آموزشآموزش اندرویدآموزش شبکه اجتماعیآموزش موبایل و تبلت

آموزش بازیابی مخاطبین با تلگرام و برگرداندن شماره های حذف شد

بازیابی مخاطبین با تلگرام یکی از روش های ریکاوری شماره های حذف شده می باشد که به صورت ۱۰۰ درصدی قابل برگشت می باشد.

امروزه همه ی ما از تلگرام استفاده می کنیم و فعالیت های زیادی در آن داریم. در این پیش می آید که هنگام استفاده به اشتباه یکی از مخاطبین تلگراممان را حذف می کنیم و دیگر قادر به بازیابی آن نخواهیم بود.

بازیابی مخاطب تلگرام بدون شماره با انجام مراحل بازیابی مخاطبین قابل انجام است. برای اینکه این مشکلات را برطرف کنید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

اما داخل خود تلگرام یک بخش مخفی وجود دارد که شما می توانید در این مقاله از سایت تک تیپ یادبگیرید تا در هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید و مخاطبینی که به اشتباه پاک کرده اید را بازگردانید. با ما همراه باشید.

آموزش بازیابی مخاطبین حذف شده در تلگرام بدون نیاز به هیچ برنامه ای

برای اینکه شماره های حذف شده تلگرام را بازیابی کنید نیازی به نصب برنامه جدید نیست و با تنظیمات خود تلگرام می توانید این شماره های حذف شده را بازگردانی نمود.

برگرداندن شماره های پاک شده تلگرام

برگرداندن شماره های پاک شده تلگرام یکی از سوالات متداول کاربران تلگرام بوده و انجام آن روش های مختلفی دارد. اما بهترین روش بازیابی مخاطبین از تلگرام به گوشی را با خود نرم‌افزار تلگرام می توانید انجام دهید.

برای انجام این آموزش باید قبل از حذف شدن شماره ها یک بار تلگرام بر روی گوش شما نصب شده باشد تا دسترسی به شماره های پیشین برایش باز باشد.

وارد تلگرام شوید و به قسمت Settings بروید.

بازیابی مخاطبین تلگرام

حال به پایین صفحه بروید (اسکرول کنید) و روی متن Telegram For Android V4 انگشت خود را نگه دارید تا شکلکی برای شما نمایش داده شود.

بازیابی مخاطبین تلگرام

در آخر دوباره عبارت “Telegram For Android.” را لمس کرده و در منوی باز شده گزینه ی “Import Contacts” را انتخاب کنید تا مخاطبین پاک شده ی شما بازیابی شوند.

بازیابی مخاطبین تلگرام

شما با اینکار مخاطبینی که در تلگرام خود پاک کردید را دوباره به تلگرام خود باز می گردانید ، البته توجه داشته باشید که تنها شماره های باز می گردد که آن ها را در گوشی خود داشته باشید.

مزیت های بازیابی مخاطبین با تلگرام

بازیابی مخاطبین با تلگرام

شماره پاک شده در تلگرام قابل مشاهده است و بازگرداندن آن بسیار راحت می باشد. یکی از مزیت های آن پیدا کردن شماره های حذف شده بر روی گوشی می باشد.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین دسته های بازی در سال 2019 و بررسی ویژگی هر کدام

این روش که به عنوان روش برگرداندن مخاطبین از تلگرام به گوشی می باشد مزیت های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها بدست آوردن شماره های حذف شده می باشد.

با استفاده از این روش می توانید تمام شماره هایی که قبلا در گوشی داشتید که دارای اکانت تلگرام بودند را بدست بیاورید.

با انجام مراحل بالا که به صورت تصویری آموزش داده ایم می توانید بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام بدون داشتن شماره را انجام دهید.

چگونه مخاطبین تلگرام را برگردانیم تا بدون مشکل بتوانیم شماره های قدیمی و حذف شده موجود بر روی گوشی را بازیابی کنیم.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا