اخباراخبار موبایل و تبلت

رویداد CES 2020 : تلفن همراه Cat S32 معرفی شد

نمایشگاه بین المللی CES یکی از بهترین مکان ها برای عرضه نوآوری های جدید کمپانی های بزرگ به صورت سالانه است. با شروع این رویداد در ژانویه ی امسال تب و تاب اخبار تکنولوژی به حد بالای خود رسیده است و اکنون خبر عرضه ی گوشی موبایل جدید کمپانی بریتانیایی Bullitt را به گوش می شنویم.

گوشی جدید کت اس ۳۲ (Cat S32)

Cat S32 ، محصول جدیدی است که توسط کمپانی Bullitt در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. اگر با سبک و سیاق سری گوشی های کت آشنا باشید ؛ باید به شما بگوییم این گوشی نیز همان طراحی هاس همیشگی که محور اصلی آن مقاوت بالاست را پیروی می کند.

طراحی با مقاومت این گوشی در حدی اعلا قرار دارد به صورتی که بهتر است بدانید Cat S32 که نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد ، گواهینامه ی مقاومتی IP68 را دارا است که بدین معنی می باشد این تلفن همراه در برابر آب و گرد و غبار مقاوت ویژه ای می تواند نشان دهد.

این تلفن همراه در برابر آب تا عمق یک و نیم متر تا مدت زمان ۳۵ دقیقه مقاومت دارد. همچنین بدنه آن پس از برخورد از ارتفاع ۱.۸ متری به روی استیل آسیبی نمی بیند !

Cat S32 از چه مشخصاتی فنی برخوردار است ؟

بالاتر در باره ی مشخصات ظاهری و مقاوت بی نظیر این تلفن همراه توضیحاتی دادیم. اما بهتر است بدانید که این تلفن همراه علاوه بر مقاومت بالا از سخت‌افزار خوبی نیز برخوردار است. کت اس ۳۲ از سیستم عامل اندروید ۱۰ به صورت پیش فرص استفاده می کند. مشخات فنی در آن بدین شکل است :

  • باتری قوی ۴۲۰۰ میلی آمپر
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسی اصلی
  • دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی
  • مقاوت در برابر آب و گرد و غبار
  • مقاوم در برابر ضربه (اشاره به مقاومت در برابر پرتاب از ارتفاه ۱.۸ متری روی استیل)
  • صفحه ی نمایش ۵.۵ اینچی HD+
  • اندروید ۱۰ با قابلیت بروزرسانی به اندروید ۱۱
  • استفاده از رم ۳ گیگابایت
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • پردازنده ی چاهر هسته ای Mediatek با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز

موارد بالا برخی از مشخصات فنی کت اس ۳۲ بود. از دیگر نکات تعجب بر انگیز درباره ی طراحی این تلفن همراه آن است که نمایشگر این تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که با دستکس و دست خیس به راحتی با گوشی خود کار کنید.

همچنین بخوانید  از دست دادن دو قابلیت مهم به خاطر استفاده همزمان از شارژر و هندزفری در اکسپریا XZ2

در انتها اضافه می کنیم که Cat S32 از LTE و NFC پشتیبانی می کند و با قیمتی ۳۴۹ دلاری عرضه ی بازار خواهد شد. در کل این تلفن همراه یبش تر جنبه ی مقاومتی دارد و از نظر مشخصات فنی قابل قبول است اما هدف اصلی طراحی آن مقاومت بالا بوده است.

امید هاشمیه

با عرض سلام خدمت مخاطبین عزیز سایت تک تیپ ؛ امیدوارم از اخبار تکنولوژی لذت ببرید ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا