باعث می شود که فرد مورد نظر دیگر در قسمت فالوور های شما نباشد ، این یعنی به اکانت شما دسترسی ندارد و دیگر شما را فالو نمی کند. همانطور که گفته شد آن ها بعد از اینکه از لیست فالوور های شما حذف شدند اعلانی را دریافت نخواهند کرد اما دوباره می توانند با مراجعه به پروفایل شما ، پست هایتان را مشاهده و در صورت لزوم دنبالتان کنند.

اگر شما می خواهید که بصورت کلی کاربری در اینستاگرام شما را نداشته باشید و به پروفایل شما دسترسی نداشته باشد باید آن فرد را بلاک کنید.

وجود ویژگی حذف فالوور اینستاگرام بدون نیاز به بلاک کردن شاید با خودتان بگوید که چه نیازی است اما یک اپلیکیشن کامل باید تمامی ویژگی ها و قابلیت ها (IGTV ، موزیک در استوری ، استیکر پرسش و پاسخ ، تماس ویدیویی ای و  … ) را برای کاربرانش ایجاد کند تا در هر سطی افراد را به سمت خود جذب کند. البته این موضوع که می توانید فالوور های خود را حذف کنید بیشتر مربوط به بخش امنیت شما و حساب کاربری تان بر می گردد تا در ادامه مجبور به حذف پیج اینستاگرام نوشید.

همچنین بخوانید  تفاوت بین اینترنت 5G و وای فای 5 گیگاهرتز (5GHz) چیست؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *