تبلیغات

تبلیغات

سونی اکسپریا XZ2 بهترین عملکرد باتری را بین گوشی های هم رده های خود دارد

XZ2_Battery_Performance

باتری Xperia XZ2 و XZ2 Compact

 

عمر باتری و عملکرد باتری هنگام استفاده از گوشی یکی از مهمترین عوامل در نظر گرفته شده توسط مصرف کنندگان هنگام خرید یک گوشی هوشمند جدید است. در ماه فوریه و مارس 2018، Sony Mobile از استراتژی تحلیلگر درخواست کرد تا به طور مستقل از عمر باتری گوشی های هوشمند Xperia XZ2 و XZ2 Compact خود را ارزیابی کند و عملکرد آنها را در مقایسه با تلفن های هوشمند پیشرو ارزیابی کند.

بر اساس تحقیقات مستقل آن، استراتژی تحلیلگر اپل آی فون ایکس، سامسونگ کهکشان S9، LG G6، Huawei P10 و Oppo R11 را به عنوان “گوشی های پیشرو با حق بیمه” یعنی یعنی اسمارتفون های با نام تجاری برتر در سراسر جهان معرفی کرد ، با تک تیپ همراه باشید .

تست عملکرد بهترین باتری گوشی ها

عملکرد باتری، تمام دستگاه ها با تعیین طول زمان مورد نیاز برای تخلیه کامل  باتری تحت سناریوی کاربر معمولی اندازه گیری شد . تجزیه و تحلیل استراتژی این سناریوی کاربر معمولی ، براساس داده های ابزار اندازه گیری مصرف کننده مستقل خود توسعه داد.
‘سناریوی معمولی کاربر’ با استفاده از دستگاه برای یک دوره تقریبا 16 ساعت در طول یک دوره 24 ساعت برای شایع ترین وظایف (تماس، پیام کوتاه، مرور وب، رسانه های اجتماعی، بازی ها، دوربین، موسیقی و ویدئو) مشخص می کند.

علاوه بر این، باتری های تمام دستگاه ها با مجموعه ای از برنامه های کاربردی فعال و با دریافت طیف وسیعی از هشدارها در طول دوره آزمایشی، تخلیه شدند. روشنایی صفحه نمایش در هر دستگاه به 150 نیت تنظیم شده و حجم صدا حداکثر تنظیم شده است.
به غیر از این، تنظیمات پیش فرض برای تمام دستگاه ها حفظ شد. تست دو بار تحت هر سناریو انجام شد و میانگین زمان برای تخلیه باتری در این نتایج گزارش شده است. تمام تست ها در مرکز تحقیقات استراتژی در میلتون کینز انگلستان انجام شد.

باتری گوشی XZ2

تحت این شرایط، سونی Xperia XZ2 به مدت 36 ساعت و 1 دقیقه تا خستگی باتری به طول انجامید. سونی Xperia XZ2 Compact به طور متوسط ​​34 ساعت و 20 دقیقه در همان سناریو ادامه داد. این عملکرد نشان دهنده یک موقعیت پیشرو برای تلفن های هوشمند سونی Xperia XZ2 و XZ2 Compact در برابر گوشی های سرتاسر Premium است. نزدیکترین گوشی هوشمند رقیب LG G6 که به طور متوسط ​​32 ساعت و 35 دقیقه طول میکشد. جزئیات کامل این نتایج را می توان در نمودار زیر مشاهده کرد.

باتری گوشی XZ2

همچنین بخوانید  هرآنچه که از وان پلاس 7 و 7 پرو می دانیم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *