رپورتاژ آگهی

۵ ایده ماندگار برای هدایای تبلیغاتی

برای تقدیم هدایای تبلیغاتی موثر به مخاطب، می‌توانید از لوازمی مانند دفتر یادداشت، ماگ تبلیغاتی، سررسید یا تقویم رومیزی استفاده کنید که استفاده‌های روزانه دارند. البته سررسید و تقویم رومیزی از محبوب‌ترین هدایا به‌شمار می‌روند و برندهای معتبر زیادی از این هدیه استفاده می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارائه تبلیغات از این روش، با ما همراه باشید.

سررسید تبلیغاتی

سررسید ۱۴۰۴ یکی از محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ این دفتر به دلیل کاربردهای رومزه‌ای که دارد، برند شما را مرتب به مخاطب یادآوری می‌کند که باعث می‌شود برند و محصولاتتان بیشتر در ذهن او بماند. سالنامه درواقع نوعی دفتر برای محاسبه و نمایش یک دوره یا یک سال است که در آن رویدادهای خاص و تعطیلات سال نیز نوشته می‌شوند. البته در سررسیدهای تبلیغاتی، شما امکان سفارشی‌سازی در چاپ سررسید را نیز دارید؛ به این معنی که می‌توانید طرح، رنگ، اندازه و همه چیزهای سالنامه را بر اساس برندتان انتخاب کرده و سالنامه را کاملا شخصی‌سازی کنید. شما حتی می‌توانید صفحاتی خاص مانند صفحه معرفی شرکت، محصولات و حتی رویدادهای شرکت را مخصوص برند خود قرار دهید. البته با کمک ایده‌هایی در چاپ، می‌توانید هدیه بهتر و جذاب‌تری به مخاطب خود ارائه کنید. در ادامه، به ایده‌ها و نکاتی برای چاپ سالنامه‌ ماندگار اشاره می‌کنیم.

  • بخش‌هایی برای اهداف سالانه یا برنامه‌های ماهانه و هفتگی در سالنامه اضافه کنید.

  • در هر صفحه نقل‌قول‌های انگیزشی یا نکات آموزشی مرتبط با صنعت خود قرار دهید.

  • از صفحات و عکس‌های رنگی برای معرفی محصولات یا خدمات برند خود استفاده کنید.

  • می‌توانید با ارائه کوپن‌های تخفیف در برخی صفحات، مخاطب را غافل‌گیر کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سررسید ۱۴۰۴ به‌عنوان هدایای تبلیغاتی، ماندگاری آن‌ها به مدت طولانی است؛ چراکه این سالنامه‌ها برای طول یک سال طراحی می‌شوند. همچنین هر سال با ورود به سال جدید، سالنامه‌ها می‌توانند هدیه‌ای نو و تازه باشند. تنوع زیادی در سالنامه‌ها وجود دارد و این محصولات در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند؛ اگر علاقه‌ای به سفارشی‌سازی سالنامه نداشتید، می‌توانید از انواع طرح و رنگ موجود در بازار کمک بگیرید و تنها لوگوی برند خود را روی آن‌ها چاپ کنید. از انواع سالنامه می‌توانیم به سالنامه اروپایی، خشتی، سلطانی، رحلی و رقعی اشاره کنیم.

 بهترین زمان سفارش سررسید ۱۴۰۴

شما می‌توانید در اسرع وقت برای خرید سررسید ۱۴۰۴ و یا خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۴ و تقویم رومیزی اختصاصی اقدام کنید. طبیعی است که هرچقدر زودتر سفارش خود را ثبت کنید، دغدغه توزیع به‌موقع را نخواهید داشت. این سررسید‌های آماده و از قبل طراحی شده می‌توانند شامل:

  •     لوگوی اختصاصی شما روی جلد
  •     چاپ لوگو در صفحات میانی باشند

تقویم رومیزی

تقویم‌ رومیزی از دیگر هدایای تبلیغاتی هستند که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. دلیل اصلی این مقبولیت استفاده روزانه از آن‌هاست؛ مخاطبان معمولا روزانه به تقویم رومیزی خود سر می‌زنند یا نگاهی به آن می‌اندازند تا از تاریخ باخبر شوند و به همین دلیل، معمولا هر روز با برند شما مواجه خواهند شد. برای تقویم‌ رومیزی ۱۴۰۴ نیز امکان سفارشی‌سازی وجود دارد و می‌توانید ابعاد و نوع پایه تقویم را خودتان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تصاویری رنگی و باکیفیت از محصولات خود، نقل‌قول یا نکات آموزشی در طراحی هر ماه آن قرار دهید. سعی کنید طرح‌هایی هنری و جذاب هماهنگ با هویت بصری برند خود برای تقویم انتخاب کنید تا در کنار معرفی برند، جذابیت تقویم نیز حفظ شود. حتی می‌توانید تاریخ‌های خاص شرکت، مانند تاریخ تاسیس، تخفیفات ویژه یا رویدادهای تبلیغاتی را در این تقویم ثبت کنید تا مخاطبان از این ایام خاص مطلع شوند.

همچنین بخوانید  دانلود فیلم

 

تقویم رومیزی ۱۴۰۴

دفتر یادداشت تبلیغاتی

یکی دیگر از وسایل پرمصرف و کاربردی که می‌توانند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشند، دفترهای یادداشت هستند که شباهت زیادی به سررسید نیز دارند. این دفترها توسط انواع گروه‌های سنی و کاری جامعه مورداستفاده روزانه قرار می‌گیرند و برای معرفی برند به عموم مردم می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. دفترهای یادداشت در کنار کاربردهای بسیار زیادی که دارند، در انواع طرح و رنگ نیز عرضه می‌شوند. از انواع دفتر یادداشت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دفتر سیمی: این دفترها توسط جلدهای محکم و سیمی ساخته می‌شوند و به همین دلیل، باز و بسته کردن صفحات آن‌ها آسان می‌شود.

  • دفتر چرمی: با وجود جذابیت ظاهری دفترهایی با جلد چرمی، معمولا خیلی هدیه تبلیغاتی مناسبی نمی‌توانند باشند؛ در کنار هزینه زیادی که دارند، معمولا فرهنگ تخریب طبیعت را ترویج می‌کنند که شاید افراد زیادی به همین دلیل از آن استقبال نکنند. البته می‌توانید باتوجه‌به شرایط، برای مدیران یا مشتریان ویژه از این دفتر به‌عنوان هدیه استفاده کنید.

  • دفتر کوچک جیبی: این دفترها کوچک و قابل‌حمل هستند که آن‌ها را برای یادداشت‌های سریع در همایش‌ها، کنفرانس‌ها یا رویدادهای تبلیغاتی مناسب می‌سازد.

  • دفتر یادداشت با خودکار: برخی دفترها دارای خودکارهای داخلی یا فضایی برای نگهداری از خودکار هستند.

ماگ تبلیغاتی

ماگ‌ها از دیگر هدایای تبلیغاتی محبوب هستند که کاربردی روزانه دارند و برای نوشیدنی‌های گرم و سرد در خانه یا محیط کار استفاده می‌شوند. اگر از ماگ‌های تبلیغاتی باکیفیت استفاده کنید، می‌توانید از ماندگاری آن‌ها مطمئن شوید و درنتیجه، مخاطبان شما تا سال‌ها امکان استفاده از این هدیه را خواهند داشت. همچنین، ماگ به شما فضایی بزرگ برای تبلیغ می‌دهد که می‌توانید به چاپ لوگو، نام برند یا جملات تبلیغاتی بپردازید. این لیوان‌ها در انواع طرح‌ها و جنس‌های سرامیکی، پلاستیکی، فلزی و بامبو وجود دارند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند.

ست مدیریتی

ست‌های مدیریتی شامل مجموعه‌ای از اقلام لوکس و کاربردی می‌شوند که جذابیت و کارایی بالایی دارند. می‌توانید انواع ست مدیریتی را در بازار مشاهده کنید که برای گروه‌های سنی و شغلی مختلف مناسب هستند. البته امکان سفارشی‌سازی این ست‌ها نیز وجود دارد. به‌عنوان اقلام این ست می‌توانید از خودکار یا قلم لوکس، سررسید یا دفتر یادداشت باکیفیت، کیف مدارک، ساعت رومیزی یا فلش مموری استفاده کنید. البته برای تقدیم ست هدیه جذاب و موثر به مخاطبان باید به نحوه بسته‌بندی آن نیز اهمیت زیادی بدهید.

 

ست مدیریتی

سخن پایانی

برای ایجاد تصویری ماندگار و موثر از برند خود در ذهن مخاطبان، هدایای تبلیغاتی می‌توانند بسیار موثر باشند. ازجمله هدایای تبلیغاتی سازمانی موثر می‌توانیم به سررسید، تقویم رومیزی، ست مدیریتی، دفتر یادداشت و ماگ تبلیغاتی اشاره کنیم. البته انواع ست هدیه در فروشگاه‌های مختلف وجود دارند که معمولا برای این کار طراحی شده‌اند. هرچند برای تقدیم هدیه‌ای ماندگار بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالای لوازم مطمئن شوید. به‌عنوان مثال، مهرسام چاپ یک شرکت چاپ و بسته‌بندی است که خدماتی مانند چاپ سررسید یا تقویم‌های رومیزی سفارشی نیز ارائه می‌کند. این شرکت با سابقه خوبی که درزمینه طراحی و چاپ انواع محصولات دارد، محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا به شما ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید  متخصص ایمپلنت کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا