آموزشآموزش iOSآموزش سخت افزار

صدای آیفون کار نمی کنید؟ حل مشکل کار نکردن صدی آیفون و آیپد

چرا صدای آیفون شما اینقدر کم است؟ چگونه می توانید صدا را در آیفون یا آیپد خود افزایش دهید؟ اگر در تلاش هستید تا صدا را در دستگاه خود فعال کنید ، معمولاً سریع رفع می شود. بعضی اوقات ، مشکل سخت افزاری است.

این که آیا شما به کتاب های صوتی و موسیقی گوش می دهید یا نگران از دست دادن زنگ هشدار خود هستید ، کم بودن صدا در آیفون می تواند یک سردرد واقعی باشد. در اینجا چند نکته ساده برای افزایش صدای تلفن هوشمند شما آورده شده است.

توجه : صدای زیاد می تواند به گوش شما آسیب برساند ، بنابراین هنگام استفاده از ترفندهای زیر مراقب باشید. در صورتی که دوربین آیفون شما کار نمی کنید ، مقاله حل مشکل کار نکردن دوربین آیفون را مشاهده کنید .

مشکل نرم افزاری کار نکردن صدای آیفون

بیایید ابتدا برخی از زمینه های اساسی را که به راحتی امکان پذیر نیست ، بررسی کنیم. نرم افزار باید اولین نکته ای باشد که شما برای مشکل کار نکردن صدای آیفون تست می کنید زیرا اگر این مشکلات برطرف نشود ، احتمالاً مشکل سخت افزاری شما بیشتر است.

۱- آیا آیفون شما خاموش است یا خاموش است؟

هنگام گرفتن عکس از سر و صدای شاتر اذیت می شوید؟ احتمالاً با عوض کردن کلید کوچک در سمت چپ بالای آیفون ، تلفن خود را روی بی صدا (Silent) تنظیم کرده اید. اگر دکمه نزدیک به صفحه باشد ، صدای آیفون روشن است. اگر دکمه نزدیک پشت دستگاه باشد (نمایش رنگ نارنجی) ، تلفن بی صدا شده است.

با بی صدا کردن آیفون این نباید روی موسیقی تأثیر بگذارد ، اما بر میزان زنگ آیفون شما تأثیر می گذارد.

درست زیر دکمه بی صدا کردن آیفون ، دکمه های کم و زیاد کردن صدای آیفون را پیدا خواهید کرد که میزان صداها را برای فیلم ها و موسیقی به صورت مرتب تنظیم می کند. این کار همچنین در صورتی انجام می شود که می خواهید صدای زنگ را افزایش دهید.

اگر دکمه های آیفون صدا را را کم یا زیاد نمی کنند ، به تنظیمات دستگاه بروید و بخش Sounds & Haptics را انتخاب کنید ، سپس بررسی کنید که دکمه های کم یا زیاد کردن صدا فعال باشد . از طرف دیگر ، می توانید با کشیدن از سمت راست بالای صفحه خود (آیفون ایکس و بعد) ، میزان صدا را از طریق مرکز کنترل تغییر دهید. در دستگاه های قدیمی تر ، با کشیدن به سمت بالا از پایین ، می توانید به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید.

همچنین بخوانید  چگونه عکس های گوگل فوتو را شیر کنیم؟ آموزش شیر کردن عکس در گوگل فوتو
مشکل نرم افزاری کار نکردن صدای آیفون

همچنین گزینه ای برای محدود کردن حداکثر صدا به همراه دکمه برای تنظیم این مطابق با مقررات اتحادیه اروپا نیز وجود دارد. به تنظیمات دستگاه بروید ، بخش موسیقی ” Music ” را انتخاب کنید و گزینه ” Volume Limit ” و حداکثر میزان ممکن را تنظیم کنید.

۲- آیا به بلوتوث وصل شده اید؟

اگر اصلاً مشکلی در بلندگوهایتان ندارید ، پس مشکل کار نکردن صدای آیفون چیست ؟ در عوض ممکن است به دستگاه دیگری وصل شوید.

احتمالاً متوجه شده اید که موسیقی که می خواهید در آیفون خود پخش کنید ، در واقع به هدفن و هندزفری های بلوتوث ارسال شده است. با این حال ، ممکن است اگر از هدفون های بی سیم مانند ایرپاد اپل استفاده می کنید ، این می تواند دلیل کار نکردن صدای آیفون باشد .

برای تست این ، برای دسترسی به مرکز کنترل خود همانطور که در بالا گفته شد ، انگشت خود را بکشید و بلوتوث را خاموش کنید .

۳-آیا آیفون شما در حالت مزاحم نشوید تنظیم شده است؟

3-آیا آیفون شما در حالت مزاحم نشوید تنظیم شده است؟

حالت مزاحم نشوید آیفون ، اعلان ها را ظاهر نمی کند و صدای تماس ها قطع می شود . ممکن است آن را فعال کرده و فراموش کرده باشید که آن را خاموش کنید.

به تنظیمات آیفون بروید سپس بخش مزاحم نشوید ” Do Not Disturb ” بروید و بررسی کنید تا مطمئن شوید که غیرفعال است. در غیر این صورت ، می توانید از طریق مرکز کنترل نیز بررسی کنید ، حالت مزاحم نشوید که شبیه آیکون نیمه ماه نمایش داده می شود را غیر فعال کنید .

۴- آیا با تنظیم مجدد نرم افزار مشکل صدای آیفون رفع می شود؟

توصیه کلاسیک خاموش کردن رایانه در هنگام بروز مشکل ، راه بسیار خوبی برای رفع مشکلات در آیفون شما است.

تلاش برای راه اندازی مجدد نیرو در آیفون می تواند دستگاه شما را از هرگونه مشکل جزئی نرم افزاری پاک کند. نگران نباش شما از طریق راه اندازی مجدد هیچ اطلاعات شخصی را از دست نمی دهید.

۵- آیا آیفون شما به روز است؟

ممکن است آیفون شما از نسخه قدیمی iOS استفاده می کند . اگرچه این نباید باعث ایجاد مشکلات صدا شود ، ارزش دارد آیفون خود را به روز کنید تا مشکلات احتمالی را برطرف کنید (آموزش آپدیت کردن آیفون). برای آپدیت نسخه جدید iOS ، به تنظیمات دستگاه بروید سپس به بخش عمومی ” General ” بروید و گزینه به روز رسانی نرم افزار ” Software Update ” را انتخاب کنید .

همچنین بخوانید  NFC چیست ؟ آموزش خاموش و روشن ( فعال ) کردن NFC

اگر مشکل صدا در یک برنامه وجود دارد ، بررسی کنید آیا به روزرسانی جدید برای نصب از طریق فروشگاه اپ استور اپل وجود دارد یا خیر.

مشکل سخت افزاری کار نکردن صدای آیفون

اگر یکی از موارد بالا مشکل صدای آیفون شما را برطرف نکرد ، وحشت نکنید. این لزوماً به این معنی نیست که شما باید با اپل ملاقات کنید. توصیه می کنیم هنگام تلاش برای تعمیر تلفن هوشمند خود ، بسیار مراقب باشید. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، دستگاه خود را باز نکنید.

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا