تبلیغات

تبلیغات

چگونه زیرنویس را در KMPlayer تنظیم کنیم؟ تنظیم زیرنویس در KMPlayer

disable-kmplayer-ads

بارها می بینم که هنگام تماشای فیلم ، زیرنویس با فیلم تنظیم نیست . احتمالا مشکلی در نسخه های دانلود شده وجود دارد این است که همیشه برای مطابقت با زمان ویدیو ایده آل نیستند. زیرنویس ممکن است عقب تر یا جلوتر از فیلم پخش شود ، بنابراین پیگیری موارد دشوار می شود. و اگر فقط یک نفر بتواند تنظیم زیرنویس در KMPlayer را با فیلم به راحتی همگام کند ، زندگی بسیار ساده تر می شد.

آموزش تنظیم زیرنویس در KMPlayer

یکی از مشکلات رایج در میان علاقه مندان به فیلم و سریال تنظیم زیرنویس در KMPlayer است که حوصله خیلی افراد رو سر برده! حتما دیدید که زیرنویس فیلمتون جلوتر یا عقب تر از تصویر پخش بشه.

sync_subtitle_1

امروز قصد دارم آموزش تنظیم زیرنویس در KMPlayer هر نوع فیلمی رو برای شما شرح دهم. کافیه کمی حوصله داشته باشید و مراحل رو به درستی انجام بدهید همچنین به برنامه KMPlayer و یک زیرنویس سالم نیاز دارید.(کار خیلی سختی نیست یه بار انجامش بدید حفظ میشید)

تنظیم زیرنویس در KMPlayer با فیلم

اول باید فیلم را تا جایی جلو بزنید که اولین حرف در فیلم پخش می شود (به عبارتی دیگر فیلم را جایی ببرید که حرف زدن شخصیت ها شروع می شود) . به محض رسیدن فیلم به نقطه ای که گفته شد فیلم را نگه دارید (میتونید برای اینکار میتوانید از دکمه Space استفاده کنید).

sync_subtitle_2

حالا از دکمه های ترکیبی Alt + Q استفاده کنید یا می توانید روی صفحه کلیک راست و مسیر Subtitles->Subtitle Explorer(can edit) را دنبال کنید.

sync_subtitle_3

سپس بر روی دیالوگی که در این قسمت قرار است پخش شود کلیک کرده سپس بر روی دکمه ی S کلیک کنید. (اینکار باعث می شود دیالوگ روی این قسمت از فیلم تنظیم شده و از اینجا به بعد زیرنویس تصحیح خواهد شد)

sync_subtitle_3

تبریک می گویم!
شما موفق شدید زیرنویس را با فیلم هماهنگ کنید ، می توانید از Subtitle Explorer خارج شده و از فیلم لذت ببرید D:

ذخیره کردن زیرنویس جدید

برای ذخیره زیرنویس جدید می توانید در Subtitle Explorer روی دکمه V کلیک کرده و سپس روی گزینه Rebuild and save subtitle as کلیک کنید.

نکته : به هیچ وجه برای ذخیره ی زیرنویسی که درست کردید روی گزینه save modified subtitle کلیک نکنید چون اینکار باعث میشه کل زحمتی که کشیدید از بین بره و زیرنویس حذف بشه!


در این مقاله با آموزش تنظیم زیرنویس در KMPlayer آشنا شدید در صورتی سوال یا نظری دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید  چگونه کش ویندوز 10 را پاک کنیم؟ نحوه پاک کردن حافظه کش ویندوز 10

تبلیغات

دیدگاه ها

  • هادی خرداد 16, 1399 :: 02:45

    خیلی ممنون

    • رسول توکلی خرداد 16, 1399 :: 08:58

      سلام ، ممنون از شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *