بررسی موبایل و تبلت

معرفی نکات مهم خرید عمده قاب گوشی برای مغازه داران

یکی از کالاهای پرفروش در حوزه لوازم جانبی موبایل قاب گوشی است که فروش آن در کنار سایر کالاها می تواند یک سرمایه گذاری موفق باشد. البته مانند تمامی لوازم جانبی های موبایل برای داشتن تجربه بهتر در خرید عمده قاب نیز نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید از رقبای خود پیشی گرفته و سرمایه خود را بهتر هزینه کنید. ما در این گزارش نکات مهمی را ذکر خواهیم کرد که بهتر است قبل از خرید عمده کاور و گارد از مراکز پخش عمده قاب گوشی بدانید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با این نکات کلیدی آشنا شوید.

لیست نکات مهم خرید عمده قاب گوشی

در این روزها که تلاطم بازار و افزایش قیمت ها بسیار آسیب زننده است، درست هزینه کردن سرمایه اولیه بیش از پیش با اهمیت می باشد. برای درست هزینه کردن سرمایه اولیه، یکی از بهترین روش ها اتخاذ یک استراتژی قوی پیش از خرید عمده قاب گوشی است. این استراتژی نیز چیزی نیست جز رعایت کردن برخی موارد ساده اما مهم که می تواند از ضرر و زیان های آینده پیشگیری کند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع قاب گوشی

 

سایت پخش عمده قاب گوشی

قاب های گوشی در انواع مختلفی مانند قاب های سخت، نرم و انعطاف پذیر، ضدضربه، فانتزی و تزئینی و… تولید می شوند. اکثر فروشندگان لوازم جانبی موبایل بر حسب تجربه با مدل های مختلف قاب آشنایی دارند، اما اگر در ابتدا مسیر هستید توصیه می کنیم که قبل از هر اقدامی با انواع قاب ها آشنا شوید تا هنگام خرید عمده قاب با آگاهی بیشتری اقدام کنید.

چک کردن موجودی انبار

قبل از اقدام به خرید قاب بهتر است که موجودی انبار خود را بررسی کنید. این کار با وجود ساده و ابتدایی بودن سبب خواهد شد از خرید قاب های جدید برای مدل گوشی هایی که از قبل در انبار خود موجود دارید جلوگیری کرده و سرمایه خود را صرف خرید قاب هایی کنید که در حال حاضر مشتریان بیشتری متقاضی آن هستند و در فروشگاه شما موجود نیست.

آشنایی با لیست گوشی هایی با قاب های مشابه

یکی دیگر از ترفندهای فروش که بهتر است قبل از خرید عمده قاب گوشی بدانید آشنایی با لیست گوشی هایی است که قاب های مشابه دارند. این مورد به علت برش مشابه دوربین ها، پورت ها و اندازه گوشی های مختلف است. مثلا در هنگام خرید قاب شیائومی باید بدانید که کاور گوشی های Poco X3 با X3 NFC و X3 Pro یکی است. همچنین قاب گوشی سامسونگ A30s با گوشی A50 و A50s از همین برند یکی می باشد. شما با دانستن این مدل های مشابه می توانید تعداد کمتری از هر مدل قاب را در تنوعی بیشتر برای گوشی های مشابه موجود کنید و همچنین برای معرفی قاب ها به مشتریان انتخاب بیشتری دارید.

توجه به تقاضای بازار

قاب چه مدل از گوشی ها فروش بیشتری دارند؟ پاسخ به این پرسش را نیز جدی بگیرید و حتما قاب هایی را خریداری کنید که متقاضی خرید آنها بیشتر است. البته اگر مغازه کوچکی دارید یا موقعیت مکانی فروشگاه شما به شکلی است که بر این محدودیت می افزاید از در نظر گرفتن مدل های پرفروش بازار پرهیز کنید چرا که موجود کردن انواع مدل قاب برای فروشگاه های بزرگ یا آنلاین مناسب تر بوده و اگر فروشگاه شما کوچک است توصیه می کنیم که بیشتر به سراغ مدل هایی بروید که در شهر شما متقاضی دارد.

شما همچنین می توانید با تحلیل رقبا، چک کردن مدل های پرفروش در سایت ها، پیج های اینستاگرامی، فروشگاه های کوچک و بزرگ و… نیز بر تجربه خود افزوده و مدل های پرفروش بازار را پیدا کنید. بعلاوه می توانید هنگام خرید از فروشندگان حضوری و یا سایت های پخش عمده قاب گوشی مشاوره دریافت کنید تا از نیاز بازار و مدل های پرفروش آگاه شوید.

خرید قاب های ترند و روز

 

پخش عمده قاب گوشی جدید

برخی از مدل قاب ها مانند انواع قاب سیلیکونی، فانتزی و… به طور همیشگی از فروش خوبی در بازار برخوردار هستند. اما در کنار این قاب ها مدل های دیگری وجود دارند که دارای ظاهری جذاب یا قابلیت های اضافی هستند مانند انواع قاب های جاکارتی دار، آویزدار، استنددار و… که طرفداران خاص خود را دارند. موجود داشتن تعدادی از این مدل قاب ها و رصد بازار برای فروش بیشتر و بهتر پیشنهاد می شود.

کیفیت و جنس قاب

 

پخش عمده قاب گوشی

همانگونه که می دانید کیفیت قاب بر قیمت و محبوبیت آن تاثیر به سزایی دارد، بنابراین باید هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین برخی از قاب ها دارای کیفیت های مختلفی در بازار هستند، بهترین مثال برای درک این موضوع قاب های سیلیکونی می باشند که به عنوان محبوب ترین قاب در بازار ایران نیز شناخته می شود و قیمت قاب سیلیکونی بسیار به کیفیت آن وابسته است. این قاب مدل های مختلفی دارد که می توانند در مقابل لکه و جوهر مقاوم باشند، بسیار نرم و مخملی بوده یا در مدل های ضعیف لکه پذیر باشند و خیلی زود خراب شوند. بنابراین هنگام خرید با توجه به کیفیت و جنس قاب می توانید متوجه اصل یا فیک بودن آن شوید و هزینه واقعی قاب را به تامین کننده یا عمده فروش بپردازید. همچنین با موجود کردن اجناس اصل و با کیفیت مشتریان دائمی خود را حفظ کنید.

یافتن بهترین تامین کنندگان عمده قاب گوشی

یک تامین کننده خوب عموما تنوع بالایی از انواع قاب را موجود دارد تا برای خرید با دستی باز اقدام کنید. البته این تنوع در فروش شرایطی هم دارد، برای مثال اکثر تامین کنندگان عمده، فروش تکی قاب برای مدلی خاص از گوشی را ندارند و به صورت رندوم و جور برای انواع مدل ها قاب های سیلیکونی، فانتزی، چرمی و… را به فروش می رسانند. شاید این مورد یک نقطه ضعف به نظر بیاید اما منصفانه و منطقی است چرا که جداسازی بار بسیار وقت گیر بوده و برای عمده فروش صرفه اقتصادی ندارد.

تضمین کیفیت قاب نیز مهم است چرا که در بعضی موارد سطح قاب به گونه ای است که تحت شرایط نامناسب نگهداری، ممکن است که آسیب ببینند. در انتها اگر بتوانید با تامین کنندگان اصلی ارتباط بگیرید به نفع شماست، چرا که با قطع شدن واسطه ها می توانید سود بیشتری کسب کنید. البته در غیر این صورت دنبال فروشندگانی باشید که پایین ترین قیمت همکاری را ارائه می دهند. همچنین بهتر است قبل از ثبت سفارش از شرایط خرید مثلا خرید اقساطی و شرایط و مدت زمان آماده سازی و ارسال بار نیز آگاهی پیدا کنید. قاب ها محصولاتی نسبتا ظریف هستند و زیبایی بدنه آنها یکی از مهم ترین چیزهایی است که مشتریان به آن توجه دارند؛ بنابراین هنگام خرید عمده روی نحوه بسته بندی بار نیز تاکید داشته باشید.

نتیجه گیری

در این نوشتار به مهم ترین نکاتی پرداخته شد که باید قبل از خرید عمده قاب گوشی از آنها اطلاع داشته باشید. این نکات مهم شامل آشنایی با انواع قاب گوشی، چک کردن موجودی انبار، بررسی تقاضا و نیاز بازار، شناخت و خرید قاب های ترند و… بود که در متن مقاله به تفصیل در مورد هر کدام از آنها توضیحات تکمیلی ارائه شد. امیدواریم که با اتخاذ این روش ها و استراتژی هایی که بررسی شد در این مسیر موفق تر از پیش عمل کنید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا