تبلیغات

تبلیغات

چگونه استوری های بیشتر از 15 ثانیه را در اینستاگرام قرار دهیم؟

sotryinsta2

استوری اینستاگرام یکی از محبوبترین قابلیت ها شده است که بسیاری از ما از این قابلیت استفاده می کنیم. متاسفانه اگر بخواهیم استوری فیلم بگذاریم تنها 15 ثانیه وقت داریم ، و بیشتر از 15 ثانیه نمی شود استوری بگذاریم. این محدودیت از طرف اینستاگرام بوده و تا الان نمی شود کاری با آن کرد مگر اینکه از یک روش یا ترفندی که به شما می گوییم استفاده کنید ، با ما همراه باشید.

 

پکیج کسب درآمد اینستاگرام

 

چگونه یک ویدئوی بیشتر از 15 ثانیه را در استوری اینستاگرام قرار دهیم؟

 

راهی که ما برای دور زدن این محدودیت به شما می گوییم شاید نتوانید کل فیلم خود را در یک استوری بگذارید ، اما می توانید با تقسیم کردن 15 ثانیه ای یک فیلم 1 دقیقه ای را به راحتی در چند استوری اینستاگرام قرار دهید. کافیست یک نرم افزار ادیت کننده فیلم را در گوشی خود و یا سیستم داشته باشید و با قابلیت Trim آن ها را به بخش های 15 ثانیه ای تبدیل کنید. پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و IOS می باشد.

 

معرفی ویدئویی اپل ایرپاد 2 با رنگ مشکی

 

 

 

آموزش تبدیل ویدئو به کلیپ های 15 ثانیه ای در گوشی های آیفون

 

نرم افزار Continual :

یک نرم افزار اختصاصی برای استوری های اینستاگرام که شما باید ویدئوی خود را در نرم افزار باز کرده تا خود نرم افزار آن را به کلیپ های 15 ثانیه ای تبدیل کند. ( برای دانلود رایگان کلیک کنید )

 

نرم افزار Video Trim & Cut :

 

شما در این نرم افزار باید بصورت دستی ویدئوی خود را هر 15 ثانیه جدا کنید و هر بار یک خروجی بگیرید. به عنوان مثال ابتدا از 00:00 تا 00:15 خروجی میگیریم و در مرحله ی بعد از 00:15 تا 00:30 خروجی می گیریم. اگر دوست دارید خودتان این کار را انجام دهید این نرم افزار مختص شماست ، اما اگر میخواهید خود نرم افزار این کار را برای شما انجام دهد بهتر است از Continual استفاده کنید. ( برای دانلود رایگان کلیک کنید ).

 

آموزش تبدیل ویدئو به کلیپ های 15 ثانیه ای در گوشی های اندروید

 

نرم افزار VidTrim :

 


مطلب مرتبط :

چگونه مدل سی پی یو ( CPU ) را در ویندوز پیدا کنیم


 

کافیست نرم افزار را دانلود کرده و ویدئو را بصورت دستی به کلیپ های 15 ثانیه ای تبدیل کنید ( برای دانلود از گوگل پلی کلیک کنید )

 

موفق باشید.

همچنین بخوانید  چگونه فلش را فرمت کنیم؟ نحوه فرمت کردن فلش یا هارد به آسانی

 

چگونه تایم استوری را بالا ببریم , تایم استوری اینستاگرام, چگونه زمان استوری را بیشتر کنیم , چگونه تایم استوری را زیاد کنیم , هر استوری چند ثانیه است , استوری چند ثانیه است , زمان استوری اینستاگرام , استوری اینستا چند ثانیه است , گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام , زمان استوری اینستا , استوری اینستاگرام چند ثانیه است , مدت زمان استوری اینستاگرام , مدت زمان استوری , زمان استوری , افزایش زمان استوری , تایم استوری
مدت استوری اینستا , مدت زمان استوری اینستا , هر استوری اینستا چند ثانیه است , مدت زمان هر استوری , حداکثر زمان استوری , تایم هر استوری , استوری تایم

تبلیغات

دیدگاه ها

  • HADI_KLX تیر 30, 1397 :: 19:11

    رایگان نییییست و کار نمیکنه

    • مهدی تیر 30, 1397 :: 20:08

      سلام دوست عزیز ، از برنامه “Inshot” استفاده کنید.

  • Miss sahar بهمن 9, 1396 :: 07:11

    برنامه اى که معرفى کردید و لینک دانلود رایگان گذاشتید رایگان نیستاااا🤔

  • Rostami_m شهریور 15, 1396 :: 22:37

    جالب بود ولی کاش می شد همه ی ویدئو رو توی استوری بزاریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *