آموزشآموزش اینترنت و شبکهآموزش مرورگر

تغییر ای پی با مرورگر اپرا ! مرورگر اپرا در حال جذب کاربران گوگل کروم می باشد

گوگل کروم ممکن است ، محبوب ترین مرورگر در جهان باشد ، اما مرورگر اپرا رقیب تازه ای برای کروم محسوب شده است. مرورگری که همراه با یک سرویس تغییر ای پی رایگان مدت هاست که عرضه شده است. برای فعال کردن این سرویس با تک تیپ همراه باشید

نسخه فعلی اپرا ورژن ۶۰ یا Opera Reborn 3 برای کاربران Mac، Windows و Linux در دسترس می باشد.

این شرکت آخرین نسخه نرم افزاری خود را به عنوان اولین مرورگر نسل بعدی عرضه می کند، به دلیل اضافه شدن یک VPN بومی آزاد و یک کیف پول کریپتوکورنس یکپارچه.

آموزش تغییر ای پی با مرورگر اپرا

اپرا در معرفی ویژگی های جدید مرورگر می گوید :

” ما معتقدیم که این ویژگی ها باید استاندارد جدیدی از مرورگر را تشکیل دهند و کاربران باید از مرورگر انتظارات زیادی داشته باشند. در اپرا ، ما می خواهیم کیفیت ، حریم خصوصی و امنیت  در مرور کردن صفحات اینترنتی را برای شما بهبود بخشیم و به شما ویژگی هایی در اختیار گذاشته ایم که مرورگرهای دیگر همچین قابلیت هایی ندارند. “


پیشنهادی :

نگاهی به مشخصات گوشی هوشمند تاشو گلکسی فولد سامسونگ


این ویژگی جذاب رمزنگاری کیف پول به تنهایی در مرورگر اپرا کار نمی کند ، اما نسبتا راحت تر با کاربران اندرویدی و ویندوزی مرورگر اپرا همگام سازی می شود. بنابراین فرآیند تأیید هویت و اعلان ها از طریق تلفن هوشمند باقی خواهند ماند.

آخرین نسخه مرورگر Opera نیز چیزی از تعمیرات زیبایی شناختی دارد، و اپرا جدید دارای قابلیت حالت تاریک و روشن که در تمامی مرورگر ها این قابلبیت پیداست. اما برای انتخاب بهترین مرورگر ، ما می توانیم با خیال راحت بگوییم اپرا یک نسخه عالی است که می توان استفاده کرد و حتی ممکن است تبدیل به رقیبی سر سخت برای مروگر Chrome شود.

دانلود مرورگر Opera

از طریق لینک زیر بنا به نوع سیستم عامل تون مرورگر اپرا را دانلود و نصب کنید ، تا از امکانت ویژه این مرورگر بهره ببرید ،

فعال کردن ویژگی تغییر ای پی مروگر اپرا

فعال کردن ویژگی تغییر ای پی مروگر اپرا

ابتدا به تنظیمات مرورگر مراجعه کنید ، برای رفتن به تنظیمات مرورگر می توانید کلید های Alt و P را همزمان فشار دهید ، سپس در تب خصوصی و امنیت (Privacy & security) به بخش تغییر ای پی رفته و این سرویس را فعال کنید ، و استفاده کنید.

همچنین بخوانید  آموزش ارسال SMS (اس ام اس) از طریق کامپیوتر

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا