تبلیغات

تبلیغات

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ آموزش ساخت شماره مجازی رایگان (2021)

Craete-Virtual-Number-TextNow-TechTip

می خواهید شماره مجازی رایگان بسازید اما نمی دونید چگونه شماره مجازی بسازید ؟ اما شماره مجازی چیست ؟ نگران نباشید در ادامه با نحوه ساخت شماره مجازی رایگان آشنا خواهید شد .

شماره مجازی چیست ؟ و چرا باید استفاده کنیم

شماره های مجازی شماره تلفن هایی هستند که به طور مستقیم با خط تلفن همراه نیستند. در نتیجه ، آنها برای ارسال تماس به شماره تلفنی انتخاب شده توسط مشتری طراحی شده اند. این اجازه می دهد تا در حالی که هنوز به یک مقصد مسافت طولانی می رسند ، شماره گیرنده ها را شماره گیری کنند.

شماره مجازی به مشاغل اجازه می دهد تا حضور محلی را در یک منطقه بدون دفتر فیزیکی حفظ کنند. علاوه بر این ، شرکت ها می توانند از طریق سیستم های تلفنی خط تلفن ثابت با تجهیزات سنتی صرفه جویی کنند. شماره مجازی به شرکت ها اجازه می دهد تا هزینه ها را پایین نگه دارند و بسیار رقابتی باقی بمانند ، حتی اگر آنها یک تجارت کوچکتر در یک بازار شلوغ باشند.

امروزه ما در شبکه های اجتماعی فعالیت های زیادی داریم که نیاز به اکانت های بیشتر از یکی می باشیم ، حال در این بین ممکن است با نداشتن سیم کارت نتوانیم اکانت دیگری بسازیم. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود هر چقدر که میخواهید شماره ی مجازی بسازید و با آن ها اکانت بسازید.

شماره مجازی رایگان با TextNow

TextNow یک سرویس VoIP است که به شما امکان ارسال متن و تماس صوتی از طریق اینترنت را می دهد. در طی مراحل ثبت نام ، از کاربران خواسته می شود یک کد منطقه را وارد کنند که بر اساس آن شماره تلفن مجازی تولید می شود.

این شماره تلفن مجازی سپس می تواند برای اهداف تأیید استفاده شود ، زیرا می توانید پیام های متنی ارسال شده به شماره مجازی خود را بخوانید. همچنین می توانید به صورت رایگان به هر شماره تلفن ایالات متحده و کانادا تماس برقرار کنید یا متن ارسال کنید.

علاوه بر این ، تماس های دریافتی به شماره مجازی شما نیز بدون هزینه است. با این حال ، اگر می خواهید با شماره تلفن های خارج از ایالات متحده تماس برقرار کنید ، بسته به کشوری که با آن تماس می گیرید ، هزینه تماس ویژه نیز اعمال می شود.

شماره های مجازی ، شماره های هستند که در بستر اینترنت قرار دارند و به عنوان یک شناسه هستند که برای استفاده از آن ها برای ارسال پیام و زنگ زدن استفاده می شود. در این آموزش ما میخواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه می توان برای خود یک شماره ی مجازی بسازید تا  بتوانید از آن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. بعنوان مثال یکی از پرکاربرد ترین بخش این نرم افزار استفاده از شماره ای آن برای اکانت های تلگرام می باشد.

همچنین بخوانید  آموزش نصب ADB اندروید در ویندوز ، لینوکس و مک

آموزش ساخت شماره مجازی با تکست نو

برای ساخت شماره مجازی ، ابتدا نرم افزار TextNow را از مارکت اندرویدی یا اپ استور دانلود کنید.

حالا بعد از اجرای نرم افزار روی “Create Account” کلیک کنید. در قسمت جدید اطلاعات خواسته شده را به ترتیب مانند شکل وارد کنید :

  • Username : یوزرنیم اکانت
  • Password : پسورد اکانت برای وارد شدن در مواقع لازم
  • Email : ایمیل اکانت برای بازگرداندن رمز در صورت فراموش کردن

حالا بعد از پر کردن فیلد ها روی “Create” کلیک کنید. در این قسمت شما باید به نرم افزار بگویید که ربات نیستید ( اینکار صرفا برای جلوگیری از ثبت نام های پیاپی توسط ربات ها است ) برای اینکار روی جعبه ی مربعی کنار “I’m not a robot” ضربه بزنید.

بعد از تایید شدن به مرحله بعد می روید که در اینجا باید کد دلخواه خود را وارد کنید. شما می توانید از بین اعداد 1 تا 9 یک عدد 3 رقمی دلخواه بنویسید. اینکار برای مشخص کردن اول شماره ی شما است. ( اگر با ارور مواجه شدید سعی کنید کد را عوض کنید ) ، با وارد کردن کد دلخواه روی “Next” کلیک کنید تا مراحل ثبتنام ساخت شماره مجازی شما به پایان برسد.

ساخت شماره مجازی رایگان :

بهد ساخت شماره مجازی رایگان ، اینکه تمامی مراحل بالا را پشت سر گذاشتید مشاهده خواهید کرد که شما یک پنل کاربری دارید که توسط آن می توانید پیام ارسال کنید و یا زنگ بزنید. برای نمایش شماره خود فقط کافیست روی “سه خط بالای صفحه ≡” ضربه بزنید.

*نکته : برای استفاده از شماره مجازی به عنوان اکانت تلگرام کافیست شماره را با کدش که (+1) است وارد کنید و بعد از ارسال شدن کد فعالسازی به شماره به نرم افزار بالا یعنی TextNow بازگشته و از داخل اس ام اس ها کد را پیدا کرده و فعال کنید.

*نکته : معمولا بیشتر شماره های این برنامه با کد آمریکا یعنی “USA” هستند در صورت تفاوت داشتن پرچم کشور شماره ی مجازی در خود برنامه نشان داده خواهد شد.

*نکته : درصورت مواجه شدن با ارور نامعلوم در حین ثبت نام از فیلتر شکن فعال در حال حاظر استفاده کنید.

برنامه ساخت شماره مجازی رایگان

این که آیا شما یک وب سایت تجاری کوچک و یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کرده اید ، ارائه سریع راه ارتباطی با مشتریان ، به شما در رشد کسب و کار شما کمک می کند. در حال حاضر اکثر مشاغل حضور آنلاین دارند و مشتریان برای دستیابی به آنها به روشهای مختلفی نیاز دارند.

همچنین بخوانید  آموزش اضافه کردن گیف Gif به استوری اینستاگرام

در حالی که ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل ، پیام های متنی و … می توانند مفید باشند ، اما داشتن شماره اضافی برای ارتباط بیشتر نیاز است. اینجاست که شماره مجازی به کسب و کار می تواند کمک کند. این مزایای زیر را نسبت به شماره های سنتی تلفن زمین و تلفن همراه به شما می دهد.

می توانید از طریق تلفن همراه با برنامه های تلفن همراه ، لپ تاپ ، تلفن میز و سایر دستگاه ها از آن استفاده کنید
یک شماره مجازی را می توان به طور همزمان توسط کارمندان مختلف به اشتراک گذاشت ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین برنامه ساخت شماره مجازی که می توانید از آنها استفاده کنید ، بپردازیم.

1- برنامه ساخت شماره مجازی Cloud eSIM

آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید تمام نیازهای تلفن همراه خود را در یک برنامه آسان برای استفاده پیدا کنید؟ برنامه ساخت شماره مجازی تلفن همراه Cloud SIM به شما 4 شماره مجازی اضافه می کند که برای کار ، مسافرت یا فقط برای مصارف شخصی اختصاص دهید .

همه در حالی که شماره واقعی خود را خصوصی نگه دارید. نیازی به دو تلفن نیست ، شرکت مخابراتی Cloud eSIM آزادی دسترسی به همه مخاطبین جداگانه خود را از یک برنامه ساده به شما می دهد.

برنامه ساخت شماره مجازی Cloud SIM از کمترین ارائه دهنده تلفن همراه برخوردار است. Cloud SIM با خریدهای درون برنامه ای و رابط کاربری دوستانه ، راه پیش رو در تعامل موبایل ، باز کردن دنیای کاملاً جدید از شبکه ، درست از طریق تلفن شخصی شما است. با نرم افزار سخت شماره مجازی رایگان طوفان Cloud SIM را شماره گیری کنید.

  • تماس ها و متن رایگان با دیگر کاربران Cloud SIM
  • 4 شماره مجازی دیگر
  • بین پروفایل ها به راحتی جابجا شوید
  • اختصاصی پست صوتی برای هر شماره موبایل جداگانه
  • کمترین هزینه تماس های بین المللی
  • کنترل کامل هویت تلفن همراه خود را

دانلود cloud SIM

2- نرم افزار ساخت شماره مجازی (Telos)

Telos یک برنامه ساخت شماره مجازی رایگان موبایل برای آیفون و اندروید است. با استفاده از برنامه ، می توانید تماس تلفنی رایگان نامحدود برقرار کنید ، پیام های متنی رایگان ارسال کنید و فوراً تصاویر ، فیلم ها و موقعیت مکانی خود را با دوستان ، اعضای خانواده و سایر کاربران Telos به اشتراک بگذارید. کیفیت صدا در Telos معمولاً از کیفیت یک تماس تلفنی معمولی بهتر است.

نرم افزار سخت شماره مجازی Telos می تواند یک شماره تلفن واقعی را به شما اختصاص دهد ، که می تواند از هر کسی تماس و متنی دریافت کند. Telos همچنین می تواند تلفن شما را به یک واکی Talkie واقعی تبدیل کند. تماس های بین المللی حتی رایگان به هر شماره تلفن همراه / تلفن ثابت در بیش از 200 کشور جهان با شماره مجازی Telos eSim برقرار کنید.

همچنین بخوانید  وب کم مک کار نمی کنه؟ حل مشکل کار نکردن دوربین مک

Telos میلیونها شماره تلفن واقعی ایالات متحده را در هر منطقه ای که دوست دارید فراهم می کند. درست مانند هر شماره دیگری که از شرکتهای محلی دریافت می کنید ، شماره تلفن Telos از شناسه تماس گیرنده ، بلوک تماس ، ارسال تماس ، پست صوتی و بسیاری از ویژگیهای عالی دیگر پشتیبانی می کند.

درصورت داشتن هرگونه مشکل سوالات خود را در قسمت نظرات وارد کنید.

موفق باشید.

آموزش ساخت شماره مجازی با textnow ,  ساخت شماره مجازی با textnow , چگونه با برنامه textnow شماره مجازی بسازیم , ثبت نام textnow , چگونه با textnow شماره مجازی بسازیم , اموزش کار با textnow , آموزش textnow , چگونه با تکست نو اکانت مجازی بسازیم , چگونه از textnow استفاده کنیم , چگونه با برنامه تکست نو شماره مجازی بسازیم , اموزش کار با تکست نو , چگونه وارد برنامه textnow شویم , چگونه شماره مجازی بسازیم , فیلم آموزش ساخت شماره مجازی با textnow , آموزش کار با برنامه textnow , آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه textnow , کار با textnow , نحوه استفاده از textnow , نحوه کار با textnow , استفاده از textnow , آموزش برنامه textnow , آموزش ساخت شماره مجازی با تکست نو , شماره مجازی با textnow , چجوری شماره مجازی بسازیم , چطوری شماره مجازی بسازیم , آموزش کار با textnow , ساخت شماره مجازی با تکست نو
سایت textnow , چرا تکست نو کار نمی کند , سایت تکست نو , چگونه با برنامه تکست نو چند شماره مجازی بسازیم , ساخت شماره مجازی textnow , چگونه شماره ی مجازی بسازیم
شماره مجازی رایگان , اموزش ساخت اکانت مجازی با textnow

تبلیغات

دیدگاه ها

  • مستر خرداد 28, 1398 :: 15:53

    سلام چرا میخوام اکانت بسازم ارور میده

    • مهدی خرداد 28, 1398 :: 16:49

      سلام دوست عزیز ، چه اروری؟

  • Masoud خرداد 15, 1398 :: 10:03

    من دیگه خسته شدم یا نصب نمیشه یا پیام sn error has occuredمیده اعصابم درگه خورد شد اه یکی نی نرم افزار درستش بزاره

    • مهدی خرداد 15, 1398 :: 11:11

      از ۲ndline استفاده کنید.

  • مسعود هستم ب من این پیام میده خرداد 15, 1398 :: 08:35

    سلام من تا دیروز میتونستم مشقی درست کنم اما از دیشب هر کاری میکنم اصلن نرم افزارش نصب نمیشه اصلن هیچی

  • کوثر خرداد 10, 1398 :: 18:51

    سلام من قبلن اکانت داشتم چن بار هم اکانت ساختم و واردش شدم الان ی مدته دیگ نه میتونم وارد اکانت خودم بشم نه ی اکانت جدید بسازم برای اکانت جدید ک ارور میده برا ی اکانت قبلیم هم هی لودینگ میشه بعد دوباره برمیگرده به حالت عادی توی ی گوشی دیگ هم امتحان کردم اصن نمیشه اکانت ساخت چیکار باید بکنم نسخه شم جدید میخوام ببینم شماها هم همچین مشکلی دارین ؟
    الان باید چیکار کنم

  • Amir خرداد 9, 1398 :: 18:10

    سلام من شماره گرفتم بعد ی ایمل زدم ک الان یادم نمیاد حالا من با اون شماره اکانت دارم کلیم اطلاعات داخلشه و برنانه پاک شده و تلگرامم پاک شده حالا میخام تل نصب کنم نمیتونم برم‌داخل برنامه چون ورودی نداره ک شمارتو برنی

  • Ali خرداد 8, 1398 :: 02:30

    شماره رو که به دست اوردم ولی تلگرام وارد میکنم مینویسه this number is banned

    • مهدی خرداد 8, 1398 :: 19:37

      سلام علی عزیز ، این یعنی شماره از سمت تلگرام بن شده و قابل ثبتنام نیست.

  • رحیم خرداد 4, 1398 :: 16:34

    سلام برای تایید کد برام وویس میل فرستادن ولی پلی نمیشه چکار کنم؟

  • Ali اردیبهشت 31, 1398 :: 23:36

    سلام من یه شماره گرفتم ولی وقتی خواستم اکانت تل بسازم رمز دو مرحله ای داره میخوام شماررو عوض کنم راهش چیه؟

    • مهدی خرداد 1, 1398 :: 08:47

      سلام علی ، باید با زدن کد فعال سازی بعدش اکانت رو ریست کنید تا بتونید وارد بشید.

  • ムʍir اردیبهشت 31, 1398 :: 09:13

    سلام من هرکاری میکنم وارد برنامه نمیشم چرا؟!

  • فرشید اردیبهشت 17, 1398 :: 07:44

    سلام
    من به اکانت داشتم که الان هرکاری میکنم وارد نمیشه
    ظاهرا شماره عوض شده
    یکبار هم این بلا سرم اومده
    خواستم ببینم چطور میتونم از این مشکل پیشگیری کنم ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *