تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن مستقل Direct برای جداسازی بخش دایرکت اینستاگرام منتشر شد!

Direct-App-Insta

خبرهایی که رسیده است این است که اینستاگرام قصد دارد بخش های دایرکت را از اپلیکیشن اصلی خود حدف کرده و به اپیلیکیشنی با نام Direct انتقال دهد. این بدان معناست که شما از این به بعد می بایست برای پیام دادن در اینستاگرام وارد برنامه ی مستقلی جهت ارسال پیام و استفاده از قابلیت های دایرکت شوید. درحال حاضر اپلیکیشن دایرکت در مرحله آزمایشی قرار دارد.

برنامه ی Direct در حال حاضر در چه کشور هایی قرار داده شده است ؟

  • شیلی
  • اسرائیل
  • ایتالیا
  • پرتقال
  • ترکیه
  • اروگوئه

 

برنامه ی Direct برای چه سیستم عامل هایی منتشر شده است ؟

در دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

این اپلیکیشن که کار آن بیشتر با دوربین است شباهتی مانند برنامه ی اسنپ چت دارد. هنگامی که شما وارد برنامه
شوید بصورت خودکار دوربین گوشی شما باز خواهد شد چرا که نشان دهنده تاکید بر روی اشتراک گذاری تصاویر
می باشد.

اپلیکیشن Direct

ویژگی های بخش دوربین برنامه ی Direct و فیلرها

باید بگوییم که در برنامه دایرکت دوربین همانند برنامه اینستاگرام است اما درحال حاضر تنها تفاوتی که دارد این است که از 4 فیلتر جدید که در اینستاگرام وجود ندارد بهره مند است.

بخش پیام ها در برنامه ی Direct چگونه است ؟

شما می توانید با سوایپ کردن به پایین وارد بخش پیام های خود شوید. 2 آیکون “اکانت” و “تنظیمات” در سمت چپ دوربین این برنامه قرار گرفته اند.

اپلیکیشن Direct

با سوایپ کردن به “چپ” وارد تنظیمات و با سوایپ کردن به “راست” به بخش اینباکس یا پیام هایتان خواهید شد. شاید با وجود این اپلیکیشن دیگر جابجا شدن و باز کردن اینستاگرام کمی برای شما سخت شود.

اما توجه داشته باشید! شما نیاز نیست بصورت جداگانه وارد برنامه ی اینستاگرام شوید بلکه در برنامه دایرکت با سوایپ کردن به راست مستقیما وارد اینستاگرام خواهید شد و با سوایپ کردن به چپ در برنامه ی اینستاگرام وارد Direct خواهید شد.

اپلیکیشن Direct

به گفته ی یکی از مدیران اینستاگرام ؛ برنامه ی Direct به جهت افزایش کارایی و محبوب تر شدن آن بین کاربران و همچنین یک ارتباط کاملا خصوصی با دوستان خود ایجاد شده است.

دانلود برنامه ی Direct یا دایرکت

Direct همین حالا تنها در مارکت گوگل پلی استور برای کاربران اندرویدی قرار داده شده است ، اما تنها برای کشورهای ذکر شده مجاز است. تا عرضه برنامه دایرکت برای تمامی کشور ها باید هنوز صبر کنیم.

[app_link title=”دانلود Direct از گوگل پلی استور” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.direct&ref=producthunt&rdid=com.instagram.direct” store=”android” ]

همچنین بخوانید  دوربین فوق العاده RX10 IV سونی در هند معرفی شد

[app_link title=”دانلود Direct از سایت Apkmirror” link=”https://www.apkmirror.com/apk/instagram/direct-from-instagram/direct-from-instagram-25-0-0-27-136-release/direct-instagram-25-0-0-27-136-android-apk-download/” store=”android” ]

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *