بررسیبررسی لپ تاپ و کامپیوتر

بررسی مک بوک ایر ۲۰۲۰ – مشخصات MacBook Air 2020

اپل به تازگی مک بوک ایر ۲۰۲۰ را معرفی کرده است ، آخرین لپ تاپ نازک و سبک آن ، قدرت ، طراحی و کیفیت ساخت ما از لپ تاپ های اپل انتظار داشت ، اما در بسته بندی بسیار مقرون به صرفه تر در مقایسه با مک بوک پرو .

در حالی که رونمایی از مک بوک ایر ۲۰۲۰ از رنگ آبی خارج شده است ، بسیاری از ما امیدواریم امسال با توجه به اینکه مدل مک بوک ایر ۲۰۱۹ چقدر چشمگیر بود ، نسخه جدیدی از این لپ تاپ را امتحان کنید.

مک بوک ایر ۲۰۲۰ جدید دو برابر عملکرد و دو برابر حافظه قبلی خود را به همراه یک کیبورد جادویی جدید ارائه می دهد و به چند مسئله ای که با مدل قبلی داشتیم پرداخته است.

مهمتر از همه ، این با قیمت پایین تر ۹۹۹ دلار (۹۹۹ پوند) برای مدل پایه ارائه می شود ، و آن را ارزان ترین مک بوک ایر عرضه می کند.

بیشتر بدانید :

حل مشکل شارژ نشدن مک بوک

تاریخ عرضه مک بوک ایر ۲۰۲۰

مک بوک ایر ۲۰۲۰ هم اکنون می توانید از فروشگاه اپل سفارش دهید. اپل می گوید که از ۲۳ مارس نیز در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود .

قیمت مک بوک ایر ۲۰۲۰

شاید بزرگترین شگفتی با عرضه مک بوک ایر ۲۰۲۰ ، قیمت پایین جدید شروع آن با قیمت ۹۹۹ دلار / ۹۹۹ پوند باشد.

این ادامه اقدامات ستودنی اخیر اپل مبنی بر ارائه مک بوک های قدرتمندتر است که با قیمت های پایین تر نسبت به پیشینیان خود شروع می شوند. به عنوان مثال ، مک بوک ایر ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار عرضه شده بود .

مک بوک ایر ۲۰۲۰ جدید از سطح ورودی مجهز به پردازنده دو هسته ای نسل ۱۰ هم اینتل Core i3 با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه رم است.

همچنین مک بوک ایر ۲۰۲۰ با مشخصات رده بالاتری نیز وجود دارد که قیمتی معادل ۱۲۹۹ دلار دارد ، که با پردازنده چهار هسته ای نسل ۱۰ هم اینتل Core i5 همراه است ، اولین پردازنده چهار هسته ای عرضه شده در مک بوک ایر ۲۰۲۰ با حافظه SSD 512 گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی .

مشخصات مک بوک ۲۰۲۰

مشخصات مک بوک 2020

طبق گفته های اپل ، به لطف پردازنده های نسل جدید ۱۰ که در هیئت مدیره هستند ، مک بوک ایر ۲۰۲۰ دو برابر سریعتر از مدل سال گذشته خواهد بود.

  • صفحه نمایش : صفحه نمایش ۱۳ اینچی ( Retina ) با تصویر واقعی
  • پردازنده : نسل ۱۰هم اینتل Core i3 و i5 و i7
  • پردازنده گرافیک : گرافیک اینتل Iris Plus
  • حافظه رم : ۸ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت LPDDR4X که (۳،۷۳۳MHz)
  • حافظه ذخیره سازی : ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت حافظه SSD
  • پورت ها : ۲ درگاه Thunderbolt نسخه ۳
همچنین بخوانید  بهترین لپ تاپ های 14 اینچی در سال 2021

در حالی که اپل در حال تفکیک انواع پردازنده های مورد استفاده نیست ، مک بوک ایر معمولاً دارای طراحی های بدون فن است و همین امر باعث می شود باور کنیم این تراشه های Ice Lake Intel هستند.

جالب اینجاست که این بدان معنی است که مک بوک ایر ۲۰۲۰ دارای پردازنده های غیر قفسه ای از اینتل است ، نه پردازنده های ساخته شده ویژه که دارای سرعت ساعت پردازنده بالاتر (سرعت ساعت پردازنده چیست) هستند، که در مک بوک ایرهای قدیمی وجود داشت .

پردازنده گرافیک یکپارچه شده Intel Iris Plus ارائه شده اند که اپل ادعا می کند ۸۰ درصد عملکرد سریع تر گرافیک را ارائه می دهد. اگرچه این با کارتهای گرافیکی گسسته مک بوک پرو رقابت نخواهد کرد ، این بدان معنی است که مک بوک ایر ۲۰۲۰ جدید بهتر می تواند وظایفی مانند ویرایش ویدیو را بر عهده بگیرد.

طراحی مک بوک ایر ۲۰۲۰

طراحی مک بوک ایر 2020

هیچ طراحی جدیدی از مک بوک ایر مدل ۲۰۲۰ (حداقل در خارج) وجود ندارد ، اما در این صورت بسیاری از افراد ادعا می کنند که نیازی به لمس کردن اپل با چنین طراحی موفقیت آمیز نیست.

بنابراین ، همانطور که از نام این محصول پیداست ، مک بوک ایر مدل ۲۰۲۰ به طور چشمگیری نازک و سبک باقی مانده و ابعاد آن برابر با ۱۱.۹۷ در ۸.۳۶ در ۰.۶۳ اینچ (۳۰.۴۱ در ۲۱.۲۴ در ۱.۶۱ سانتی متر) است.

این ساختاری کمی ضخیم تر از مدل سال ۲۰۱۹ است و امسال مک بوک ایر ۲۰۲۰ نیز کمی بیشتر از ۱.۲۹ کیلو گرم وزن دارد در مقایسه با وزن ۱.۲۵ کیلوگرم مدل ۲۰۱۹.

مک بوک ایر ۲۰۲۰ هنوز از سبکترین لپ تاپ های اپل است و به نظر می رسد بسیار شگفت آور و سبک وزن است. ترکیب کیس آلومینیوم قابل بازیافت و قاب نازک تر به معنای این است که خیلی راحت در داخل کیف جمع می شود و به آسانی قابل حمل است.

ویژگی های مک بوک ایر ۲۰۲۰

در حالی که طراحی مک بوک ایر ۲۰۲۰ جدید تا حد زیادی بدون تغییر از مدل قبلی باقی مانده است ، اما اکنون با کیبورد جدید و پیشرفته Magic ارائه شده است که برای اولین بار در مک بوک پرو ۱۶ اینچی سال گذشته عرضه شد.

صفحه کلید مک بوک ایر ۲۰۲۰ جدید ، کلید ۱ میلی متری را برای احساس واکنشی در هنگام تایپ ارائه می دهد ، و کلیدهای جهت دار هم اکنون مانند صفحه کلیدهای سیستم با شکل معکوس ” T ” قرار دارند و این باعث می شود تا استفاده از آنها راحت تر شود.

همچنین بخوانید  آیا گوگل به دنبال معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ است؟

مک بوک ایر ۲۰۲۰ از طراحی بدنه ساخته شده از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافت شده برخوردار است و در سه گزینه رنگی: طلایی ، نقره و خاکستری فضا عرضه می شود.

پورت های Thunderbolt 3 همچنین می توانند از یک نمایشگر خارجی با کیفیت ۶K پشتیبانی کنند که اولین بار در مک بوک ایر ۲۰۲۰ عرضه شده است .

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا