رپورتاژ آگهی

همگام سازی نرم افزار CRM سنا با پیشرفت فناوری های روز دنیا

CRM یک فضای رقابتی گسترده و درحال توسعه است. کافی ست کلمه ی نرم افزار CRM را در گوگل جست و جو کنید تا با یک عالمه شرکت مختلف که همه ی آنها می گویند می توانند بهترین تجربه ی مشتری را به شما بدهند، جدید ترین استراتژی ها و راهکار ها را در اختیارتان بگذارند و درباره نقش اساسی سی آر ام برای رشد و پیشرفت کار شما صحبت می کنند.

بین این هرج و مرج و محصولات پر زرق و برقی که توسط شرکت ها تبلیغ می شوند شما از کجا می توانید بفهمید که کدام یک از آنها ارزش خرید و استفاده دارند؟

اگر شما هم این سوال در ذهنتان شکل گرفته است و به دنبال این هستید تا بدانید که در دنیای سی آر ام های مدرن چه می گذرد، خیلی خوش آمدید!

در این مقاله از سنا قصد داریم با بررسی آخرین جریانات و trend های دنیای مدیریت ارتباط با مشتری ببینیم که سی ار ام ها به چه سمت و سویی کشیده شده اند و باید انتظار چه ویژگی هایی را داشته باشیم.

نرم افزار CRM سنا

بیایید بدون معطلی آخرین تکنولوژی های سی آر ام را بررس کنیم.

۱- ایجاد بهترین تجربه ی مشتری

دنیای کسب و کار ها امروزه به دور مشتریان می چرخد همین مسئله باعث شده تا تجربه ی مشتری (Customer Experience یا CX) به یک متمایز کننده ی بزرگ برای برند ها تبدیل شود.

در کنار این موارد این را هم بدانیم که طبق تحقیقاتی که از وب سایت بیزینسی شناخته شده ی فوربز (Forbes) تجربه مشتری جزء ۵ مورد از مهم ترین اولویت های بیش از ۶۵ درصد مدیران و صاحبان کسب و کار های دنیا می باشد.

همچنین طبق نتایج نظرسنجی گسترده ای که salesforce منتشر کرده است، ۸۰ درصد از مشتریان بر این باورند که تاثیری که کارمندان روی آنها می گذارند اگر اهمیتشان بیشتر از کیفیت خود محصولات و خدمات نباشد کمتر از آن هم نیست.

اینطور که به نظر می رسد، دنیای خرید و فروش اجناس به سمتی درحال حرکت است که بدست آوردن حس خوب و حس ارزشمندی به آهستگی دارد کاملا جای محصول ارزان قیمت تر را می گیرد.

آنچه باید بدانیم این است که وقتی مشتری سرویس یا محصولی را از شما خریداری می کند، آن را با بهترین سرویس و محصولی که تا به حال از هرکسی دریافت کرده است مقایسه می کند، بنابراین راهی که پیش رویمان است به هیچ عنوان راه آسانی نیست.

همچنین بخوانید  با ساعت کاری محدود درآمد نامحدود داشته باشید.

برترین کمپانی های نرم افزار CRM در دنیا و از جمله ایران به اهمیت این مسئله به خوبی آگاه هستند. به عنوان مثال، سی آر ام سنا از جزء کامل ترین سیستم های مدیریت هوشمند کسب و کار در ایران است امکانات و بخش های زیادی را برای شرکت ها و فروشگاه های مختلف آماده سازی کرده است تا با سریع تر جواب دادن به مشتری، شناخت دقیق نیاز ها و خواسته های آنها و برآورده کردن آنها به راحت ترین شکل لبخند مشتریان را بدست بیاورند.

۲- ایجاد فضای رقابتی بین مشتریان

آنچه که به خوبی در روانشناسی مشتری به اثبات رسیده این است که مشتری هرچقدر هم که محصول و خدمات شما چشمش را بگیرد، در ۹۰ درصد مواقع بصورت ناخودآگاه از خود می پرسد:

چرا باید اینو بخرم؟

ایجاد یک فضای رقابتی باعث می شود که مشتری حس نیاز بیش تری به کالا یا سرویس شما پیدا کند و همین مسئله می تواند احتمال خرید را تا چندین برابر افزایش دهد.

یکی از ابزار هایی که مخصوص این کار طراحی شده است باشگاه مشتریان است. یکی از قابلیت هایی که اخیرا آن را در نرم افزار های CRM حرفه ای مشاهده می کنیم استفاده از ویژگی های باشگاه مشتریان است که پیش از این برای در اختیار داشتن آن می بایست آن را بصورت جداگانه تهیه کنیم که خود این مسئله می توانست مشکلاتی از قبیل عدم هماهنگی بین سی ار ام و باشگاه مشتریان را به وجود بیاورد.

اما بروز ترین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان از جمله نرم افزار CRM سنا اصلی ترین قابلیت هایی که یک سیستم باشگاه مشتریان یا باشگاه وفادار سازی مشتریان از آنها استفاده می کند را در خود جای داده است که می تواند یکی از برترین ابزار های ایجاد فضای رقابتی بین مشتریان باشد.

با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان قرار داده شده در سی ار ام سنا، شما این قابلیت را خواهید داشت تا مشتریانتان را در دسته ها و لیگ های مختلف مثل مشتریان الماسی، طلایی، نقره ای، برنزی، VIP و … قرار دهید و برای هرکدام از این دسته بندی ها امتیاز تعریف کنید.

علاوه بر آن شما می توانید قوانین امتیازدهی مخصوص خود را در این بخش تعریف کنید تا سیستم بداند که چه زمانی باید به مشتریان امتیاز دهد. بطور کلی سنا قوانین امتیازدهی را به سه شکل دسته بندی می کند:

  1. خرید مبلغی – برای سیستمتان تعریف کنید که مشتریان برای بدست آوردن چه میزان امتیاز، باید چه مبلغی را از شما خریداری کنند.
  2. خرید تعدادی – اگر مبنای رشد و پیشرفت فروش برایتان مبلغی و پارامتر های ریالی نیست، سنا این قابلیت را هم به شما می دهد تا بجای خرید مبغلی، برای سیستم تعریف کنید که برای بدست آوردن امتیازی که تعریف کرده اید باید چه تعداد از محصولات را خریداری کند.
  3. دعوت از دوستان و جذب رفرال – رفرال ها یکی از ارزشمند ترین دارایی هایی هستند که هر کسب و کاری با تجربه ی رضایت بخشی که برای مشتریان خود به وجود آورده است به آنها دست پیدا می کند. هر مشتری در سنا دارای یک کد مخصوص است که وقتی مشتریان جدید با استفاده از آن به سیستم اضافه می شوند امتیاز مشخصی که شما تعیین می کنید را دریافت می کند.
همچنین بخوانید  قیمت ماشین ظرفشویی تا چه اندازه بر امکانات آن اثر گذار است !؟

در واقع هدف نهایی از این راهکار این است که به مشتری این حس را القا کنیم که با خرید کردن از شما صرفا درحال سود رسانی به شما نیستند، و خودشان هم می توانند مزایای زیادی از جمله جوایز نفیسی که از شما دریافت می کنند لذت ببرند.

۳- اتوماتیک سازی فرآیند فروش

بخش زیادی از رضایت مشتریان و برقراری ارتباط بهتر با مشتریان را خدمات رسانی بهتر در قسمت فروش تشکیل می دهد. در واقع زمانی که فرآیند فروش شما باکیفیت تر و روان تر طی شود مشتریان حس ارزشمندی بیش تری نزد شما خواهند داشت.

بنابراین خدماتی که یک نرم افزار فروش به شما ارائه می کند را بخش زیادی از حس رضایت مشتریان را تشکیل می دهد.

سومین ویژگی برتری که در نرم افزار های CRM مایکروسافت و دیگر سی آر ام های برتر دنیا مشاهده می کنیم قابلیت هایی است که در اتوماسیون فرایند فروش از آن استفاده می کنند.

امروز انجام کار هایی مثل صدور فاکتور، طراحی و پیاده سازی فرآیند فروش عینا مطابق آنچه در کسب و کار شما جریان دارد و در دست داشتن گزارشات مختلف مربوط به فروش دیگر مسائلی نیستند که برای در دست داشتن آنها نیاز به تهیه یک نرم افزار فروش جداگانه داشته باشیم.

سی آر ام های حرفه ای می بایست با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین انعطاف پذیری سیستم خود به شما این قابلیت را می دهند که تمامی نیاز ها و انتظاراتی که از یک سیستم مدیریت فروش دارید را تنها با چند کلیک ساده در اختیار داشته باشید.

این ویژگی برتر سناست که نه تنها به شما آموزش های لازم برای بهینه سازی و اتوماسیون فروشتان را در اختیارتان می گذارد، بلکه با استفاده از متخصصان و کارشناسان پشتیبانی و برنامه نویسی تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا شما را در این راه همراهی کند.

یک نمونه از این خدمتگزاری سنا طراحی فرآیند فروش و گردش کار شما، تهیه ویدیو آموزشی اختصاصی برای استفاده از آن می باشد که تمامی این خدمات بصورت رایگان برای شما عزیزان انجام می شود.

Щ�Ш�Щ� Ш�ЩЃШІШ�Ш� ШіЫЊ ШўШ� Ш�Щ� ШіЩ�Ш�

چرا سنا کامل ترین نرم افزار CRM است؟

بسیاری از شرکت ها و کسب و کار هایی که با مفهوم CRM آشنایی دارند معتقدند که سنا صرفا یک نرم افزار سی ار ام نیست. به گفته ی این عزیزان سنا یک نرم افزار یا پک کامل مدیریت هوشمند کسب و کار است که تمرکزش فقط روی مشتریان نیست، بلکه سازماندهی و بهبود کیفیت کار کارمندان نیز از اهداف اصلی آن است.

همچنین بخوانید  پشتیبانی شبکه راهکاری برای موفقیت سریعتر کسب و کارها

جدای قابلیت های ویژه ای که سنا برای افزایش رضایت مشتری و بهینه سازی تجربه ی آنها برای کسب و کار ها ایجاد کرده است، سنا موفق شده تا هماهنگی و یکپارچه سازی دپارتمان های مختلف از جمله بخش فروش، بازاریابی، انبارداری، پشتیبانی از مشتریان، منابع انسانی و حسابداری را عملی کند.

بهترین پاسخی که برای این سوال که چرا سنا کامل ترین نرم افزار CRM ایران است را خود شما می توانید بدهید.

کافی­ست همین حالا نسخه ی رایگان و کامل سنا را از طریق وب سایت ما دریافت نمایید تا بالاخره تجربه ی کار کردن با کامل ترین سیستم مدیریت کسب و کار را بدست بیاورید.

https://crmsana.com/

مشاوره رایگان و فوری…

۰۲۱۴۷۵۹۲

پس خبر از شما، منتظرتان هستیم ;)

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض خسته نباشید دارم خدمت تیم سنا. ممنون میشم بفرمایید روش جایزه دهی در سی ار ام سنا به چه شکل هست و چه نوع جوایزی در اختیار مشتریان ما قرار میگیره؟

    1. سلام و سپاس از کامنت شما.
      CRM سنا به شما این امکان را میده که جوایز رو به دو شکل تخفیف روی محصولات و جوایز غیر تخفیفی (شامل انواع مختلف جوایز) در باشگاه مشتریان خود ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا