تبلیغات

تبلیغات

توییتر برای همیشه در نسخه ی دسکتاپ برای کاربران مک منسوخ شد!

Twitter-No-More-For-Mac-TechTip

دیگر خبری از نسخه ی مک توییتر نیست! حالا که توییتر برنامه ی خود را از اپ استور مک حذف کرده که طبق اعلامیه ها تا تاریخ 18 مارس 2018 پشتیبانی نسخه های مک هم به پایان خواهد رسید. بدیهی است که بدانید با وجود حذف شدن برنامه ی اصلی توییتر از اپ استور مک هنوز هم برنامه های شخص ثالث وجود دارد ، اما توییتر در حال تلاش کردن به این است که کاربران مک خود را به نسخه ی وب بکشاند.

همچنین توییتر اضافه کرد که کاربران مک می توانند در نسخه ی وب با تمامی امکانات استفاده ی لازم را ببرند. با این حال توییتر برای کاربران ویندوز در استور هنوز وجود دارد که کاربران ویندوزی میتوانند از آن به راحتی استفاده کنند ، اما مشخص نیست چه بلایی قرار است سر نسخه ی ویندوزی توئیتر بی آید.

همچنین توییتر گفت :

“ما در حال تمرکز و ساخت و ایجاد یک تجربه ی عالی و بدون محدودیت در تمامی سیستم عامل های مختلف هستیم.”

تلاش برای یکپارچگی در تمام بسترهای نرم افزاری در توییتر

اولین توییتر برای کاربران مک که نام Tweetie داشت توسط شرکت توئیتر گرفته و به نام Twitter تغییر داده شد. متاسفانه Twitter از نظر پشتیبانی در بخش مک کمی ضعیف است و پیشرفتی نداشته است ، بطور مثال هنگامی که ویژگی جدید در Twitter اضافه می شد بعد از چند ماه تازه به نسخه ی مک اضافه می شد و با توجه به گزارش ها حالا توییتر به توسعه یک استودیوی دیجیتالی پایان داد.

همانطور که گفته شد Twitterدرحال تلاش برای انتقال کاربران مک از نسخه ی دسکتاپ به نسخه ی وب یعنی Twitter.com مراجعه کنند. به احتمال زیاد بیشتر کاربران مک به سمت برنامه های شخص ثالث رفته و کمتر دیده خواهد شد که از نسخه ی وب استفاده کنند.

یک آمار جالب از توییتر نسخه ی مک

قبل از اینکه Twitter از اپ استور مک بطور کامل حذف شود نمره ی آن توسط کاربران از 5 تقریبا 1.7 بود ! که نشان دهنده ی ناراضی بودن کاربرانی است که از آن استفاده می کنند. بطور مثال برای مقایسه برنامه ی اصلی با برنامه های شخص ثالث می توان Twitterrific را نام برد که 3.9 از 5 را گرفته و Tweetbot نمره ی 4 از 5 را گرفته است.

پایان توییتر در سیستم عامل مک

سایر برنامه های دسکتاپ توییتر درحال حاضر وجود دارند

همانطور که گفته شد با حذف توییتر از اپ استور مک ، خیلی از کاربرانی که از نسخه ی موبایلی آن استفاه می کرند حالا 100% دوباره به آن بازخواهند گشت پس باید نگرانی چندانی از حذف شدن توییتر از اپ استور مک نداشته باشیم. در این اگر کاربران مک بخواهند از برنامه ی توئیتر در مک استفاده کنند می توانند از Twitterrific بهره مند شوند که با قیمت 7.99$ ویژگی های زیر را دارد :

  • دارای آیکون شمارش پیغام ها
  • جدول زمان بندی
  • تم های مختلف
  • دارای یک محیط کاربر پسند نسبت به نسخه ی اصلی
همچنین بخوانید  نگاهی به مشخصات گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد سامسونگ

نظر و پیشنهادات شما ؟!

آیا شما یک کاربر توییتر در مک هستید؟ اگر هستید نظر شما در رابطه با حذف شدن کلی از مک چیست؟ آیا حاضر هستید که از این پس به سایت توئیتر مراجعه کنید؟ و یا از نسخه ی موبایلی آن استفاده کنید؟ با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *