تبلیغات

تبلیغات

قابلیت Instant حالا به بازی های گوگل پلی استور اضافه شد!

Google_Play_Instans_TechTip

حالا دیگر با ویژگی Google Play Instant راحت بازی کنید!

درحال حاضر همانطور که مشخص است ، بازی های موبایلی به یک کسب و کار بزرگ تبدیل شده است که روز به روز درحال افزایش است. با وجود بازی های بزرگی مانند Fortnite Battle Royale و PlayerUnknown’s Battlegrounds باعث شده است صنعت گیم در گوشی های هوشمند پیشرفت بیشتری داشته باشد.

یکی از مشکل هایی که درحال حاضر در بازی های موبایلی وجود دارد این است که آیا بازی مورد نظر ارزش دانلود و نصب کردن را دارد یا خیر؟! گاهی اوقات پیش آمده است که با نصب یک بازی ، بعد آن پشیمان شده ایم و بازی را پاک می کنیم. حالا گوگل پلی استور قابلیت جدیدی که چند مدت پیش برای نرم افزارهایش اجرا کرد ، شما می توانید از امروز به بعد روی بازی ها تست کنید ، نام این قابلیت Instant است که به معنی اجرای بازی بدون نیاز به دانلود و نصب کردن است. یعنی شما دیگر نیازی نیست منتظر تمام شدن دانلود بازی باشید تا آن را نصب کنید. بلکه با این قابلیت شما می توانید تنها با یک کلیک که “Try Now” نام دارد ، بازی مورد نظر را اجرا کرده و تست کنید. این به خودی خود یک پیشرفت و ایده ی بزرگی است!

بازی های اندرویدی را بدون نصب و دانلود کردن در گوشی خود داشته باشید!

همانطور که گفته شد ، پیش از این شما می توانستید بیشتر برنامه ها را بصورت instant بدون نیاز به دانلود و نصب کردن اجرا و استفاده کنید. حالا این قابلیت به بازی های گوگل پلی استور اضافه شده است.

قابلیت Google Play Instant

درحال حاضر شما می توانید بازی هایی که قابلیت Instant را دارند در لیست Instant Gameplay پیدا کرده و استفاده کنید ، به گفته ی گوگل پلی استور قرار است بازی های بیشتری به این لیست طی هفته ها و ماه ها اضافه شود.

کافیست برای استفاده از این قابلیت وارد بازی مورد نظر شده و دکمه ی “Try Now” را بزنید تا بازی بر روی گوشی شما اجرا شود ، با اینکار یک نسخه ی تستی از بازی برای شما اجرا خواهد شد ، که بعد از به پایان رسیدن آن می توانید با زدن “Install Now” بازی را دانلود و نصب کنید و از آن لذت ببرید 😉

این ویژگی که جدیدا به بازی ها اضافه شده است می تواند یک نقطه ی قوت و پیشرفت بیشتر برای سازنده های بازی باشد. در این قابلیت بازی هایی که حجم آن ها بیشتر از “10 مگابایت” است حالت Instant را خواهند داشت.

همچنین بخوانید  محافظ جدید صفحه گوریلا گلس "Victus" مقاوم در برابر ارتفاع 2 متری

زمان کمتر برای نصب ، زمان بیشتر برای بازی کردن

لیست بازی ها با قابلیت Instant Play

توانایی اجرای بازی ها بدون اینکه نیاز به دانلود کردن یا نصب کردن باشد به خودی خود یک حرکت و ایده ی کاملا هوشمندانه است. این ایده باعث شده است تا از وقت بیشتر کاربران هدر نرفته لبکه صرفه جویی شود بدین منظور که شما دیگر نیازی نیست یک بازی را نصب و درصورت نپسندیدن آن را حذف کنید. یکی از بازی های معروفی که قابلیت Instant را Clash Royale است که توسط شرکت Super Cell ساخته شده است. هم اکنون می توانید از لینک زیر بازی را دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *