تبلیغات

تبلیغات

آموزش بازیابی مخاطبین با تلگرام و برگرداندن شماره های حذف شد

contacttele

بازیابی مخاطبین با تلگرام یکی از روش های ریکاوری شماره های حذف شده می باشد که به صورت 100 درصدی قابل برگشت می باشد.

امروزه همه ی ما از تلگرام استفاده می کنیم و فعالیت های زیادی در آن داریم. در این پیش می آید که هنگام استفاده به اشتباه یکی از مخاطبین تلگراممان را حذف می کنیم و دیگر قادر به بازیابی آن نخواهیم بود.

اما داخل خود تلگرام یک بخش مخفی وجود دارد که شما می توانید در این مقاله از سایت تک تیپ یادبگیرید تا در هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید و مخاطبینی که به اشتباه پاک کرده اید را بازگردانید. با ما همراه باشید.

آموزش بازیابی مخاطبین حذف شده در تلگرام بدون نیاز به هیچ برنامه ای

برای انجا این آموزش باید قبل از حذف شدن شماره ها یک بار تلگرام بر روی گوش شما نصب شده باشد تا دسترسی به شماره های پیشین برایش باز باشد.

وارد تلگرام شوید و به قسمت Settings بروید.

 

بازیابی مخاطبین تلگرام

 

حال به پایین صفحه بروید (اسکرول کنید) و روی متن Telegram For Android V4 انگشت خود را نگه دارید تا شکلکی برای شما نمایش داده شود.

 

بازیابی مخاطبین تلگرام

 

در آخر دوباره عبارت “Telegram For Android..” را لمس کرده و در منوی باز شده
گزینه ی “Import Contacts” را انتخاب کنید تا مخاطبین پاک شده ی شما بازیابی شوند.

 

بازیابی مخاطبین تلگرام

 

شما با اینکار مخاطبینی که در تلگرام خود پاک کردید را دوباره به تلگرام خود باز می گردانید ، البته توجه داشته باشید که تنها شماره های باز می گردد که آن ها را در گوشی خود داشته باشید.

مزیت های بازیابی مخاطبین با تلگرام

این روش که به عنوان روش برگرداندن مخاطبین از تلگرام به گوشی می باشد مزیت های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها بدست آوردن شماره های حذف شده می باشد.

با استفاده از این روش می توانید تمام شماره هایی که قبلا در گوشی داشتید که دارای اکانت تلگرام بودند را بدست بیاورید.

با انجام مراحل بالا که به صورت تصویری آموزش داده ایم می توانید بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام بدون داشتن شماره را انجام دهید.

ریکاوری مخاطبین تلگرام , بازیابی مخاطبین تلگرام , بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام , بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام بدون داشتن شماره , بازگرداندن مخاطبین حذف شده در تلگرام , بازیابی مخاطبین از طریق تلگرام , برگرداندن مخاطبین تلگرام , بازگرداندن مخاطبین دستگاه با تلگرام , بازیابی مخاطبین از تلگرام به گوشی , بازیابی مخاطبین با تلگرام رایگان , برگرداندن مخاطب حذف شده تلگرام

همچنین بخوانید  چگونه تب های بسته شده کروم را برگردونیم؟ باز کردن تب های بسته شده گوگل کروم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *