اخبار

معرفی قابلیت بی نظیر Side Sense در اکسپریا XZ3

تا قبل از معرفی دقیق اکسپریا ایکس زد ۳ تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرد که باعث ناامیدی طرفداران سونی شده بود چون فکر میکردند که تفاوتی با نسل قبلی اکسپریا ایکس زد ۲ ندارد ، اما بعد از معرفی اکسپریا ایکس زد ۳ شاهد قابلیتی جذاب به نام Side sense شدیم با تک تیپ همراه باشید.

side sense چیست !

side sense را میتوان به بدنه حساس به لمس تشبیح کرد ، که به لطف قابیت side sense با دو بار ضربه به فریم عمودی دستگاه (از بالا تا پایین قسمت چپ و راست بدنه) منوی سفارشی از برنامه ها و میانبر موجود در دستگاه برروی صفحه نمایش برای شما به نمایش در می آید.

با استفاده از هوش مصنوعی برنامه هایی که شما با استفاده از ضربه به فریم عمودی دستگاه میخواهید انتخاب کنید، نمایش داده میشود. این فرایند انتخاب برنامه با استفاده از چند عامل ، موقعیت مکانی کاربر ، موقعیت زمانی و میزان استفاده کاربر از برنامه انتخاب میشود ، مثلا هنگام صبح یا هنگام ورزش به شما برنامه هایی نظیر موسیقی پیشنهاد میشود ، در محل کار به شما برنامه هایی نظیر مرورگر ، پیام ، ایمیل و … ،موقع خواب برنامه هایی مثل تنظیم ساعت هشدار ، تقویم … هنگام تعطیلات دوربین ، موسیقی و … ، البته برنامه های پرکاربرد دیگر هم پیشنهاد میشود.

Side Sense XZ3

ویژگی جذاب دیگر قابلیت Side sense پشتیبانی از حالت کشیدن انگشت برروی فریم عمودی دستگاه می باشد.
با لمس و کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین امکان برگشت و خارج شدن از برنامه را برای شما فراهم می کند ، برای شما ویدئویی از ویژگی Side Sense فراهم کردیم تا بیشتر با این ویژگی آشنا شوید.

همچنین بخوانید  ویندوز 10 به کاربران هشدار می دهد برنامه CCleaner را نصب نکنند

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا