رپورتاژ آگهی

چگونه با یوسی پابجی، به اسکین‌های نایاب دست پیدا کنیم؟

بیش از ۶ سال است که از انتشار بازی پابجی می‌گذرد و همچنان این بازی در بین برترین بازی‌های سبک بتل رویال به چشم می‌خورد و میلیون‌ها نفر هر روز در میادین نبرد آن در حال مبارزه هستند. توسعه دهندگان این بازی محبوب نیز به صورت مداوم در حال ارائه محتوای جدید بوده و دائما در تلاش هستند تا تجربه گیم پلی بازی را ارتقا دهند. در این بین اسکین‌های کمیاب اسلحه‌ها یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های موجود در بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود که بسیاری از گیمر ها و بازیکنان به دنبال به دست آوردن این اسکین ها هستند.

با اینکه برخی از این اسکین ها را می‌توان به راحتی با خرید یوسی به دست‌آورد ولی به دست آوردن برخی دیگر کاری بسیار سخت و دشوار است! به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با اسکین‌های کمیاب و جذابی آشنا کنیم که میتوانید با استفاده از مقداری یوسی به راحتی به دست بیاورید و تجربه بهتر و لذت بخش تری از این بازی محبوب داشته باشید؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

اسکین های پابجی موبایل

اسکین‌های جذاب و دوست داشتنی بازی PUBG

در بازی پابجی موبایل اسلحه‌های مختلفی وجود دارند ولی هیچ چیزی به اندازه اسکین‌های کمیاب نمی‌تواند هیجان و جذابیت بازی را افزایش دهد! این اسکین ها نه تنها می‌توانند ظاهر اسلحه شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند، بلکه می‌توانند مثل یک نماد از مهارت و تجربه شما در بازی عمل کنند!

البته به دست آوردن این اسکین‌های کمیاب کار ساده‌ای نیست! برای به دست آوردن این اسکین ها شانس، صبر و کمی تلاش لازمه کار هستند. در ادامه چند اسکین جذاب و زیبا سلاح بازی پابجی موبایل را به شما معرفی کرده و به معرفی روش‌های به دست آوردن آنها می‌پردازیم.

اسکین Call of the Wild M416؛ کمیاب و زیبا!

اسلحه M416 یکی از محبوب‌ترین و بهترین سلاح‌های بازی پابجی محسوب می‌شود که در تمامی مپ های بازی وجود دارد. اسکین Call of the Wild که در یک بازه زمانی محدود در Lucky Spin قابل دسترسی بود، یکی از اسکین‌های جذاب و نایاب سلاح‌ام ۴ محسوب می‌شود!

همچنین بخوانید  امداد خودرو هشتگرد و خدمات امداد خودرو

هزینه چرخاندن این گردانه شانس هر باز ۶۰ یوسی پابجی و برای ۱۰ بار ۵۴۰ یوسی بود. با تهیه این اسکین میتوانید آن را آپگرید کرده و با هر بار آپگرید، قابلیت‌های جدیدی به این اسکین اضافه می‌شوند. شما میتوانید با خرید یوسی پابجی، شانس خود را در این گردونه شانس امتحان کنید!

اسکین AWM Mauve Avenger؛ الماس بنفش

AWM یکی از بهترین و قدرتمند ترین سلاح‌های دور برد بازی پابجی محسوب می‌شود که با هر بار شلیک، لرزه‌ای بر اندام دشمن می‌اندازد. اسکین‌های مختلفی در حال حاضر برای این اسلحه طراحی شده‌اند که هر کدام به نوبه خود جذاب است.

ولی اسکین جذاب Mauve Avenger با ترکیب رنگ بنفش و مشکی سلاح AWM را تبدیل به یک الماس درخشان در میدان نبرد پابجی می‌کند! البته به دست آوردن این اسکین کار ساده و راحتی نیست و همین موضوع باعث جذابیت آن شده است!

تنها کلید باز شدن قفل اسکین Mauve Avenger برای شما، شانس است! بازیکنان می‌توانند در گردونه Lucky Spin شانس خود را امتحان کرده و صاحب این اسکین جذاب و کمیاب شوند! البته برای این کار به یوسی پابجی نیاز دارید که میتوانید با تهیه و خرید گیفت کارت از فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف، در خود بازی اقدام با استفاده از گیفت کارت اقدام به خرید یوسی کنید!

 

خرید یوسی پابجی از ورم گیم

اسکین AKM Desert Fossil؛ کابوس دشمنان شما!

اگر یکی از بازیکنان قدیمی پابجی موبایل باشید، حتما می‌دانید که اسلحه AKM در بین تمام اسلحه‌های موجود در بازی چه قدرت و محبوبیتی دارد! اسکین AKM Desert Fossil یکی از انواع پوسته‌های طراحی شده برای این اسلحه است. زمانی که این اسکین برای اولین بار وارد بازی شد، گیمر ها باید با خرج یوسی در گردونه شانس، برای به دست آوردن این اسکین زیبا و جذاب تلاش می‌کردند.

شاید این موضوع برای شما عجیب باشد ولی باید گفت که تنها تعداد اندکی هستند که در دنیا توانسته‌اند به این اسکین جذاب و دوست داشتنی دست پیدا کند. وجود اژدها در دو طرف اسکین، ظاهری جذاب و زیبا را به اسلحه داده است!

اسکین Glacier M416؛ همان امفور یخی قدیمی

اگر بخواهیم برای تمامی اسکین‌های موجود در بازی رتبه‌ای در نظر بگیرید، اسکین ام فور یخی یا Glacier M416 در صدر این لیست قرار خواهد گرفت! این اسکین داراف افکت‌های جذابی به رنگ آبی یخی است. همچنین این اسکین قابل ارتقا است و دارای قابلیت‌های Killfeed و Kil Message است!

در ابتدا این اسکین در جعبه‌های کلاسیک در دسترس بود ولی اکثر بازیکنان حتی با خرج کردن هزاران یوسی شانس دریافت این اسکین جذاب و کمیاب را نداشتند. به همین دلیل است که اسکین ام فور یخی به سرعت توانست محبوبیت زیادی در بین گیمر ها و کاربران به دست بیاورد.

همچنین بخوانید  کدام سایت برای خرید اکانت کلش آف کلنز معتبر است؟

اسکین AKM Gold Pirate بازی PUBG

از دیگر اسکین‌های نایاب و جذاب موجود در بازی پابجی موبایل می‌توان به اسکین AKM Gold Pirate اسلحه AKM اشاره کرد. این اسکین با طراحی دزدان دریایی و گنج و رنگ‌های طلایی چشم نواز، ظاهری لوکس و خشن به این اسلحه زیبا و پرطرفدار داده است. البته این اسکین به جز ظاهر زیبایی که دارد، قابلیت ارتقا آن نیز وجود دارد که با ارتقا اسکین Gold Pirate جزئیات و جلوه‌های بصری این اسکین تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

 

اسکین های نایاب با یوسی پابجی موبایل

ساده‌ترین روش برای به دست آوردن اسکین‌های کمیاب پابجی

شما میتوانید با خرید یوسی و شرکت در گردونه‌های شانس بازی پابجی موبایل میتوانید شانس خود را امتحان کرده و این اسکین‌های جذاب را به دست بیاورید. در حال حاضر سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که میتوانید برای خرید یوسی پابجی به آنها مراجعه کنید. در بین تمامی این فروشگاه‌ها، فروشگاه ورم گیم به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید اکانت قانونی ps4 و ps5، یوسی پابجی و… محسوب می‌شود. شما میتوانید از طریق این سایت یوسی پابجی موبایل را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کرده و فورا آن را در بازی دریافت کنید!

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین و کمیاب‌ترین اسکین‌های بازی پابجی موبایل آشنا کنیم. برای به دست آوردن این اسکین ها لازم است مقدار یوسی مورد نیاز را خریداری کرده و در گردونه‌های موجود در بازی، شانس خود را امتحان کنید. اگر اسکین کمیاب و دوست داشتنی دیگری در این بازی می‌شناسید، خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چطور می‌توان اسکین‌های کمیاب بازی پابجی موبایل را به دست‌آورد؟

برای به دست آوردن اسکین‌های جذاب و دوست داشتنی این بازی لازم است از سایت‌های معتبر اقدام به خرید یوسی کرده و شانس خود را در گردونه‌های جوایز بازی امتحان کنید.

آیا می‌توان شانس خود را برای دریافت اسکین‌های کمیاب بالا برد؟

بله، میتوانید با ارتقا سطح رویال پس و همچنین شرکت در رویدادهای مختلف بازی پابجی، شانس خود را برای دریافت اسکین‌های جذاب و کمیاب بازی افزایش دهید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا