بررسیبررسی نرم افزار

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز چه معایبی دارد؟ فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز و کامپیوتر خود میخواهید ؟ در ادامه بهترین فیلترشکن برای ویندوز را معرفی خواهیم کرد . اما فیلترشکن رایگان و قوی برای کامپیوتر معایبی هم به همراه دارد ، که در ادامه خواهیم پرداخت .

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر بسیار نادر هستند ، اما آنها وجود دارند. عملکرد آنها باعث می شود که برای بسیاری از کاربران ، که به دنبال فلیترشکن پر سرعت برای کامپیوتر هستند ، توصیه می کنیم . در ادامه برخی از بهترین فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای ویندوز و لینوکس آورده شده است .

همچنین اگر دنبال فیلترشک برای گوشی (اندروید و iOS) خود هستید پیشنهادی می کنم مقاله فیلتر شکن فعال در حال حاظر را مشاهده کنید .

معایب فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر

فیلتشرکن رایگان برای ویندوز باید به گونه ای از کاربران خود درآمد کسب کنند ، چگونه می توانند درآمد کسب کنند؟ با این حال ، به جای ارائه بالاترین استاندارد ممکن و هزینه اندک ، از شما برای پول غیر مستقیم استفاده می کنند.

روش های آنها غالباً آزار دهنده و پنهان از نظر کاربران است ، و گاهی اوقات خطرناک است. قبل از استفاده از یک فیلتر شکن رایگان برای ویندوز ، از بسیاری از مسائل و خطرات ناشی از آن آگاه باشید.

شاید این بدترین تخلف باشد که فیلترشکن می تواند ایجاد کند – و نگران کننده ترین ، این رایج ترین است.

دلیل اصلی استفاده از فیلتر شکن ، محافظت از حریم خصوصی شما در هنگام مرور اینترنت است. بنابراین ، با کمال تعجب ۷۲ درصد از فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر ردیاب هایی را در برنامه های خود قرار داده اند ، تا اطلاعات جستجوی شما را بفروشند .

OpenVPN یک فیلترشکن قوی برای ویندوز

OpenVPN یک فیلترشکن قوی برای ویندوز

چه بهتر با یک فیلترشکن با نام “فیلترشکن باز” شروع کنید . OpenVPN مانند سایر فیلتر شکن ها آسان نیست ، اما یکی از مشهورترین فیلتر شکن قوی برای ویندوز است .

نقطه قوت اصلی OpenVPN ، سازگاری آن با سایر سیستم عامل ها است. از آنجا که OpenVPN می تواند بر روی سرور های ابری کار کند ، مسئولیت کمتری را بر عهده مشتری می گذارد. تا زمانی که بتوانید به ابر از آن دسترسی داشته باشید ، می توانید از طریق ویندوز ، iOS ، لینوکس ، موبایل ، تبلت و هر آنچه دوست دارید به آن متصل شوید.

همچنین بخوانید  حل مشکل باز نشدن فایل های PDF با استفاده از نرم افزار Adobe Acrobat Reader

سازگاری و سهولت استفاده از فیلتر شکن قوی کامپیوتر ، آن را به یکی از فیلترشکن راگان و قوی برای ویندوز ، و یکی از اکیداً مورد استفاده کاربران قرار داده است.

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر SoftEther VPN

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر SoftEther VPN

SoftEther VPN همچنین نصب و اجرای آن بسیار آسان نیست ، اما جایگزین عالی به جای OpenVPN است . این ایده آل برای تنظیم سرور فیلتر شکن منبع باز است. می توانید ابزار را برای تنظیم سرور دانلود کنید ، سپس از نرم افزار مشتری برای اتصال به آن استفاده کنید.

این نرم افزار SoftEther را به یکی از بهترین فیلتر شکن قوی برای کامیپوتر و منبع باز برای تنظیم همه چیز خود تبدیل می کند ، درست همانطور که دوست دارید

فیلتر شکن رایگان و قوی برای کامپیوتر OpenConnect

فیلتر شکن رایگان و قوی برای کامپیوتر OpenConnect

OpenConnect برای پشتیبانی از سرویس فیلتر شکن شخصی خود ، AnyConnect ، Cisco ساخته شده است. این روزها ، OpenConnect از ریشه های خود صعود کرده و هیچ ارتباطی با سیسکو ندارد.

OpenConnect دارای طیف وسیعی از ویژگی های فوق العاده است. برای مبتدیان ، تعداد خوبی از گزینه های تأیید اعتبار از جمله گواهینامه های SSL و OATH را پشتیبانی می کند. این می تواند از طریق پروکسی HTTP ، یک پروکسی SOCKS5 و IPv4 و IPv6 متصل شود.

OpenConnect به شما نیاز دارد تا سرور فیلترشکن خود را برای اتصال به آن تنظیم کنید. خوشبختانه ، OpenConnect نرم افزار سرور اختصاصی خود فیلترشکن را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به راحتی در خانه خود یک فیلتر شکن بسازید.

فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر strongSwan

فیلترشکن رایگان برای کامپیوتر strongSwan

یکی دیگر از فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز ، strongSwan تعداد قابل توجهی از سیستم عامل ها را در بر می گیرد. این برنامه می تواند بر روی ویندوز ، iOS ، لینوکس و اندورید اجرا شود. می توانید برنامه رسمی اندورید خود را در گوگل پلی دانلود کنید ، این امر باعث می شود تلفن شما روی یک سرور پروکسی آسان شود.

strongSwan یک فیلرشکن خوب از ویژگی ها دارد. به عنوان مثال ، Dead Peer Detection در هنگام از بین رفتن تونل و بسته شدن آن مانیتور می شود. این همچنین می تواند قوانین فایروال را برای IPSec مدیریت کند ، بنابراین لازم نیست .

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز OpenSwan

فیلتر شکن قوی و رایگان برای ویندوز OpenSwan

OpenSwan یکی از بهترین فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر و منبع باز برای لینوکس و ویندوز است و از سال ۲۰۰۵ تا کنون وجود دارد! در حالی که برای کار کردن کمی نیاز به تلاش دارید ، و یک گزینه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا پیکربندی شما را طی کند.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن آموزش گیتار الکتریک برای اندروید و iOS + فیلم آموزش گیتار

اگر در نهایت به لذت بردن از OpenSwan می پردازید اما ایده هایی در مورد بهبود آن دارید ، می توانید! نسخه منبع باز OpenSwan در GitHub قابل مشاهده است و می تواند برای شما کار کند. اعتماد به یک فیلتر شکن منبع باز خوب است، اعتماد به یک فیلتر شکن که می توانید خودتان بسازید .

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا