تبلیغات

تبلیغات

معرفی 8 مورد از بهترین نرم افزارها برای بخش SMS در اندروید

Messenger

در دنیای امروزه بیشتر ما از شبکه های اجتماعی بهره می بریم و از آن ها استفاده می کنیم ، اما با وجود هزاران شبکه اجتماعی هنوز هم پیاک زدن به دیگری و SMS دادن کاربرد دارد ، شاید با خود بگویید که که فقط می شود در متن فرستاد اما با این نرم افزارها می تواند قابلیت هایی فراتر از تلفن هوشمند خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. با داشتن یکی از این 8 نرم افزار محیطی زیباتر برای سیستم پیامکی تلفن هوشمند خود بسازید.

1. Android Messages

Android Message از اول شروع کار خود بار ها طرح های مختفلی داشته است که درحال حاضر به این شکل در آمده است . حالا شما در نسخه ی جدید این نرم افزار که از ایموجی ها ، لینک های هایپر شده ، نمایش شماره تلفن ها به سبکی بهتر و تماس با شماره در همان لحظه در نرم افزار می توانید استفاده کنید.

2. Messenger (Facebook)

Messenger که قسمتی از نرم افزار فیسبوک بوده است که به تازگی هویت خود را تغییر داده و سعی دارد بر روی بخش SMS و ارسال پیام فوکوس کند. این نرم افزار حرف اول را برای مکالمه با دوست خود در فیس بوک را می زند ،  چرا که یک نرم افزار رسمی در این جهت می باشد ، اما حالا بعد از اینکه به سمت SMS آمده است شما می توانید بصورت پیامکی با دوستان خود صحبت کنید اگر بخش پیامک های خود را روی این مسنجر قرار دهید. شما می توانید برای دوستان خود نام گذاری کنید ، رنگ هارا تغییر دهید ، با دوستان خود بازی کنید ( اگر به اینترنت متصل باشید ) درغیر اینصورت فقط می توانید پیام ساده بفرستید.

3. GO SMS Pro

نرم افزار GO SMS Pro کی از قدرت مند ترین نرم افزار ها در بخش SMS ها می باشد که طرفداران زیادی دارد ،  یکی از مشکلاتی که این نرم افزار دارد داشتن تبلیغات طاقت فرساست چراکه آن ها در نرم افزار دیده خواهند شد ،  اگر شما را آن ها را حتی به اشتباهی لمس کنید باید تا پایان تبلیغ منتظر بمانید تا بتوانید دوباره از نرم افزار استفاده کنید. اگر میخواهید از دست این تبلیغ های آزار دهنده راحت شوید کافیست نسخه ی بدون تبلیغ آن را خریداری کنید ،  این نسخه به غیر از نداشتن تبلیغ قابلیت هایی همچون توانایی دانلود استیکر ها ، تم ها و فونت های مختلف ، بدون تبلیغ دارد.

همچنین بخوانید  نحوه رفع خطای درحال بارگیری یا download pending در گوگل پلی

4. Textra SMS

نرم افزار Textra SMS که دارای قابلیت های برجسته و کاربر پسندی است می تواند انتخاب شما باشد ، یکی از ویژگی های طراحی متریال این نرم افزار است که باعث می شود محیط کاربری آن زیباتر و سبک تر دیده شود ، دارای ویژگی مشاهده  در شب که رنگ نرم افزار بطور کلی مشکی می شود و شما به راحتی بدون اینکه چشم شما اذیت شود می توانید از آن استفاده کنید.  یکی دیگر از قابلیت هایی که نرم افزار Textra به شما می دهد این است که در هنگام ارسال SMS شما می توانید از آن جلوگیری  کنید تا دیگر آن SMS ارسال نشود. هم چنین مانند سامسونگ قابلیت Slide برای پاک کردن SMS ها و تماس گرفتن با شخص مورد نظر می باشد. پشتیبانی از جواب دادن سریع در حالت Pop-Up در SMS . دارای قابلیت مسدود کردن کاربر و ساخت لیست سیاه ، همچنین می توانید گفگتوی محبوب خود را در بالا و همیشه در دید خود با قابلیت پین (Pin) کردن داشته باشید. همچنین با  داشتن افزونه های مختلف مانند ایموجی میتوانید محیطی زیباتر برای خود بسازید.

5. Chomp SMS

Chomp SMS به شما اجازه می دهد تا گفتگو های خود را رمز گذاری کرده تا برای هرکس قابل دسترسی نباشد ، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید یک SMS را در روز و زمان مشخص به فردی  ارسال کنید به عنوان مثال می توانید روز تولد فرد مورد نظر را در نرم افزار ، به همراه متن پبامکی خود مشخص  کرده تا نرم افزار بصورت اتوماتیک در روز مشخص شده به فرد مورد نظر ارسال کند. مانند نرم افزار قبلی می توانید از ارسال شدن SMS جلوگیری کنید و گفتگوهای محبوب خود را در بالای لیست پین کرده ، دارای لیست سیاه و  مسدود کننده شماره ، علاوه بر این شما می توانید برای خود یک امضا بسازید که در هر ارسال بدون نیاز به نوشتن  آن در متن پیامکی خود ، ارسال می شود. شخصی سازی کلی در قسمت های اعلانات نرم افزار ، دارای قابلیت استفاده از فونت ها و بک گراند های دلخواه.

6. Pulse SMS

نرم افزار Pulse SMS تنها نرم افزار در این پست است که پیام های شما را بر اساس روز آن دسته بندی می کند ( امروز ، دیروز ، این هفته ، هفته های قبل و …. ). با نرم افزار Pulse SMS می توانید برای هر مخاطب یک تم  جداگانه و منحصر به فرد خود را داشته باشید ، همچنین می توانید یک تم را برای تمامی بخش نرم افزار استفاده کنید .  شما میتوانید از گیف ها استفاده کنید ، مشخص کردن ارسال پیام با تاخیر ، دریافت اعلانات با تکرار برای یادآوردی ،  دارای یک مرورگر اختصاصی برای باز کردن لینک ها در خود نرم افزار. این نرم افزار به شما اجازه می دهد گفتگو های خود را بایگانی کنید ، SMS هایی با برنامه ی دلخواه خود بفرستید ، همچنین می توانید از تمامی گفتگوهای خود تنها با داشتن یک حساب کاربردی در برنامه آن ها را پشتیبان گیری کرده و در مواقع لازم بازیابی کنید.

همچنین بخوانید  آموزش غیرفعال کردن بیکسبی ( Bixby ) در گلکسی نوت 10

7. EvovleSMS

EvovleSMS شما را در هنگام ورود به برنامه به آخرین گفتگو ای که در آن بودید میبرد ، برای دسترسی به کل بخش پیام ها باید روی آیکون 3 خطی که در بالا سمت چپ مشاهده می کنید آن را لمس کنید تا بتوانید گفتگوهای خود را  مشاهده و در صورت نیاز یکی را انتخاب کنید تا پیام های آن بخش باز شود. یکی از قابلیت هایی که می شود نام برد ، باز شدن برنامه در آخرین گفتگو ای که بوده اید می باشد که می توانید سریعتر SMS خود را وارد کرده و بنویسید ، اما  می شوید در نظر گرفت که به راحتی نمی توانید به لیست گفتگو بروید بلکه باید روی آیکن مورد نظر کلیک کنید.

8. Messaging

نرم افزار Messaging به شما اجازه نمیدهد از گفتگو های خود اسکرین شات بگیرید. این نرم افزار دارای قابلیت های کمتری  نسبت به بقیه نرم افزار های گفته شده دارد ، بدلیل اینکه نرم افزار تمامی گفتگو هارا در خود جای داده و دانلود می کند شما  نمی توانید از قابلیت اسکرین شات استفاده کنید بلکه باید در همان نرم افزار برای خواندن باشید ، برخلاف نرم افزار های گفته شده هنگامی که می خواهید پیامی را ارسال کنید نیازی به وارد کردن رمز و یا درخواستی برای باز شدن بخش مورد نظر نخواهید بود ، در این نرم افزار بخشی برای شخصی سازی وجود ندارد.

نظر شما در مورد این نرم افزار ها چیست؟ آیا نرم افزار بهتری سراغ دارید که ما به آن اشاره نکردیم؟
پس آن را در قسمت نظرات به ما بگویید!

موفق باشید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *