تبلیغات

تبلیغات

حالا می توانید از گیف ها در اپلیکیشن لینکدین هم استفاده کنید!

Use_Gifs_In_Linkdin_TechTip

لینکدین که در درجه ی اول یک شبکه ی اجتماعی بر اساس روابط تجاری ساخته شده است ، شما می توانید با دیگران در ارتباط باشید. این بدان معناست که در این برنامه بیشتر بخش ها رسمی هستند. با این وجود ، بالاخره لینکدین تصمیم گرفته است گیف را به اپلیکیشن خود اضافه کند که این نوع ارتباط (با گیف) کمی غیر رسمی به نظر می آید!

 

لینکدین حالا از گیف GIF در اپلیکیشن خود پشتیبانی می کند

 

در یکی از پست های بلاگ سایت لینکدین ، این کمپانی توضیح داد که : “استفاده از ایموجی ها و گیف ها در نسل های بعد به یک امر طبیعی تبدیل شده و خواهد شد”.

بنابراین ، همانطور که مشخص است کمپانی لینکدین با سایت Tenor قرار دادی بسته است که گیف ها از این سایت در اپلیکیشن قرار گرفته و استفاده می شوند. Tenor که یک موتور جستجوی گیف است طبق آمار ماهانه 12 بیلیون جستجو از این سیستم انجام می شود.

گیف در لینکدین

 

جستجوی بهتر گیف ها در لینکدین

یکپارچه سازی Tenor در یک پیام رسان ، بدان معناست که شما از حالا می توانید برای ارسال پیام از گیف ها هم استفاده کنید و به فرد مورد نظر ارسال کنید. شما می توانید یک گیف بخصوصی را جستجو و پیدا کنید ، و یا با باز شدن لیست گیف های پیشنهادی و اسکرول کردن از آن ها استفاده کنید. در هر صورت ، شما می توانید گیف مورد نظر را در چت مورد نظر ارسال کنید تا کمی به ارتباط خود با دیگران را جذاب تر کنید.

 

شرکت لینکدین گفته است که طی هفته های بعد ، در آپدیتی که قرار است فراهم کند قابلیت جستجوی گیف را به آن اضافه می کند. اگر این ویژگی را داشته باشید باید آیکون یک “GIF” را در پایین نوشتن پیام و در کنار آیکون “دوربین” را مشاهده کنید. با لمس کردن آیکون گیف وارد دنیای از گیف ها خواهید شد که می توانید برای ارسال از آن ها استفاده کنید.

 

گیف ها همیشه مناسب نیستند

وجود برخی از گیف های نامناسب و ناسازگار ممکن است سیستم لینکدین را به خطر بیاندازد. با این حال لینکدین قبل از اینکه بخواهید گیفی را ارسال کنید پیشنهادی داده است :

 

” فرهنگ شرکت خود را در بشناسید ، رابطه ی محرمانه و حرفه ای خود با یک شخص و صنعتی و کاری که در آن جا هستید را نظر بگیرید “.

 

همچنین بخوانید  چگونه از واتساپ وب استفاده کنیم ؟ آموزش استفاده از وات ساپ وب

امروزه گیف ها در هرجایی از دنیا دیده می شوند و وجود دارند ، با این حال هنگام ارسال گیف باید حواستان را جمع کنید که به چه فرد ، همکار ، مشتری یا چتی فرستاده شود. اگر استفاده از گیف را به خود پیشنهاد نمی دهید پس همین حالا از آن ها بیخیال شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *