اخباراخبار موبایل و تبلت

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ و قلم استایلوس پرده برداری کرد

شایعاتی از ال جی وجود داشت که این شرکت کره ای در حال برنامه ریزی است ، تا گوشی های پرچمدار سری-G خود را ، در سایه گوشی های میان رده ای که قدرت خود را از سری-۷۰۰ اسنپدراگون می گیرند ، بازنشسته کند . برای اولین بار ، این شایعات اوایل ماه گذشته ، هنگامی به حقیقت پیوستند که این شرکت ، طرح هایی از زبان طراحی جدید خود به اشتراک گذاشت.

پس از مدت کمی ، این شرکت تیزری از گوشی ال جی ولوت [ LG Velvet ] منتشر کرد که این ویدیو ، گوشی را به طور کامل معرفی کرد . همچنین ، تیزر تایید کرد که این دستگاه قرار است ، قدرت خود را از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ بگیرد .

مدتی نیز گذشت ، تا این که این شرکت در اواخر ماه گذشته ، بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی را نیز تایید کرد و فقط چند روز بعد از آن ، تصاویر نسخه حقیقی این گوشی نیز به دست ما رسید . با توجه به این که پروسه برنامه ریزی شده برای شروع فروش ، کمی بعد خسته کننده شد ،  این شرکت ، رسما از ال جی ولوت در کره جنوبی پرده برداری کرد .

پیشنهادی:

رونمایی از گوشی ال جی V60 ThinQ

مشخصات ال جی ولوت

قطعه

ال جی ولوت

صفحه نمایش

صفحه نمایش POLED 6.8 اینچی

با نسبت ۲۰.۵:۹ و وضوح ۲۴۶۰*۱۰۸۰ FHD+

تراشه

Qualcomm Snapdragon 765

رم و

حافظه داخلی

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1
  • قابل افزایش با اسلات میکرو اس دی

باتری و

شارژر

  • ۴۳۰۰ میلی آمپر
  • پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم

دوربین پشت

  • اصلی : ۴۸ مگاپیکسل
  • دوم : ۸ مگاپیکسل فوق عریض
  • سوم : ۵ مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق

دوربین جلو

۱۶ مگاپیکسل

ویژگی های دیگر

  • جک هدفون ۳.۵ میلیمتری
  • پشتیبانی از Wacom stylus با ۴۰۹۶ مرحله فشار
  • USB Type-C
  • اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

ورژن اندروید

اندروید ۱۰ با رابط کاربری سفارشی ال جی

همانطور که در شایعات قبلی تایید شده بود ، ال جی ولوت با صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی POLED و ناچ قطره ای برای دوربین سلفی عرضه خواهد شد . این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ ( ۲۰.۵:۹ ) و وضوح ۲۴۶۰*۱۰۸۰ پیکس است .

در حالی که قطعات صفحه نمایش این گوشی خیلی معمولی هستند ولی ، وقتی با دیگر میان رده های کوجود در بازار مقایسه کنیم ، ویژگی که ال جی ولوت را از دیگران برتر جلوه میدهد ، وجود دیجیتایزری ویژه است که امکان پشتیبانی از استایلوس واکوم را تا ۴۰۹۶ مرحله از فشار ، فراهم می کند .

همچنین بخوانید  تصاویر جدید لو رفته از نسل جدید سری اس : مدل های گلکسی اس 20

برای اینکه کاربران حداکثر استفاده را از قلم استایلوس ببرند ، اپلیکیشن دست نویسی Nebo از قبل روی دستگاه نصب شده است ، که می تواند به صورت اتوماتیک دست خط شما را تشخیص داده و آن را به متن دیجیتالی تبدیل کند .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

دستگاه قدرتش را ، از تراشه میان رده کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ تامین می کند ، که دارای کلاک حداکثری ۲.۲ گیگاهرتزی و مودم ۵G داخلی است .

اسنپدراگون ۷۶۵ ، با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراه شده است ، که البته می توانید آن را با اسلات میکرو اس دی افزایش دهید .

در بحث دوربین ، ال جی ولوت دارای دوربین سه گانه در پشت دستگاه است ، که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال [ OIS ] ، دوربین ۸ مگاپیکسلی اوترا واید ، و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی می شود . در آن طرف و در جلو نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی جا خوش کرده است .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

مانند گوشی های هوشمند قبلی این شرکت ، ال جی ولوت چند حالت فیلمبرداری کاملا ویژه برای ضبط فیلم های سینمایی ، از جمله فریم ریت متغیر و یک فیلتر ویژه برای ضبظ ویدیو ASMR ( ویدیو هایی که باعث واکنش ارادی اوج گیری حسی می شوند ، مانند ویدیو نجوا در گوش یا ویزیت دندانپزشک ) ، ارائه می دهد . علاوه بر این ، ال جی از ویژگی ویژه ای برای حذف نویز محیط در ضبط فیلم استفاده می کند . ال جی ولوت ، اندروید ۱۰ ای را اجرا می کند که رابط کاربری آن توسط این شرکت به شدت شخصی سازی شده است .

ال جی از گوشی ولوت با تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 و پشتیبانی از قلم استایلوس پرده برداری کرد

علاوه بر موارد بالا ، دستگاه از گواهی IP 68 در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب بهره می برد ، البته ال جی ادعا می کند که ، این دستگاه ۷ مرحله تست دوام را برای کسب استاندارد نظامی ۸۱۰G پشت سر گذاشته است .

قیمت گذاری و در دسترس بودن

ال جلی ولوت ، هم اکنون در کره جنوبی و در چهار رنگ : سفید ، سبز ، خاکستری ، ترکیبی زرد و قرمز عرضه شده است که همه ، خبر از رنگ های نرم جدید ال جی می دهد . این دستگاه قیمتی معادل ۷۰۰ یورو داشته و ، در تمام اپراتور های این کشور موجود است . تا به الان ، ال جی برنامه ای برای فروش بین المللی ارائه نکرده است ، اما انتظار می رود در هفته های آتی اطلاعات بیشتری راجع به این گوشی کسب کنیم .

همچنین بخوانید  برنامه های آیفون با استفاده از تاچ آیدی اقدام به سرقت پول می کنند

توحید اسماعیلی

امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا