تبلیغات

تبلیغات

آموزش دانلود فیلم و فایل های ویدیو مسیج (Video Message) در تلگرام

SaveVMbot

ویدیو مسیج یا Video Message در تلگرام

ویدئو مسیج ها که اخیرا به تلگرام اضافه شده است به شما این امکان را می دهد که در همان لحظه بصورت دایره ای از خود و یا دوربین عقب فیلم بگیرید و به مخاطب مورد نظر بفرستید. درحال حاضر شما می توانید تنها 1 دقیقه از این نوع ویدیو ها بفرستید چرا که این یک محدودیت از طرف تلگرام است و راه و چاره ای ندارد. در این آموزش قصد داریم که چگونه به فایل های ویدیو مسیج دسترسی پیدا کنید تا بتوانید آن ها را در گوشی خود ذخیره کنید. با تک تیپ همراه باشید.

روش اول : از طریق فایل منیجر گوشی

یکی از ساده ترین راه ها استفاده از فایل منیجر گوشی است که شما با آن می توانید به راحتی به تمامی فایل های تلگرام خود دسترسی داشته باشید و به راحتی هر کدام یک از فیلم ها یا ویدیو مسیج ها را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. برای اینکار ابتدا نیازمند یک فایل منیجر در گوشی خود هستید که درصورت نداشتن می توانید از برنامه ES File Exploler دانلود کنید.

 

[app_link title=”دانلود برنامه ES File Exploler از کافه بازار” link=”https://cafebazaar.ir/app/com.estrongs.android.pop/?l=fa” store=”android” ]

 

  • وارد پوشه Telegram شوید.
  • به قسمت Documents بروید.
  • لیستی از فایل های را مشاهده خواهید کرد بعضی از آن ویدیو مسیج هستند.

 

*نکته : تمامی فایل های ویدیو مسیج ای که دانلود کرده باشید به این مسیر منتقل میشوند که دارای فرمت MP4 هستند.

 

دانلود ویدیو مسیج در تلگرام

 

روش دوم : با استفاده از ربات @Savevmbot در تلگرام

 

شما می توانید از خود تلگرام توسط ربات @Savevmbot (کلیک کنید) ویدیو مسیج های مورد نظر را در گوشی خود ذخیر کنید. تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که باید ویدیو مسیج مورد نظر خود به این ربات فوروارد کنید تا آن را بصورت یک فایل ویدیویی با فرمت MP4 به شما ارسال کند تا آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

 

دانلود ویدیو مسیج در تلگرام

همچنین بخوانید  آموزش بک آپ در Google Photos از اطلاعات تلفن هوشمند یا کامپیوتر

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *