تبلیغات

تبلیغات

نسخه اندروید بازی Fortnite در تابستان انتشار داده می شود!

Fortnite_Release_Time_Android_TechTip

کمپانی Epic Games که بازی ای با نام Fortnite Battle Royale را صاحب است در تابستان آن را برای نسخه اندروید انتشار خواهد داد. همانطور که مشخص است کاربران در اندروید بیشتر از کاربران در iOS هستند و این مشخص است که افراد زیادی منتظر انتشار بازی در نسخه اندروید می باشند. بازی Fortnite که توسط کمپانی اپیک گیمز ساخته شده است و حالا شاهد سر و صدا کردن این بازی هستیم. این بازی که ابتدا برای پلتفرم PC یا کامپیوتر های خانگی عرضه شد حالا در iOS و پلی استیشن 4 هم قابل دسترسی است و در آینده ای نزدیک شاهده نسخه اندروید بازی Fortnite خواهیم بود.

 

همانطور که مشاهده شده این بازی در حال حاضر در نسخه های گوشی کمی ضعیف است و باتری زیادی را استفاده می کند که خوشبختانه این مورد قرار است توسط شرکت سازنده به زودی در چند ماه آینده رفع و برطرف شود که با پایین آمدن کیفیت بازی درست می شود.

 

چه زمانی نسخه اندروید بازی Fortnite عرضه می شود ؟

 

طبق مقاله ای که Epic Games در بلاگ خود انتشار داده است ، که نام آن مقاله State of Mobile می باشد. در این مقاله نشان داده شده است که ویژگی های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که همراه با عرضه ی نسخه اندروید بازی Fortnite خواهد بود.

 

با توجه به اعلامیه Epic Games ، در تابستان 2018 شاهد نسخه اندروید بازی Fortnite خواهیم بود.

 

قابلیت های جدیدی که بزودی به نسخه ی موبایل Fortnite اضافه می شود

 

نسخه اندروید بازی Fortnite

 

کسانی که قبل از این فورتنایت را بازی می کردند ، Epic Games قابلیت شخصی سازی HUD را به بازی اضافه کرده است که در آن می توانید دکمه های بازی را شخصی سازی کرده و مشخص کنید که در چه مکانی از صفحه نمایش باشند. به غیر از این قابلیت های جدید دیگری از سوی Epic Games خواهد آمد که یکی از آن ها اضافه شدن قابلیت Voice Chat یا گفتگوی صوتی است. همچنین اضافه شدن بخش Battery Saver یا ذخیره سازی باتری که باعث می شود بازی مصرف کمتری از باتری گوشی شما داشته باشد.

 

نسخه اندروید بازی Fortnite

 

اضافه شدن بخش Stats یا آمار بازیکنان که به زودی قابل مشاهده خواهد بود. همچنین اعلام شده است که بازی را بهینه سازی خواهند کرد که با بررسی کد ها این مشکل حل می شود.

 

لینک دانلود بازی فورتنایت Fortnite برای گوشی های اندرویدی

 

بالاخره نسخه ی بتا بازی محبوب در دسترس کاربران قرار گرفت ، شما به راحتی می توانید توسط لینک زیر بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید :

همچنین بخوانید  واریا شاپ: ارزانترین روش خرید یوسی پابجی موبایل

 

[app_link title=”دانلود Fortnite” link=”https://www.apkmirror.com/apk/epic-games-inc/fortnite/fortnite-5-2-0-4268994-android-release/fortnite-5-2-0-4268994-android-android-apk-download/” store=”android”]

 

توجه داشته باشید که در حال حاضر شما باید کد دعوت داشته باشید که به صورت زیر می توانید آن را دریافت کنید :

 

1- ابتدا وارد وبسایت کمپانی Epic Games به این لینک شوید.

2- روی “Sing Up For Email Invite” کلیک کرده تا عملیات ثبتنام انجام شود.

3- بعد از اینکه ثبتنام را انجام دادید یک ایمیل به شما ارسال خواهد شد که شامل کد دعوت است.

4- هنگام اجرای بازی باید از این کد استفاده کنید.

 

توجه : شما برای ثبتنام نیار به یک برنامه ی تغییر آیپی دارید.

 

Fortnite یک انتخاب خوب برای بازی کردن در گوشی های هوشمند

 

شاید برایتان جالب باشد در اولین ماه یعنی ماه March که این بازی برای گوشی های آیفون/iOS عرضه شد توانست در 3 هفته اول 15$ میلیون دلار توسط پرداخت های درون برنامه ای سود کند!! این بدان معناست که با عرضه شدن این بازی در نسخه ی اندروید شاهد افزایش این رقم و نجومی شدنش خواهیم بود!

 

 

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Reza مرداد 4, 1397 :: 12:46

    دیگه واقعا مزخرف شده گفتن۲۴جولای میاد نیومد پس کی میاد

  • پیمان تیر 14, 1397 :: 22:46

    سلام
    دقیقا کدوم ماه تابستون و چ روزی میاد این بازی ؟

    • مهدی تیر 15, 1397 :: 12:51

      سلام دوست عزیز ، متاسفانه تاریخ دقیقی از سمت کمپانی گفته نشده و تنها اطلاعیه این هست که بازی درتابستان ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد ، درصورتی که بازی برای اندروید منتشر شود ، ما اعلام می کنیم.

  • Farhad تیر 4, 1397 :: 19:35

    جونت دراد ده بگو کی واسه اندروید میاد؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *