رپورتاژ آگهی

در صورت پشیمانی از تزریق ژل لب آیا می توان فیلر را تخلیه کرد؟

برخی از افراد به دلایل شخصی و یا نامناسب بودن نتایج تزریق ژل لب ترجیح می دهند ژل را تخلیه کنند.

 

تزریق ژل لب یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین خدمات زیبایی در سراسر دنیاست. این تزریق به روش ها و سبک های مختلفی انجام می شود تا افراد متناسب با چهره خود به لب هایی زیبا و جذاب دست پیدا کنند. اما گاهی به دلایلی افراد از انجام این کار پشیمان می شوند و پس از تزریق ژل، تصمیم می گیرند تا فیلر تزریق شده را تخلیه کنند. سوالی که در اینجا برای برخی افراد پیش می آید این است که آیا در صورت پشیمانی از تزریق ژل لب می توان فیلر را تخلیه کرد؟ در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال خواهیم رسید.

چه دلایلی می تواند باعث پشیمانی از تزریق ژل لب شود؟

تزریق ژل لب به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در بین بانوان و البته برخی آقایان تبدیل شده است. در سراسر دنیا مراکز متعددی وجود دارند که این خدمات را به شیوه های مختلف به زیباجویان ارائه می کنند. بسته به کیفیت مواد، تخصص و تجربه پزشک و شرایط هر فرد، نتایج حاصل از تزریق متفاوت می شود.

 

تزریق ژل لب

برخی از افراد بنا به دلایلی ترجیح می دهند ژل تزریق شده را تخلیه کنند و مجددا لب های اولیه خود را داشته باشند. قبل از هر چیزی باید بگوییم در صورت پشیمانی، امکان تخلیه فیلر لب وجود دارد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده اقدام به تزریق ژل کنید و در صورتی که تمایل داشتید، مجددا آن را تخلیه نمایید. اما به نظر شما به چه علتی افراد پس از تزریق ژل منصرف می شوند و ترجیح می دهند فیلر تزریق شده را تخلیه کنند؟ ما در این بخش به مهم ترین دلایل این موضوع اشاره می کنیم:

  • ایجاد حالت گوله گوله زیر لب که ظاهری ناخوشایند و دفرمه در آن ایجاد می کند.

  • نامتقارن شدن لب ها

  • ایجاد ظاهری غیر طبیعی در لب ها

  • به وجود آمدن کیست یا توده در لب ها

  • بروز حساسیت یا آلرژی هایی خاص که برخی افراد به آن دچار می شوند.

  • تزریق بیش از حد ژل در لب ها که حجم آن را بسیار بزرگ می کند و سبب تورم زیاد می شود.

  • ایجاد عفونت در لب ها بر اثر بی تجربگی پزشک متخصص یا مراقبت نکردن از محل تزریق

  • پشیمانی به دلیل تغییرات ایجاد شده در صورت. چرا که گاهی برخی افراد تصور می کنند لب های تزریق شده با دیگر اجزای صورت آن ها همخوانی ندارد و چندان جالب به نظر نمی رسد.

همچنین بخوانید  انواع سیستم های تهویه مطبوع و فن های صنعتی رزنبرگ ( Rosenberg ) در شرکت مانا نوین ویرا (AVET)

آیا تخلیه ژل لب بعد از تزریق ممکن است؟

همانطور که اشاره کردیم، افرادی هستند که پس از تزریق ژل لب از انجام این کار پشیمان می شوند و تصمیم می گیرند تا فیلر تزریق شده را از لب ها تخلیه کنند. پاسخ ما به این سوال که آیا این کار امکان پذیر است یا خیر، نیز مثبت بود.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که تخلیه ژل لب به نوع ژل تزریق شده نیز بستگی دارد. همچنین برای این عمل، روش های مختلفی وجود دارند که پزشک متخصص بسته به شرایط موجود بهترین روش ممکن را انتخاب می کند. تنها موضوع و نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما برای انجام خدمات زیبایی حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و این کار را زیر نظر یک فرد متخصص، مجرب و ماهر انجام دهید.

روش های تخلیه ژل لب

پزشک متخصص پس از معاینه کامل زیباجو و شرایط او، تعیین می کند که کدام یک از روش های تخلیه ژل لب برای او موثرتر و بهتر است. به طور کلی روش های تخلیه ژل لب شامل چند مورد زیر می شوند:

  • تخلیه ژل لب به روش سونوگرافی

  • تخلیه ژل لب به کمک سوزن

  • تخلیه ژل لب با استفاده از آنزیم هیالورونیک اسید

  • تخلیه ژل لب با روش جراحی

تخلیه ژل لب به روش سونوگرافی

زمانی که بر اثر تزریق ژل لب، لب های شما حالت گوله گوله شده و برآمدگی هایی در آن ها به چشم می خورد، یکی از راهکارهایی که پزشک متخصص از آن کمک می گیرد، روش سونوگرافی است. وجود کیست و یا هر نوع توده در لب ها به کمک سونوگرافی قابل مشاهده است. پس از مشاهده شرایط لب ها به کمک تکنولوژی سونوگرافی، می توان با ایجاد یک برش کوچک، ژل تزریق شده را به طور کامل تخلیه کرد. می توانیم بگوییم بهترین روش برای از بین بردن کیست های ایجاد شده در لب ها، همین روش سونوگرافی است.

تخلیه ژل لب به کمک سوزن

در صورتی که حجم ژل تزریق شده خیلی زیاد نباشد، می توان به کمک سوزن مخصوصی که برای این کار در نظر گرفته شده، فیلر را از لب ها استخراج کرد. از آن جایی که در این وضعیت، مقدار ژل تزریق شده غلظت بالایی ندارد و رقیق است، می توان به راحتی به کمک سوزن آن را به بیرون کشیده و تخلیه کرد. همچنین می توان کیست های آب داری که درون لب ها ایجاد شده اند را به کمک سوزن سوراخ کرده و آب داخل آن ها را تخلیه کرد.

همچنین بخوانید  کسب درآمد از طراحی سایت

تخلیه ژل لب با استفاده از آنزیم هیالورونیک اسید

آنزیم هیالورونیک اسید یکی از آنزیم های مفید و موثر است که در درمان های زیبایی از آن استفاده های زیادی می شود. یکی از روش های استفاده از این آنزیم، جهت تخلیه ژل لب تزریق شده است. این آنزیم با بدن انسان ها سازگاری بالایی دارد. به همین جهت خطری برای سلامتی انسان ها به شمار نمی رود. البته ممکن است پس از تخلیه به این روش، فرد کمی دچار تورم، قرمزی و التهاب شود. اما اگر کار را به یک فرد متخصص بسپارید، عوارض پس از آن به حداقل ممکن می رسد.

 

تزریق ژل لب

تخلیه ژل لب به روش جراحی

ژل های تزریق شده در لب انواع گوناگونی دارند. اگر ژل تزریق شده در لب از نوع سیلیکونی باشد، در صورتی که فرد پس از تزریق تمایل به تخلیه آن داشته باشد، باید از روش جراحی کمک گرفت. ژل سیلیکونی یکی از بهترین و البته بادوام ترین انواع ژل به شمار می رود که برای تخلیه کامل آن نیاز است روی فرد عمل جراحی انجام شود. معمولا برای این روش جراحی به جای داروی بیهوشی از داروی بی حسی استفاده می شود که به مراتب عوارض کمتری برای فرد دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تزریق ژل لب و نحوه تخلیه فیلر می توانید از طریق شماره ۹۱۰۰۶۶۲۲-۰۲۱ و یا مراجعه به سایت tarannomclinic.com با کارشناسان کلینیک زیبایی ترنم در ارتباط باشید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا